Argh! Dejlige søde mænd som er optagede burde forbydes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jah jeg ved det godt... Det er sgu også for dumt... Men hold nu kæft han er sød altså Og så kan han åbenbart et og andet

Vi må se hvad der sker i nærmere fremtid, og så tage den derfra. Havde bare lige brug for at få luftet det lidt ud igår så tak for dig og andre søde tøser som sædvanligt

Ingen årsag Håber tingene flasker sig bedre for dig, end de har gjort for mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ingen årsag Håber tingene flasker sig bedre for dig, end de har gjort for mig...

Hehe det gør de nok ikke... Men forhåbentlig kommer det bare ikke til at gøre alt for ondt.....

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hehe det gør de nok ikke... Men forhåbentlig kommer det bare ikke til at gøre alt for ondt.....

Derfor du skal passe på dig selv. Ville ikke ønske for selv min værste fjende at være i mine sko lige nu.

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Derfor du skal passe på dig selv. Ville ikke ønske for selv min værste fjende at være i mine sko lige nu.

Nej det er også lidt surt... men jeg prøver nu at få det bedste ud af det, og går det lidt for skidt, så må jeg jo se på det igen

Tak for omsorgen dog

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Nej det er også lidt surt... men jeg prøver nu at få det bedste ud af det, og går det lidt for skidt, så må jeg jo se på det igen

Tak for omsorgen dog

Bare i orden

Held og lykke

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

Tak tak

Anmeld

20. september 2010

qp

Det kan godt være han er sød men tror du ikke dette handler om hans behov i sidste ende?

Jeg får sådan lyst til, at spørge...   Hvordan kan i have tillid til en mand som ser to kvinder på samme tid?

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

qp skriver:

Det kan godt være han er sød men tror du ikke dette handler om hans behov i sidste ende?

Jeg får sådan lyst til, at spørge...   Hvordan kan i have tillid til en mand som ser to kvinder på samme tid?

Kan jeg heller ikke Men følelserne er der og når man er i sine følelsers magt, så er man desværre ilde stedt...

Anmeld

20. september 2010

qp

Baagøe skriver:

Kan jeg heller ikke Men følelserne er der og når man er i sine følelsers magt, så er man desværre ilde stedt...

Jeg er godt klar over, at det er skide svært når det gælder følelser men omvendt mener jeg da også man har et ansvar overfor sig selv som kvinde når man er mor og det derigennem kommer til, at påvirke det barn man har valgt, at sætte i verden?!

Hvorfor byde sig selv/ ens barn et faderbillede som man ikke kan have tillid til?

Undskyld hvis jeg virker hård i min udmelding

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

qp skriver:

Jeg er godt klar over, at det er skide svært når det gælder følelser men omvendt mener jeg da også man har et ansvar overfor sig selv som kvinde når man er mor og det derigennem kommer til, at påvirke det barn man har valgt, at sætte i verden?!

Hvorfor byde sig selv/ ens barn et faderbillede som man ikke kan have tillid til?

Undskyld hvis jeg virker hård i min udmelding

Hold da op. Du skal ikke undskylde - jeg kender dig jo Så vi to kan godt være lidt hårde mod hinanden uden at blive uvenner..

Nu er Laura her jo, og det må vi så forsøge at løse på bedste vis. Der er ikke andet at gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.