qp skriver:
Jeg er godt klar over, at det er skide svært når det gælder følelser men omvendt mener jeg da også man har et ansvar overfor sig selv som kvinde når man er mor og det derigennem kommer til, at påvirke det barn man har valgt, at sætte i verden?!
Hvorfor byde sig selv/ ens barn et faderbillede som man ikke kan have tillid til?
Undskyld hvis jeg virker hård i min udmelding 
Jeg vil gerne lige påpege at ham jeg har noget kørende med, og jeg selv, ikke har til hensigt at det skal ende i familieidyl... Vi er slet ikke på samme sted, og derfor vil han ikke blive introduceret for mine børn, eller komme til at overnatte her, mens mine børn er hjemme...
De skal på ingen måde blandes ind i det. Og derfor har jeg udelukket lige det der totalt seriøse punkt....
Men for filan da, selvfølgelig kunne jeg vildt godt tænke mig at have ham for mig selv.... Men det bliver det da ikke til lige foreløbig, måske aldrig (nok mest det jeg hælder mod) Så det korte af det lange er vel egentlig at jeg tager hvad jeg kan få.... Lige nu i hvert fald...
Jeg er godt klar over, at det ender med at gøre ondt... Jeg var ellers så skide fornuftig til at starte med. Og var helt klart is kold når jeg ikke var sammen med ham... Men lige pludselig vendte det sig bare til et nagende savn... Og det er så nu jeg begynder at prøve at passe lidt på, selvom jeg også meget gerne stadig vil se ham lidt....
vi snakkede som sagt om det igår, og han er godt klar over at det ikke kan vare ved... Men han vil også helst nyde det lige nu, mens han tænker over hvad han ellers skal... Om han så skal undvære en eller os begge på samme tid, er jo ikke til at vide... det kan kun tiden vise....
jeg har ikke tænkt mig at fortsætte det her i et år, for det holder jeg sandelig ikke til. Men en måned mere kan jeg godt klare tror jeg

Selvfølgelig tænker jeg også selv over det der med troværdigheden. Når han nu kan gøre det her med mig, hvorfor skulle han så ikke også kunne gøre det mod mig...? jeg kan sagtens se din pointe... Men lige nu er det bare så rart at jeg ikke vil undvære det... Selvom det er noget gris....
Og hvor er det dog typisk at vi to skal mødes over sådan en her qp... Jeg synes i øvrigt det er længe siden man sådan rigtigt har set dig her.....
undskyld jeg lige så dan bliver "personlig" mens jeg er ano... Men du plejer jo at være så god til at gætte, så du kan vel altid skrive privat