Absolut ikke.
Jeg er 2 sproget og det er mine børn også delvist blevet.
Men nu er du jo også alene med dit barn, og det gør det lidt sværere.
Min far var ingeniør, og arbejdede for et stort internationalt firma, så derfor vidste han aldrig om han pludseligt ville blive udstationeret. Mine forældre tog beslutningen at jeg skulle lære engelsk på lige fod med dansk. Jeg fik en engelsk "nanny" og Derudover talte min mor engelsk med mig. 
Og jeg talte lige så tidligt ord som mine egne unger. Vi begyndte da vi var omkring 8-9 mdr.
Mine egne børn er vokset op med at høre det engelske sprog fra morgen til aften, da jeg selv bruger engelsk hele tiden, som lærer og med internationale venner. De er alle 3 flydende på engelsk, Nickolai er så engelsktalende, at han er bedre til det end dansk i skolen LOL
Men det har altså ingen betydning for HVORNÅR de begynder at tale.
Jeg mener, du har fat i den rigtige ende. Leg engelsk ind i din datter ved hjælp af billedbøger og ordlege. Og så har jeg bemærket at fx Disneychannel har småbørnsudsendelser, hvor de leger engesk ind i børnene, og dem kan hun med fordel lære meget af.
Når hun bliver omkring 3 år, kan du for alvor begynde at lege-lære hende både engelsk og dansk.
Hvis I fx går tur, så kan du pege på ting og sige først det danske ord, og så skal hun gætte det engelske og omvendt.
Men da du er alene med hende, så er det vigtigt at du som basis lige får det danske sprog på plads først.
Er hun i dagpleje/vuggestue/børnehave??
Hvis du snakker med dem om det, så kan de hjælpe dig med at stabilisere hendes danske, så du kan bruge lidt mere tid på det engelske.
Du er altid meget velkommen til at skrive privat til mig, da jeg har arbejdet meget med 2-sprogede børn i mine år som lærer.

Kærligst
Sussie
Anmeld