Suk altså....
Jeg har "mødt" (vi har kendt hinanden nogle år, men aldrig sådan snakket sammen eller noget) denne her søde fyr... Han er skide dejlig, og ja, vi har altså et eller andet kørende....
Det er bare så pisse belastende... Han er optaget faktisk... Og jeg ved godt det er røvet, men jeg vil bare helst ikke undværeham lige nu...
Deres forhold går temmeligt skidt.... Der er svigt fra begge sider, og jeg tager ikke parti for nogle af dem...
jeg kender selvfølgelig også kæresten, men vi kommer ikke de samme steder, og hende har jeg egentlig heller aldrig snakket med.... Så ja, jeg synes selvfølgelig det er synd for hende at hendes kæreste fiser rundt og laver gris med mig.... Men på den anden side vil jeg jo heller ikke være foruden vel.... Så jeg fortsætter altså så længe det kan vare, eller til det bliver for "hårdt" for en af os....
Han har aldrig nævnt at han ville gå fra hende, til fordel for mig.... Men han er dog usikker på om hans forhold vil vare ved, på grund af de problemer de ellers har....
Jeg har hele tiden sagt til ham at han IKKE skal gå fra hende, til min fordel... at jeg aldrig ville forvente det, og heller ikke ønsker det....
Vi har snakket lidt løst om det, og jeg kom for længe siden frem til at uanset om han var single eller ej, så skal vi ikke være kærester.
Jeg har 2 børn, og han er slet slet slet ikke på et stadie i sit liv, hvor han kunne deltage i noget hvor to børn er fast inventar også.
Jeg gider ikke prøve på at få et ordentligt forhold til en der aldrig kunne deltage rigtigt i mit liv. Derfor har jeg også fra starten af sagt til mig selv, at han kun er sjov og ballade, og at det før eller siden vil ebbe ud....
Se det synes jeg jo lød som en fin plan ikke 
Men men men.... Vi er begge glade for hinanden. Og når han ikke bare behandler mig som legetøj, men tydeligt viser at han e rglad for mig, og savner mig, og alt det shit der.... så kan jeg bare simpelthen ikke lade være at blive lidt for glad for ham....
Jeg kan mærke at jeg begynder at håbe han går fra hende, og at han og jeg kunne blive lidt mere seriøse, men det er for fanden da årets dårligste joke altså.....
Bare fordi jeg godt kunne tænke mig det, ændrer han sig jo ikke lige med det samme vel....
Og jeg ved bare, at hvis vi startede et evt. forhold op, så ville jeg ende med at forlange alt for meget af ham, i forhold til det med familielivet, og så går det bare galt, og så ender det SÅ surt....
Men for helvede hvor jeg synes jeg savner ham hele tiden lige pludselig.... før var det bare sjovt, men nu har jeg lyst til ham hele tiden, på alle måder muligt altså....
SUCKS!
Det ville være så meget lettere hvis han dog bare ikke havde en kæreste, og vi kunne gøre som vi havde lyst, selvom vi så stadig ikke skulle være kærester altså......
Optagede mænd der er dejlige, og giver en lidt for meget kærlighed SUCKS big time.....
Jeg er nået til det punkt hvor det lige om lidt bliver for hårdt for mig at køre rundt med ham......
Så må jeg jo stoppe det, og så er jeg jo lige vidt - igen....
Anmeld