Argh! Dejlige søde mænd som er optagede burde forbydes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Åhh, det lyder spændende...jeg kunne da ikke drømme om at svien dig til, du gør da i hvert fald intet forkert og om han gør skal jeg ikke kunne sige, der er som regel en grund til det man gør og hvem ved hvad konen render rundt og laver....

Mange forhold er jo startet med at en eller begge har været i et forhold...

Jeg ved i hvert fald hvad damen har haft gjort/planlagt.... Men altså vi kan da kun blive enige om at det hele er noget værre gris, men jeg har altså ikke lyst til at give fortabt endnu... Så sådan er det bare, selvom det måske gør en smule mere ondt end jeg sådan lige havde regnet med, og bildt verden ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Bondepigen

Anonym skriver:

Altså nu skal du ikke sådan gå rundt og tro hans kæreste selv er højhellig vel....

Men det er vel fair nok, du kender jo ingen af os, hverken han hun eller jeg......

Nej, men jeg synes det er lidt ligegyldigt, hvor dum den anden er... Synes bare ikke om utroskab, det har ingen fortjent... Det mindste man kan gøre overfor sin kæreste, er at fortælle man har været sammen med en anden.

Jeg vil gerne indrømme, at jeg nok HAR været lidt hård i mine udtalelser, men meningen er nu stadig den samme... Jeg reagerer nok så kraftigt på sådan noget, fordi jeg selv har prøvet at stå på den anden side...

Håb på, at du aldrig bliver udsat for det samme....

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

bondepigen skriver:

Nej, men jeg synes det er lidt ligegyldigt, hvor dum den anden er... Synes bare ikke om utroskab, det har ingen fortjent... Det mindste man kan gøre overfor sin kæreste, er at fortælle man har været sammen med en anden.

Jeg vil gerne indrømme, at jeg nok HAR været lidt hård i mine udtalelser, men meningen er nu stadig den samme... Jeg reagerer nok så kraftigt på sådan noget, fordi jeg selv har prøvet at stå på den anden side...

Håb på, at du aldrig bliver udsat for det samme....

Det er sandelig da for sent at håbe på det for mig

Men jeg håber dog trods alt, at der snart findes en løsning... Helst en hvor jeg ikke behøver ende noget der er dejligt....

Anmeld

20. september 2010

Bondepigen

Anonym skriver:

Det er sandelig da for sent at håbe på det for mig

Men jeg håber dog trods alt, at der snart findes en løsning... Helst en hvor jeg ikke behøver ende noget der er dejligt....

Har du osse stået på den anden side? Som kæresten, der blev holdt for nar?? For det var det jeg mente, at du ikke skulle håbe på...

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

bondepigen skriver:

Har du osse stået på den anden side? Som kæresten, der blev holdt for nar?? For det var det jeg mente, at du ikke skulle håbe på...

ja det har jeg faktisk.... flere gange... De fleste gange kom jeg igennem det med hovedet nogen lunde højt.. Men før eller siden blev det da for meget....

Jeghar slet heller ikke i sinde at fortsætte det her i en uendelighed, og det har han og jeg da også snakket om... så sent som igår, mens jeg skrev denne tråd... Og han har faktisk selv fulgt med i tråden også Så han er udemærket klar over hvad jeg både siger, føler og skriver...

Det hele går da også ham på, for han ER altså ikke en helt kold skid, som man ellers gerne ville gøre ham til....

Men ja, selvfølgelig falder der da en dom før eller siden, men lige nu, gør jeg mit bedste for at nyde det... Savner ham når han ikke har mulighed for at se mig (eller jeg ikke har for at se ham, jeg er trods alt alene med 2 børn) og nyder det når vi faktisk har tid til hinanden.....

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Jbk skriver:

Åhh, det lyder spændende...jeg kunne da ikke drømme om at svien dig til, du gør da i hvert fald intet forkert og om han gør skal jeg ikke kunne sige, der er som regel en grund til det man gør og hvem ved hvad konen render rundt og laver....

Mange forhold er jo startet med at en eller begge har været i et forhold...

"Det er en dårlig so der ikke kan skubbe en anden fra truget" citat Hella Joof... i mads og monopolet.-...

For fanden da, Eva... Keep 'em coming!  LOL!!!

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

ja det har jeg faktisk.... flere gange... De fleste gange kom jeg igennem det med hovedet nogen lunde højt.. Men før eller siden blev det da for meget....

Jeghar slet heller ikke i sinde at fortsætte det her i en uendelighed, og det har han og jeg da også snakket om... så sent som igår, mens jeg skrev denne tråd... Og han har faktisk selv fulgt med i tråden også Så han er udemærket klar over hvad jeg både siger, føler og skriver...

Det hele går da også ham på, for han ER altså ikke en helt kold skid, som man ellers gerne ville gøre ham til....

Men ja, selvfølgelig falder der da en dom før eller siden, men lige nu, gør jeg mit bedste for at nyde det... Savner ham når han ikke har mulighed for at se mig (eller jeg ikke har for at se ham, jeg er trods alt alene med 2 børn) og nyder det når vi faktisk har tid til hinanden.....

Du er velkommen til at skrive en pb, for jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation, da jeg gennemlever det lige nu  Bakker dig 100% op...

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Du er velkommen til at skrive en pb, for jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation, da jeg gennemlever det lige nu  Bakker dig 100% op...

Hvor er du sød

det er dog ikke sikkert jeg får brug for det jeg skal vidst bare snart på noget kaffeslabberas hos en bestemt veninde

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hvor er du sød

det er dog ikke sikkert jeg får brug for det jeg skal vidst bare snart på noget kaffeslabberas hos en bestemt veninde

Velbekomme Bare lov mig at passe på dig selv, for lige pludselig er det for sent - tro mig!

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Velbekomme Bare lov mig at passe på dig selv, for lige pludselig er det for sent - tro mig!

Jah jeg ved det godt... Det er sgu også for dumt... Men hold nu kæft han er sød altså Og så kan han åbenbart et og andet

Vi må se hvad der sker i nærmere fremtid, og så tage den derfra. Havde bare lige brug for at få luftet det lidt ud igår så tak for dig og andre søde tøser som sædvanligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.