Argh! Dejlige søde mænd som er optagede burde forbydes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Jeg er godt klar over, at det er skide svært når det gælder følelser men omvendt mener jeg da også man har et ansvar overfor sig selv som kvinde når man er mor og det derigennem kommer til, at påvirke det barn man har valgt, at sætte i verden?!

Hvorfor byde sig selv/ ens barn et faderbillede som man ikke kan have tillid til?

Undskyld hvis jeg virker hård i min udmelding

Jeg vil gerne lige påpege at ham jeg har noget kørende med, og jeg selv, ikke har til hensigt at det skal ende i familieidyl... Vi er slet ikke på samme sted, og derfor vil han ikke blive introduceret for mine børn, eller komme til at overnatte her, mens mine børn er hjemme...

De skal på ingen måde blandes ind i det. Og derfor har jeg udelukket lige det der totalt seriøse punkt....

Men for filan da, selvfølgelig kunne jeg vildt godt tænke mig at have ham for mig selv.... Men det bliver det da ikke til lige foreløbig, måske aldrig (nok mest det jeg hælder mod) Så det korte af det lange er vel egentlig at jeg tager hvad jeg kan få.... Lige nu i hvert fald...

Jeg er godt klar over, at det ender med at gøre ondt... Jeg var ellers så skide fornuftig til at starte med. Og var helt klart is kold når jeg ikke var sammen med ham... Men lige pludselig vendte det sig bare til et nagende savn... Og det er så nu jeg begynder at prøve at passe lidt på, selvom jeg også meget gerne stadig vil se ham lidt....

vi snakkede som sagt om det igår, og han er godt klar over at det ikke kan vare ved... Men han vil også helst nyde det lige nu, mens han tænker over hvad han ellers skal... Om han så skal undvære en eller os begge på samme tid, er jo ikke til at vide... det kan kun tiden vise....

jeg har ikke tænkt mig at fortsætte det her i et år, for det holder jeg sandelig ikke til. Men en måned mere kan jeg godt klare tror jeg

Selvfølgelig tænker jeg også selv over det der med troværdigheden. Når han nu kan gøre det her med mig, hvorfor skulle han så ikke også kunne gøre det mod mig...? jeg kan sagtens se din pointe... Men lige nu er det bare så rart at jeg ikke vil undvære det... Selvom det er noget gris....

Og hvor er det dog typisk at vi to skal mødes over sådan en her qp... Jeg synes i øvrigt det er længe siden man sådan rigtigt har set dig her.....

undskyld jeg lige så dan bliver "personlig" mens jeg er ano... Men du plejer jo at være så god til at gætte, så du kan vel altid skrive privat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg vil gerne lige påpege at ham jeg har noget kørende med, og jeg selv, ikke har til hensigt at det skal ende i familieidyl... Vi er slet ikke på samme sted, og derfor vil han ikke blive introduceret for mine børn, eller komme til at overnatte her, mens mine børn er hjemme...

De skal på ingen måde blandes ind i det. Og derfor har jeg udelukket lige det der totalt seriøse punkt....

Men for filan da, selvfølgelig kunne jeg vildt godt tænke mig at have ham for mig selv.... Men det bliver det da ikke til lige foreløbig, måske aldrig (nok mest det jeg hælder mod) Så det korte af det lange er vel egentlig at jeg tager hvad jeg kan få.... Lige nu i hvert fald...

Jeg er godt klar over, at det ender med at gøre ondt... Jeg var ellers så skide fornuftig til at starte med. Og var helt klart is kold når jeg ikke var sammen med ham... Men lige pludselig vendte det sig bare til et nagende savn... Og det er så nu jeg begynder at prøve at passe lidt på, selvom jeg også meget gerne stadig vil se ham lidt....

vi snakkede som sagt om det igår, og han er godt klar over at det ikke kan vare ved... Men han vil også helst nyde det lige nu, mens han tænker over hvad han ellers skal... Om han så skal undvære en eller os begge på samme tid, er jo ikke til at vide... det kan kun tiden vise....

jeg har ikke tænkt mig at fortsætte det her i et år, for det holder jeg sandelig ikke til. Men en måned mere kan jeg godt klare tror jeg

Selvfølgelig tænker jeg også selv over det der med troværdigheden. Når han nu kan gøre det her med mig, hvorfor skulle han så ikke også kunne gøre det mod mig...? jeg kan sagtens se din pointe... Men lige nu er det bare så rart at jeg ikke vil undvære det... Selvom det er noget gris....

Og hvor er det dog typisk at vi to skal mødes over sådan en her qp... Jeg synes i øvrigt det er længe siden man sådan rigtigt har set dig her.....

undskyld jeg lige så dan bliver "personlig" mens jeg er ano... Men du plejer jo at være så god til at gætte, så du kan vel altid skrive privat

Men hvad så når den måned er gået søde? Sjovt du skriver det med qp, for vi har også haft vores bataljer, da vi begge har ordet i vores magt...

Ja, og velkommen "tilbage" qp!

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Men hvad så når den måned er gået søde? Sjovt du skriver det med qp, for vi har også haft vores bataljer, da vi begge har ordet i vores magt...

Ja, og velkommen "tilbage" qp!

hehe qp og jeg har tit været enige om at være uenige før... Så jeg tager altså alle hendes ord med et smil, ikke noget der... Jeg føler mig ikke såret over de ting hun skriver, og gør jeg det en dag alligevel, så er hun ikke farligere end jeg tør at skrive til hende og få en privat snak om tingene

qp er herlig

Ja når den måned er gået, så må jeg vel se på det igen fremtiden er så usikker jo... jeg kan da heller ikke love jeg overhovedet kan holde den måned, jeg kan lige så godt få nok om 14 dage... Men det ved jeg jo ikke endnu...

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Det kan godt være han er sød men tror du ikke dette handler om hans behov i sidste ende?

Jeg får sådan lyst til, at spørge...   Hvordan kan i have tillid til en mand som ser to kvinder på samme tid?

forresten det handler da ikke kun om hans behov jo... Det er da også mine behov... Og de fylder da også temmeligt meget kan man sige... Havde jeg nu ikke haft nogle behov, så havde jeg jo heller ikke holdt fast

Anmeld

21. september 2010

qp

Anonym skriver:

Hehe... arh tro mig, jeg ved godt hvem du er Frk. Ano

Bare husk og pas på dig selv, ik

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

hehe qp og jeg har tit været enige om at være uenige før... Så jeg tager altså alle hendes ord med et smil, ikke noget der... Jeg føler mig ikke såret over de ting hun skriver, og gør jeg det en dag alligevel, så er hun ikke farligere end jeg tør at skrive til hende og få en privat snak om tingene

qp er herlig

Ja når den måned er gået, så må jeg vel se på det igen fremtiden er så usikker jo... jeg kan da heller ikke love jeg overhovedet kan holde den måned, jeg kan lige så godt få nok om 14 dage... Men det ved jeg jo ikke endnu...

Du må bare se tiden lidt an

Jaaaa.... Elsker vores diskussioner, og det er rart med en der debatterer klart og rationelt...

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Hehe... arh tro mig, jeg ved godt hvem du er Frk. Ano

Bare husk og pas på dig selv, ik

Ja det ved du vel

Og det er da også lidt rart.... baagøe ved det skam også... men det er jo ikke alle der behøver vide det man ved aldrig hvem der lige ser med her inde jo
og måske er man alligevel lidt flov....

Jeg gør hvad jeg kan for at passe på mig selv, alt imens jeg hygger mig med det, for det meste

Nogle gange er det jo også bare lidt surt at savne og ikke være den der har førsteretten så at sige

Anmeld

21. september 2010

qp

Baagøe skriver:

Hold da op. Du skal ikke undskylde - jeg kender dig jo Så vi to kan godt være lidt hårde mod hinanden uden at blive uvenner..

Nu er Laura her jo, og det må vi så forsøge at løse på bedste vis. Der er ikke andet at gøre...

Jeg syntes lige jeg ville være lidt blid i min tilbagevenden hehe!

Jamen jeg kan godt se, at han jo er hendes far osv osv... Men derudover kan jeg ikke forstå, at du ville være klar på ham hvis han bød sig (som partner) det er jo netop dér jeg mener det bliver uansvarligt.

Anmeld

21. september 2010

qp

Anonym skriver:

Nogle gange er det jo også bare lidt surt at savne og ikke være den der har førsteretten så at sige

Det er jo så sandt som det er sagt

Anmeld

21. september 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Det er jo så sandt som det er sagt

hehe ja....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.