mullesmith2 skriver:
Jeg er simpelthen så bange for at skulle have kejsersnit, bare at ligge der og være vågen mens de skære mig op og tager mine to drenge ud. Jeg tænker det må være helt vildt uhyggeligt at ligge der og have sådan et hul i maven og ikke mindst bagefter må det gøre uffatteligt ondt ? Og er også bange for det ikke kan gro ordentligt sammen pga for meget fedt på maven? og hvor henne sidder snittet egentlig?
Håber der er nogen der lige kan fortælle lidt om deres oplevelser med kejsersnit.
Kram
hej søde.
Jeg fik Akut kejsersnit efter 23 timer med veer og livmoderen var for træt til fortsætte, så blev snydt for finalen, hmm og nåede endna at åbne mig 7 cm.
jeg fik det nytårsaften og de stod med nytårshatte på. det var så hyggeligt. det var en underlig fornemmelde, men de fortalte mig hele vejen hvad der foregik så man var med under det hele, slet ikke så skræmmende. den del skal du ikke være bange for.
dog var jeg en af dem der havde mange smerter. en veninde fik 3 dage efter kejsersnit og hun havde slet ikke så mange smerter som jeg. men jeg fik morfin et par dage og gik over på alm. smertestillende. dog synes jeg det tog et par måneder at blive helt smertefri. har ingenproblemer nu i mit ar er meget flot siger de læger der efterfølgende har set det ( min egen læge og min svigerinde som er læge)Men smerten var til at holde ud. det var egentlig mest at når jeg skulle ud af sengen måtte Jakob hjælpe mig op de første 14 dage, tror ikke det er almindeligt. men min svigerinde siger at det er fordi det er når det gror sammen kan det godt nive lidt hist og her. men som sagt til at leve med.
Så jeg har ikke traumer over det, og får jeg af vide at jeg skal sættes igang igen siger jeg NEEEEJ, lav det kejsersnit med det samme, for de 3 dages igangsættelse og 23 timer med veer var meget værre end kejsersnittet og efterfølgende smerter, så ja jeg tager gerne et kejsersnit igen, hvis det skulle komme så vidt.
Anmeld