Argh! Dejlige søde mænd som er optagede burde forbydes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Pige2009

bondepigen skriver:

Jamen det er jo altid godt, at man så lærer af sine erfaringer. Men synes bare stadig det er SYND for kæresten til fjolset...

Helt klart. Egentlig synd for alle parter, at en part skal være så vægelsindet, den ikke kan tage en beslutning om enten eller. Jeg tror dog det er svært, når der er mange følelser involveret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Bondepigen

Helt klart. Egentlig synd for alle parter, at en part skal være så vægelsindet, den ikke kan tage en beslutning om enten eller. Jeg tror dog det er svært, når der er mange følelser involveret...

Helt klart det er svært, når der er følelser involveret, men de to der har en affære, har trods alt et valg at kunne træffe, det har den uvidende ikke....og det er det jeg synes er så modbydeligt!

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

bondepigen skriver:

Helt klart det er svært, når der er følelser involveret, men de to der har en affære, har trods alt et valg at kunne træffe, det har den uvidende ikke....og det er det jeg synes er så modbydeligt!

Det er rigtigt. I mit tilfælde har tredjeparten haft et valg men valgt at blive på trods af, at hun ved vi har et forhold

Anmeld

20. september 2010

Bondepigen

Baagøe skriver:

Det er rigtigt. I mit tilfælde har tredjeparten haft et valg men valgt at blive på trods af, at hun ved vi har et forhold

Ja, det forstår jeg så heller ikke, men så ved hun det da i hvert fald...

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

bondepigen skriver:

Ja, det forstår jeg så heller ikke, men så ved hun det da i hvert fald...

Ja og jeg prøver så at fortælle mig selv, at jeg er meget bedre tjent uden ham, selvom jeg elsker ham

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Øv, det er sgu da også træls..men måske bliver de optagede mænd netop mere spændende fordi de er optagede og ikke sidder der som små hundehvalpe, at man skal kæmpe lidt for det... pas på hjertet og nyd det så længe d kan..

Det er jo lige det med hjertet ikke og jeg der ellers altid er så klog

Vi snakkede faktisk lidt om det igår, og han overvejer alligevel muligheden for noget lidt mere seriøst.... Men altså no expectations..... vel!!!

Og tak fordi du ikke svinede mig til

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

bondepigen skriver:

Jamen jeg håber I får hinanden, så hans kæreste kan slippe for ham. Jeg forstår simpelthen ikke at nogle mennesker kan være så kolde i numsen, og gå bag ryggen på andre på den måde.

Altså nu skal du ikke sådan gå rundt og tro hans kæreste selv er højhellig vel....

Men det er vel fair nok, du kender jo ingen af os, hverken han hun eller jeg......

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

bondepigen skriver:

OK, men når man så har stået på den anden side, så har man altså ikke meget forståelse for den slags...

Tror jeg nu heller ikke jeg ville have alligevel, for jeg synes det er noget af det laveste at gå bag ryggen på én som går rundt og tror, at hendes mand elsker hende og er hende tro...

Jeg har skam selv forelsket mig i en mand, som havde en kæreste, men jeg krævede at han skulle være ærlig overfor kæresten ellers kunne vi ikke have noget sammen, da jeg selv ville blive frygtelig ked af det, hvis der blev gået bag ryggen på mig mere en én gang.

Jeg ville slet ikke være sammen med en mand, som kunne gøre sådan noget der, og være så ligeglad... For det er jo det han er...han er ligeglad med kæresten og ligeglad med elskerinden!!!

Det er han faktisk ikke.... Hvis han nu var så pisse ligeglad med både kæresten og elskerinden (og så har vi sådan set "kun" knaldet en gang) så var han jo ikke blevet ved at have nogle af os vel.....

Jeg synes det er synd for dig, hvis du har oplevet at være den der blev snydt selv... Og jeg synes da også det er lidt synd for hans kæreste... Men på den anden side, så er hun sandelig ikke selv højhellig skulle jeg hilse og sige....

Hvis han er på vej ud af det forhold alligevel så har jeg ikke tænkt mig at løbe skrigende bort altså... Selvfølgelig må han tage en beslutning, men jeg vil ikke forlange den af ham hverken idag eller i morgen.... Der må sgu også være en smule betænkningstid....

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

Forresten så var han faktisk single da vi knaldede, for hun havde smidt ham ud.... kort var det, men hun havde smidt ham ud....

Anmeld

20. september 2010

Svei

Det er jo lige det med hjertet ikke og jeg der ellers altid er så klog

Vi snakkede faktisk lidt om det igår, og han overvejer alligevel muligheden for noget lidt mere seriøst.... Men altså no expectations..... vel!!!

Og tak fordi du ikke svinede mig til

Åhh, det lyder spændende...jeg kunne da ikke drømme om at svien dig til, du gør da i hvert fald intet forkert og om han gør skal jeg ikke kunne sige, der er som regel en grund til det man gør og hvem ved hvad konen render rundt og laver....

Mange forhold er jo startet med at en eller begge har været i et forhold...

"Det er en dårlig so der ikke kan skubbe en anden fra truget" citat Hella Joof... i mads og monopolet.-...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.