så er ddet nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

betski

Ansemusen skriver:

Ja det ved jeg at nogle mener. Det tror jeg ikke helt på. Eller i hvert fald skal man så leve MEGET kontrolleret og følge det nøje. Og jeg går ikke rigtig ind for en alt for striks diæt, fordi det aldrig har virkert for mig at holde vægten bagefter. Men hvis man kan det, er det selvfølgelig super

Nej det er faktisk ikke så slemt. Det handler blot om af spise de "rigtige" former for fedt. Ikke stå striks endda når man først har fundet den røde tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
FruRafn skriver:

Fitness World koster kun 229 kr. om måneden, og der kan man snildt have en bebs med. De har sågar mor/baby hold. Så selvom det koster lidt, så er det jo ikke meget, i forhold til hvor meget man kan bruge det:-)

så kommer der bare ogås lige transporten oveni

Anmeld

17. september 2010

Tanja84

HEP, HEP, HEP

Glæder mig såååå meget til jeg selv kan komme i gang.

Var i stadium her i week, hvor jeg så dette allround træningsredskab (Casall multi e wheel) .

Det koster kun 249 kr. og du kan lave øvelser der træner rigtig mange dele af kroppen. Har desværre ikke kunnet finde nogen billeder af de øvelser man kan lave, men du kan se øvelserne på æsken og der følger træningsinstrukser med.

Men ellers så er elastikker (en lille og lang) et godt træningsredskab. Så sørg endelig for at lån dem af din veninde

Du kan google en masse gode øvelser på nettet og mange af øvelserne kan man faktisk lave samtidig med man laver andre daglige ting.

Bla. kan du træne lår, mens du står i køkkenet og laver mad 

- Fold elastikken (skal være en kort) rundt om anklerne og tag skiftevis benene ud til hver sin side. På den måde træner du dine  inderlår

Lige lidt mere HEP, HEP, HEP og rigtig god fornøjelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2010

Meliora

Caroline86 skriver:

så kommer der bare ogås lige transporten oveni

hmm, nåårh ja.

Anmeld

29. september 2010

SaNiNa

Hey søde.

skal da lige høre hvordan det går med at få trænet. her går det ikke vildt godt lige nu, har været på natarbejde så det er ikke blevet til meget.

Og super lækkert profil billede du har fået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.