bondepigen skriver:
OK, men når man så har stået på den anden side, så har man altså ikke meget forståelse for den slags...
Tror jeg nu heller ikke jeg ville have alligevel, for jeg synes det er noget af det laveste at gå bag ryggen på én som går rundt og tror, at hendes mand elsker hende og er hende tro...
Jeg har skam selv forelsket mig i en mand, som havde en kæreste, men jeg krævede at han skulle være ærlig overfor kæresten ellers kunne vi ikke have noget sammen, da jeg selv ville blive frygtelig ked af det, hvis der blev gået bag ryggen på mig mere en én gang.
Jeg ville slet ikke være sammen med en mand, som kunne gøre sådan noget der, og være så ligeglad... For det er jo det han er...han er ligeglad med kæresten og ligeglad med elskerinden!!!
Det er han faktisk ikke.... Hvis han nu var så pisse ligeglad med både kæresten og elskerinden (og så har vi sådan set "kun" knaldet en gang) så var han jo ikke blevet ved at have nogle af os vel.....
Jeg synes det er synd for dig, hvis du har oplevet at være den der blev snydt selv... Og jeg synes da også det er lidt synd for hans kæreste... Men på den anden side, så er hun sandelig ikke selv højhellig skulle jeg hilse og sige....
Hvis han er på vej ud af det forhold alligevel så har jeg ikke tænkt mig at løbe skrigende bort altså... Selvfølgelig må han tage en beslutning, men jeg vil ikke forlange den af ham hverken idag eller i morgen.... Der må sgu også være en smule betænkningstid....
Anmeld