Hvad syntes i om navnene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvad med Mads og Emil

eller

Simon og Silas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

louise8723

Bare rolig det skal nok komme ud af det blå hehe

Kan huske kæresten og jeg havde besluttet at navnene skulle være:

Pige = Athalie

Dreng = Selius

meeeeen lige inden MD vågnede jeg en morgen og tænkte han skal sq hedde Elias.. og ja det blev det til

Anmeld

17. september 2010

mullesmith2

AnneBJ skriver:

Simon og Emil...

Jeg tror simpelthen vi er gået væk fra Karl, syntes det bliver sådan lidt oldefaragtigt. Så nu er vi landet på Emil og Simon

Anmeld

17. september 2010

Pige2009

Jeg synes de er rigtig gode begge to - ville dog vælge Karl, da det ikke er så udbredt som Emil

Anmeld

17. september 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Karl & Emil ?? vi har snakket meget navne på det sidste også fordi vi så gerne vil have noget at kalde dem når de kommer ud  Og jeg syntes det er skønnest med korte navne og navne der er lige lange også. Har i ellers nogen gode korte drengenavne?

Hey søde,

Sys sgu i grunden det er fine navne. Der var en der herinde lavet et indlæg om navnet Emil, at man fik en emil hvis man døbte sin dreng det navn - pas på - du har jo lige om lidt to stykker selvfølgelig kommer det an på hvad man er til og hvordan man vil opdrage sine børn. Men tænk over hvordan de skal vokse op osv. før du giver dem navne som Dan og Mark (læste at din mand heldigvis hedder Dan, så det ikke kan lade sig gøre). Må indrømme jeg synes det er synd for børnene hvis de skulle hedde DanMark. haha

Hvordan står det ellers til med din graviditet og de små pus? har de sagt hvad de vil veje ved fødslen?

Anmeld

17. september 2010

mullesmith2

Malene84 skriver:

Hey søde,

Sys sgu i grunden det er fine navne. Der var en der herinde lavet et indlæg om navnet Emil, at man fik en emil hvis man døbte sin dreng det navn - pas på - du har jo lige om lidt to stykker selvfølgelig kommer det an på hvad man er til og hvordan man vil opdrage sine børn. Men tænk over hvordan de skal vokse op osv. før du giver dem navne som Dan og Mark (læste at din mand heldigvis hedder Dan, så det ikke kan lade sig gøre). Må indrømme jeg synes det er synd for børnene hvis de skulle hedde DanMark. haha

Hvordan står det ellers til med din graviditet og de små pus? har de sagt hvad de vil veje ved fødslen?

Nej de kommer heller ikke til at hedde noget der sådan kan sættes sammen hehe det er lidt fjollet syntes jeg, jeg har bare altid været vild med navnet Emil så jeg er næsten sikker på det er det ene navn ihvertfald, Emil og Simon er også de to navne som både min kæreste og jeg kan stå inden for så det er jo også vigtig, han skal forhåbentligt kalde ligeså meget på dem gennem årene  Vil gerne have en lille Emil og en lille Simon de bliver så skønne. Og nej ved ikke noget om vægt ved fødslen endnu, man ved jo aldrig hvornår de kommer til verden, men vi skal inden længe have en dato for planlagt kejsersnit.

Anmeld

17. september 2010

Halbschön

Banditte skriver:

Dan og Mark :-)

Prøv at tjekke http://www.navnesnak.dk/

.....eller Marc og Ronni

Ej, jeg ved det ikke, det var vist bare for sjov, fordi det er sjovt at sige de to navne efter hinanden ;o)

Anmeld

17. september 2010

2babygirls

Malene84 skriver:

Hey søde,

Hihi, kender faktisk et par tvillingedrenge der hedder Dan og Mark, og de er byens bøller!!

Anmeld

17. september 2010

Tullebobs

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Og så tænker jeg selvf. på Simon Emil Ammitzbøll.. Åh altså. Hehe

Gyyys  

Anmeld

17. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tullebobs skriver:

Gyyys  

Præcis... Haha, jeg er alt for ødelagt af min politiske interesse siden han dukkede op i min bevisthed. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.