Diana... skriver:
Ha ha ha
den var fanme god den måtte manden lige høre ha ha ha. Så kan hun sgu lade være med at tage sådan noget tøj på griner.
Lucas siger også ja nej mere mad drik og han har sagt rigtig meget mere men han gider ikke rigtig bruge det. Han siger også dyre lyde i lange baner men biler kan også sige mhuuu som køer kan sige dyt dyt hi hi.
Det ord han bruger mest er Mere men det bruger han også så meget at vi drømmer om det ord om natten så siger han det fra værelset og ud til køkkenet hvor han så peger på det han vil have mens han sige mere.
Uhh jeg må også bide mig i fingeren mange gange her frygter vi næsten når vi vågner om morgen hvordan hans humør er denne dag hi hi han kan virkelig blive sur og skrige så meget at jeg sikker på hele byen kan høre ham ha ha.
Amen det hjalp jo hellere ikke på det at hun var en stor dame..
.. SHIT nogle øjne jeg fik mig..!! Mens der stod to hulkende mænd bag deres koner og simpelthen ikke kunne holde hverken spyt eller snot inde for rækkevide efter Tino's KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
..
ARHHH ja tak kender det alt for Tino - Tino's mest brugte ord er KO, MUUUHHH, og selvføgelig TRAKTOR..!1 Blir simpelthen SINDSYG når han siger TRAAAAKTOR 789 gange om dagen..
Men det er nu meget sødt..! Forsøger tit at snige et nyt ord ind, men nej nej TRAAAAKTOR er bare et der blir spyttet ud så nemt som at blinke med øjnene..
..
Ja vi tænker også rigtig tit på ÅRRRHHH hvilken morgen får vi nu..!! 0) Syntes sku weekenderne trækker tænder ud.. =) Ja undskyld men de timer han er i Dp kan jeg mærke han blir SÅ meget mere aktiveret - og jeg ligesom kobler af og tænker.. RO og afslappelse inden dagene begynder forfra..
..!! Nu er Tino så hellere ikke SKIDE dygtigt til at sove til middag - så vi har overhovedet ikke 10min's ro herhjemme i weekenden. .Nok derfor jeg syntes den trækker bisserne LAAAAAANGSSOMT ud....!!
Anmeld