så er ddet nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Nu skal for alvor tabe mig/stramme op!

Jeg starter for alvor min træning og jeg har brug for hepning, gode råd, klap på skulderen osv osv osv

Mine største problemer er lår/baller og de forbistrede rygdeller

Hvordan træner jeg bedst, og mest effektivt det væk? Maven er jo simpel nok, og jeg har en bold så jeg kan træne det nederste af ryggen samtidig! Men jeg er lidt på bar bund med det andet... Jeg kan desværre ikke løbe, pga. min knæskade Elskede at løbe...

Nå... senere i dag, måske i morgen, smider jeg vægt og mål på!

Kan du holde til at Powerwalke?

Så kan vi gøre det sammen engang i mellem med Laura og Basil spændt foran

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Caroline86 skriver:

Jeg starter for alvor min træning og jeg har brug for hepning, gode råd, klap på skulderen osv osv osv

Hvordan træner jeg bedst, og mest effektivt det væk? Maven er jo simpel nok, og jeg har en bold så jeg kan træne det nederste af ryggen samtidig! Men jeg er lidt på bar bund med det andet... Jeg kan desværre ikke løbe, pga. min knæskade Elskede at løbe...

Smukke kom til at tænke på, at jeg har nogle gode trænings elastikbånd som du meget gerne må låne. De ligger bare fordi jeg ikke rigtig har pladst, og vaps tror det er leg hver gang jeg bruger dem. Hehe.

Anmeld

16. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Smukke kom til at tænke på, at jeg har nogle gode trænings elastikbånd som du meget gerne må låne. De ligger bare fordi jeg ikke rigtig har pladst, og vaps tror det er leg hver gang jeg bruger dem. Hehe.

haha, ja, det gør han vel!?

Det er da også sjovt... hæh! Dem vil jeg meget gerne låne

Tak, smukke

Anmeld

16. september 2010

Caroline86 skriver:

haha, ja, det gør han vel!?

Det er da også sjovt... hæh! Dem vil jeg meget gerne låne

Tak, smukke

Ok, så må vi lige huske hinanden på, at jeg skal tage dem med næste gang vi ses.

Anmeld

16. september 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

jeg er lige startet på en kur. tror den er rigtig god, man kan tabe 4 kg på en måned.

tror du ikke det ville på bugt på det du gerne vil af med???

ville have skrevet løb løb løb, men det kan du jo ikke. hvad med svømning, så er du jo vægtløs, vil også være godt til at få styrket dit knæ igen. eller pilates og træning med elastikker. det kan du i hver fald gøre hjemme

Anmeld

16. september 2010

betski

Ansemusen skriver:

Du kan alligevel ikke punkttabe dig som sådan. Fedtet ryger der hvor kroppen synes det skal ryge. Fx. tager jeg altid på på maven, men det er der fedtet sidst slipper igen. Så jo flere gange jeg lever yo-yo-vægt jo mere fedt samler der sig på min mave. Men opstrammende træning på de problematiske steder kan måske få det til at se mere tonet ud.

Held og lykke med projektet  Ville ønske jeg havde gejsten nu mens jeg ammer og kiloene slipper lettere!

Et lille råd herfra. Det viser sig efter nogle undersøgelser at man rent faktisk kan tilrettelægge sin mad efter hvor på kroppen man ønsker at fedtet skal forbrædes væk. Vil anbefale dig at læse boge: spis din mave flad

Anmeld

16. september 2010

Trolde_mor

Først... Wooooooo Go Caroliiiiiiiiiine!!!! *hepper* Hehe

Jeg sidder og tænker på vægte, og motionscykel. Ved motionscyklen og vægtene koster, men vi har fået en fin motionscykel en for 600, og vægte for 200, så er det jo i hvert fald engangsbeløb..

Så kan du bruge det hjemme, og det behøver ikke være med en 5-10 min. ad gangen. Og og.. der ses/mækes hurtig resultater.

Det dejlige ved cyklen er at du også kan sidde på den, mens du lige vil se noget i tv'et, hvilket gør det lettere at tage sig sammen til lige at springe op hehe

Mht. vægtene kan man finde gode øvelser på nettet, der hjælper med at stramme op

Til at starte med kan du evt. bruge 2 L flasker med vand eller sand, alt afhængig af hvor meget vægt du ønsker at have på.

*sender en masse motions-motivation afsted*

Anmeld

16. september 2010

Ansemusen

duddi. skriver:

Et lille råd herfra. Det viser sig efter nogle undersøgelser at man rent faktisk kan tilrettelægge sin mad efter hvor på kroppen man ønsker at fedtet skal forbrædes væk. Vil anbefale dig at læse boge: spis din mave flad

Ja det ved jeg at nogle mener. Det tror jeg ikke helt på. Eller i hvert fald skal man så leve MEGET kontrolleret og følge det nøje. Og jeg går ikke rigtig ind for en alt for striks diæt, fordi det aldrig har virkert for mig at holde vægten bagefter. Men hvis man kan det, er det selvfølgelig super

Anmeld

16. september 2010

Pige2009

Hep hep Caroline

Anmeld

16. september 2010

Meliora

Caroline86 skriver:

det vil jeg rigtig gerne... men 1. det koster også! og 2. jeg har jo stadig Laura hjemme hele dagen, så jeg ved ikke helt hvor jeg skal finde tiden! det er jo noget mere tidskrævende end 1000 mavebøjninger mens hun sover

Men så må jeg nok bare få Daniel til at mande sig lidt op og tage hende 2 timer hver dag så jeg kan svømme... eller de må tage med og så kan vi skiftes til at hygge med hende i det varme bassin

Fitness World koster kun 229 kr. om måneden, og der kan man snildt have en bebs med. De har sågar mor/baby hold. Så selvom det koster lidt, så er det jo ikke meget, i forhold til hvor meget man kan bruge det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.