Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karl & Emil ?? vi har snakket meget navne på det sidste også fordi vi så gerne vil have noget at kalde dem når de kommer ud Og jeg syntes det er skønnest med korte navne og navne der er lige lange også. Har i ellers nogen gode korte drengenavne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med Karl Emil? Dem har jeg kendt et par stykker af, det er et godt navn synes jeg :-)
Jeg er også mest til Karl-Emil... Karl alene er meget morfar agtigt..
Karl kan jeg enormt godt lide (surprise surprise), emil gokgok...det er nok fordi jeg gik i folkeskole med en emil, at det navn er farvet for mig
Banditte skriver: Hvad med Karl Emil? Dem har jeg kendt et par stykker af, det er et godt navn synes jeg :-)
He he skulle lige til at skrive det samme skovens Karl-Emil (fra en el anden julekalender) Syntes at som enkeltnavne fungerer det ikke . Karl er gammeldags og Emil er brugt af mange og har hele tiden været oppe i tiden så syntes navnene er for forskellige Men det er jo kun min underlige ide ,,
Jeg kan godt lide Emil, karl er jeg ikke så tosset med.
Korte navne:
Hmmmm kommer bare lige med nogle.
Bo, Ib, Jonas, Peter, Simon, Alex, Mads, Jeppe, Jakob
Den ene kan da hedde Alex og den anden Xander
Dårlig humor her midt på dagen, tror lige det var de navne jeg kunne komme på.
Det kunne være Thor eller Theo.
Jeg kan godt lide Karl, men er ikke så meget til Emil
Problemet er jo at Karl- Emil bliver et langt navn og jeg skal jo bruge to navne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128