Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mullesmith2 skriver: Karl & Emil ?? vi har snakket meget navne på det sidste også fordi vi så gerne vil have noget at kalde dem når de kommer ud Og jeg syntes det er skønnest med korte navne og navne der er lige lange også. Har i ellers nogen gode korte drengenavne?
Karl & Emil ?? vi har snakket meget navne på det sidste også fordi vi så gerne vil have noget at kalde dem når de kommer ud Og jeg syntes det er skønnest med korte navne og navne der er lige lange også. Har i ellers nogen gode korte drengenavne?
Lækre:0)
Elsker karl:0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er vild med Karl. Emil er sødt, men lige lidt for brugt synes jeg! Hvad med Karl og Felix eller Karl og Sofus?
Jeg kan rigtig godt lide Karl men ville lede efter et andet navn til den anden dreng Ville så vælge et der "lignede" fra oldefargenerationen som fx Gustav, Anton, Oskar eller sådan noget...
Eeeelsker jo Simon Vores drenge hedder Simon og William - det er jo det bedste i mine øjne
Men ellers:
Simon og Adam (begge korte og internationale)
Simon og Elias
Simon og Bertram
Kh Trine
Tullebobs skriver: Jeg kan rigtig godt lide Karl men ville lede efter et andet navn til den anden dreng Ville så vælge et der "lignede" fra oldefargenerationen som fx Gustav, Anton, Oskar eller sådan noget... Eeeelsker jo Simon Vores drenge hedder Simon og William - det er jo det bedste i mine øjne Men ellers: Simon og Adam (begge korte og internationale) Simon og Elias Simon og Bertram Kh Trine
Ja William er også bare sødt. Jeg ved ikke rigtig men Emil er bare så dejligt et navn og jeg tror bare vi får sådan en lille Emil så hellere lave karl om faktisk. Men jeg er ret meget i tvivl om hvad det så skal være istedet for.
Jeg kan godt lide navnene. Dog synes jeg at Karl skal staves med "C"
Jeg elsker navnet Karl Og emil er rigtig sødt og frækt!
Synes også begge navne passer godt til Falke!
Hvad med Adam, Lui, Anton, Theo, Aston, Ragn, Hjalte, Tjalfe, Thor, Konrad?
mullesmith2 skriver: Ja William er også bare sødt. Jeg ved ikke rigtig men Emil er bare så dejligt et navn og jeg tror bare vi får sådan en lille Emil så hellere lave karl om faktisk. Men jeg er ret meget i tvivl om hvad det så skal være istedet for.
Jeg ELSKER begge navne!Min egen søn hedder Emil, min morfar hedder Carl, og min farfar hed faktisk Carl-Emil Anmyways - Emil er et skønt navn, og jeg er overbevidst om at hvis jeg havde kaldt min søn for f.eks. Thomas, så var han ikke blevet sådan en lille dejlig bandit som han er Du snakker om at lave Karl/Carl om .. Hvad så med Mads og Emil?Eller Sigurd og Emil, eller Emil og Sofus?Bare lige et par input.Håber I finder de helt rigtige navne
hvis du selv er vild med Emil og Karl så er det, da det. de skal hedde.
Så kan det jo være fuldstændig ligemeget hvad omverden synes. For vi vil jo alle hver især have vores favorit navne. Jeg har også et pigenavn i tankerne som der er mange som synes er vildt underligt. Men er jo mig som skal høre på det og mig som skal kalde det.
Simon og Emil...
Simon og Emil er da også fint sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128