så er ddet nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.523 visninger
44 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu skal for alvor tabe mig/stramme op!

Jeg starter for alvor min træning og jeg har brug for hepning, gode råd, klap på skulderen osv osv osv

Mine største problemer er lår/baller og de forbistrede rygdeller

Hvordan træner jeg bedst, og mest effektivt det væk? Maven er jo simpel nok, og jeg har en bold så jeg kan træne det nederste af ryggen samtidig! Men jeg er lidt på bar bund med det andet... Jeg kan desværre ikke løbe, pga. min knæskade Elskede at løbe...

Nå... senere i dag, måske i morgen, smider jeg vægt og mål på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Snefnug1984

Stram op hold er en god ting til lår, baller og ryg

Anmeld

15. september 2010

Moderator

JordbærBlomst skriver:

Stram op hold er en god ting til lår, baller og ryg

jeg har ikke råd til andet end træning hjemme og i naturen, desværre

Anmeld

15. september 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

Jeg starter for alvor min træning og jeg har brug for hepning, gode råd, klap på skulderen osv osv osv

Hvordan træner jeg bedst, og mest effektivt det væk? Maven er jo simpel nok, og jeg har en bold så jeg kan træne det nederste af ryggen samtidig! Men jeg er lidt på bar bund med det andet... Jeg kan desværre ikke løbe, pga. min knæskade Elskede at løbe...

I forhold til dit knæ skal du gå efter ikke vægtbærende aktiviteter f.eks cykling eller svømnining. Jeg har selv et rigtig dårligt knæ og jeg cykler hver dag  og 2-3 gange om ugen cykler jeg 18 km. Det har faktisk styrket mit knæ og strammet mine baller og lår op

Hvad er der galt med dit knæ?

Anmeld

15. september 2010

Snefnug1984

Caroline86 skriver:

jeg har ikke råd til andet end træning hjemme og i naturen, desværre

Ahh okay.. Hvad med svømning så?

Anmeld

15. september 2010

<3

Caroline86 skriver:

Svømme og kapgang tror jeg du skal ud i

Anmeld

15. september 2010

Bellinda89

Ja puha , jeg prøver osse at tage mig sammen til at komme igang , men der er bare så langt i en ordentlig fitness center herfra /: Så jeg kigger lige med om der kommer nogle gode råd

& kæmpe skulderklap til dig

Anmeld

15. september 2010

Moderator

JulieE skriver:

I forhold til dit knæ skal du gå efter ikke vægtbærende aktiviteter f.eks cykling eller svømnining. Jeg har selv et rigtig dårligt knæ og jeg cykler hver dag  og 2-3 gange om ugen cykler jeg 18 km. Det har faktisk styrket mit knæ og strammet mine baller og lår op

Hvad er der galt med dit knæ?

Jeg har skade i begge knæ hvor jeg har en ekstrabruskflap som sætter sig i klemme mellem knoglerne hvis den bliver strukket (f.eks. når jeg løber)... Jeg er opereret i det ene knæ fordi det hele tiden kolapsede og der fjernede de også en del af menisken som var flosset og betændt pga. skaden

Det er desværre ikke noget der kan trænes, har jeg ellers forhørt mig om hos fyssen...

Jeg vil gerne svømme, men jeg synes det er svært at finde tiden (og pengene) til det... har trods alt stadig Laura hjemme hele dagen...

Anmeld

15. september 2010

Moderator

JordbærBlomst skriver:

Ahh okay.. Hvad med svømning så?

det vil jeg rigtig gerne... men 1. det koster også! og 2. jeg har jo stadig Laura hjemme hele dagen, så jeg ved ikke helt hvor jeg skal finde tiden! det er jo noget mere tidskrævende end 1000 mavebøjninger mens hun sover

Men så må jeg nok bare få Daniel til at mande sig lidt op og tage hende 2 timer hver dag så jeg kan svømme... eller de må tage med og så kan vi skiftes til at hygge med hende i det varme bassin

Anmeld

15. september 2010

Moderator

Stoltmor21 skriver:

Ja puha , jeg prøver osse at tage mig sammen til at komme igang , men der er bare så langt i en ordentlig fitness center herfra /: Så jeg kigger lige med om der kommer nogle gode råd

& kæmpe skulderklap til dig

kom så kom så kom så!

Mit største problem er at jeg skal ordne det hele herhjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.