Malene84 skriver:
Hey søde,
Sys sgu i grunden det er fine navne. Der var en der herinde lavet et indlæg om navnet Emil, at man fik en emil hvis man døbte sin dreng det navn - pas på - du har jo lige om lidt to stykker
selvfølgelig kommer det an på hvad man er til og hvordan man vil opdrage sine børn. Men tænk over hvordan de skal vokse op osv. før du giver dem navne som Dan og Mark (læste at din mand heldigvis hedder Dan, så det ikke kan lade sig gøre). Må indrømme jeg synes det er synd for børnene hvis de skulle hedde DanMark. haha
Hvordan står det ellers til med din graviditet og de små pus? har de sagt hvad de vil veje ved fødslen?

Nej de kommer heller ikke til at hedde noget der sådan kan sættes sammen hehe det er lidt fjollet syntes jeg, jeg har bare altid været vild med navnet Emil så jeg er næsten sikker på det er det ene navn ihvertfald, Emil og Simon er også de to navne som både min kæreste og jeg kan stå inden for så det er jo også vigtig, han skal forhåbentligt kalde ligeså meget på dem gennem årene
Vil gerne have en lille Emil og en lille Simon de bliver så skønne. Og nej ved ikke noget om vægt ved fødslen endnu, man ved jo aldrig hvornår de kommer til verden, men vi skal inden længe have en dato for planlagt kejsersnit.
Anmeld