Hvad syntes i om navnene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Svei

Karl er godt...Emil er for..tja..intetsigende...

Jeg tænker Karl og Storm, Falke, Seier, Thor, Bjørn og navne i den stil...men Karl, det er et smukt og stærkt navn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

mullesmith2

Åh gud det er pisse svært, det er somom der ikke er nogen navne der er gode nok til mine små bebser hehe og endten syntes man godt om et navn og så klinger det ikke så godt med et andet navn man godt kan lide og så er der et navn man kan li bedre end det andet og hvem af dem skal så have det "gode" navn... ååååh det er jo ik nemt altså hehe

Anmeld

16. september 2010

mullesmith2

Jbk skriver:

Karl er godt...Emil er for..tja..intetsigende...

Jeg tænker Karl og Storm, Falke, Seier, Thor, Bjørn og navne i den stil...men Karl, det er et smukt og stærkt navn.

Storebroderen hedder Falke

Anmeld

16. september 2010

Svei

mullesmith2 skriver:

Storebroderen hedder Falke

Så ville Karl og Thor lyde smukt til...Emil er for slattent i forhold til de andre navne...

Anmeld

16. september 2010

Maise

mullesmith2 skriver:

Karl & Emil ?? vi har snakket meget navne på det sidste også fordi vi så gerne vil have noget at kalde dem når de kommer ud  Og jeg syntes det er skønnest med korte navne og navne der er lige lange også. Har i ellers nogen gode korte drengenavne?

Karlemil og Arthur

Anmeld

16. september 2010

Tut

Jeg elsker Karl.... Hvis vores nr. var blevet en dreng, så skulle han nok havde heddet Carl (efter min mands morfar)

Vi har en Noah i forvejen.

Men korte drengenavne (4 bogstaver), hmmm.... Der er jo:

Noah (selvfølgelig) Luka, Emil, Karl/Carl, Alex, Isac, Mark, Liam, Mads.

Jeg synes faktisk, nu hvor jeg ser nogle andre navne, at Karl og Emil er rigtig sødt! - Hold i jer til det

Anmeld

16. september 2010

Jibbe

Jeg er helt vild med Karl... det troede jeg min søn skulle hedde og det hed han halvdelen af graviditeten Men han var bare ikke en lille Karl (Carl). Men de kunne da hedde Karl og Frej Super smukke navne og lige lange og men kun 1 stavelse og nordiske ligesom Falke

Anmeld

16. september 2010

MariaJ

Rigtig fine navne og synes Karl og Emil passer rigtig godt sammen. Meget bedre end Karl matchet med et af de nordiske navne, der er foreslået ovenfor. Det synes jeg slet ikke passer sammen - det er jo slet ikke navne i samme stil.

Anmeld

16. september 2010

mullesmith2

Kan godt ske vi skal holde os til Karl og Emil eller Emil og Karl tror jeg at jeg vil præsentere dem som  syntes lidt det lyder sådan Emil fra lønneberg agtigt og jeg elsker Emil fra lønneberg, sådan en dreng har jeg altid ønsket mig hehe og en Karl er faktisk min kærestes ide jeg er bare blevet mere og mere vild med navnet, men er stadig ikke helt sikker, men det bliver jeg nok når jeg se dem.

Anmeld

16. september 2010

sandratobias

Simon og Tobias...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.