Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Simon og Emil...
Simon og Emil...
Same same
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marck og Tobias
Eller Marck og Emil
Min mand hedder marck, vores søn kan desværre ikke komme til at hedde tobias da nogle nære venners søn hedder det... og emil har manden nedlagt veto imod
Korte navne : Hmm, skal se hvad jeg kan finde på.. hhe
Alex, Liam, Noah, Matti, Leon, Sander, Elias, Adam ( er jeg helt vild med )
Håber du finder noget du syntes passer sammen , det straks sværer når der er 2 ( kunne jeg forestille mig )
mullesmith2 skriver: Karl & Emil ?? vi har snakket meget navne på det sidste også fordi vi så gerne vil have noget at kalde dem når de kommer ud Og jeg syntes det er skønnest med korte navne og navne der er lige lange også. Har i ellers nogen gode korte drengenavne?
Karl & Emil ?? vi har snakket meget navne på det sidste også fordi vi så gerne vil have noget at kalde dem når de kommer ud Og jeg syntes det er skønnest med korte navne og navne der er lige lange også. Har i ellers nogen gode korte drengenavne?
Hvad med mads og mikkel =)
Min lillebror er tvilling, men hans tvillingebror var dødfødt, så vi har kun en mikkel
Jeg kommer sådan til at tænke på Simon Emil Amitzbøll Hov - Lige et lille sidespring
maria_wt skriver: Jeg er også mest til Karl-Emil... Karl alene er meget morfar agtigt..
Jeg er også mest til Karl-Emil... Karl alene er meget morfar agtigt..
helt enig
Hvad med
Emil og Noah
Emil og Gorm
Emil og Toke
Emil og Liam
Heise skriver: jonas og jeppe!!! det er da perfekt!!!!
jonas og jeppe!!!
det er da perfekt!!!!
Det hedder et tvillingepar jeg kender
Tullebobs skriver: Same same
Og så tænker jeg selvf. på Simon Emil Ammitzbøll.. Åh altså. Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128