så er ddet nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
misslea skriver:

Hej søde

Det er vigtigt at du laver en form for konditionstræning for at få pulsen op - evt. cykling, hurtig gang, svømning, sjippe, dans mm.!!

Derefter kan du træne de forskellige muskelgrupper.... mave, lår, ryg, baller, arme osv!!! Brug evt. din bold - den kan størt set bruges til alle muskelgrupperne....

Men det er vigtigt at komme hele kroppen rundt og ikke nøjes med mave/rygbøjninger - det hjælper ikke!!!

Rigtig god fornøjelse.... skal nok heppe med på sidelinien...!!! Lige om lidt er det nemlig mig, som skal igang, når jeg har født lillepigen

fra Lea

ja, jeg ved godt jeg skal huske det hele, men synes faktisk det svært at finde ud af hvordan når jeg har så mange begrænsninger!

Jeg ved godt man skal se mulighederne, frem for begrænsningerne, men det var dælme noget lettere dengang jeg havde personlig træner der kunne fortælle mig præcis hvad jeg skulle gøre

Jeg skal bare i gang!!!! Ikke så mange undskyldninger...

tak for hepning.. jeg lover at heppe tilbage til den tid, søde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

hej søde.

Det kunne være det her var noget det kan man lave hjemme

http://www.motion-online.dk/component/tag/cirkeltr%C3%A6ning/

tak smukke!!!!

Anmeld

15. september 2010

SaNiNa

Caroline86 skriver:

tak smukke!!!!

så lidt.

Jeg er selv lige gået igang med det og det er super og man blivr hurtig bedre

Anmeld

15. september 2010

Moderator

så lidt.

Jeg er selv lige gået igang med det og det er super og man blivr hurtig bedre

skal man bare starte med 1'eren og så gå videre eller hvordan?

Anmeld

15. september 2010

misslea

Caroline86 skriver:

ja, jeg ved godt jeg skal huske det hele, men synes faktisk det svært at finde ud af hvordan når jeg har så mange begrænsninger!

Jeg ved godt man skal se mulighederne, frem for begrænsningerne, men det var dælme noget lettere dengang jeg havde personlig træner der kunne fortælle mig præcis hvad jeg skulle gøre

Jeg skal bare i gang!!!! Ikke så mange undskyldninger...

tak for hepning.. jeg lover at heppe tilbage til den tid, søde!

Er helt sikker på, at du nok skal opnå dit mål  Motivationen er det aller vigtigste, og det lyder som om, at den er der!!

Det gælder bare om at finde den helt rigtige træningsmetode for dig søde

Ser frem til hepningen, når jeg får brug for den... heheh

lea

Anmeld

15. september 2010

SaNiNa

Caroline86 skriver:

skal man bare starte med 1'eren og så gå videre eller hvordan?

ja jeg startede med en 1´er og nu er jeg på en 5´er du skifter når du føler det bliver for let og du ikke rigtig gor mere ud af det.

Anmeld

15. september 2010

Moderator

ja jeg startede med en 1´er og nu er jeg på en 5´er du skifter når du føler det bliver for let og du ikke rigtig gor mere ud af det.

perfekt! jeg må i gang med det samme!

Ser også overskueligt ud med tiden osv! at jeg ikke behøver bruge mange timer hver dag!

Anmeld

15. september 2010

SaNiNa

Caroline86 skriver:

perfekt! jeg må i gang med det samme!

Ser også overskueligt ud med tiden osv! at jeg ikke behøver bruge mange timer hver dag!

Nej det er super let og det kan laves i stuen mens laura leger. Jeg er i hverfald rigtig glad for det.

Anmeld

15. september 2010

Astridsmor09

Nu har jeg ikke læst de andre pigers svar, men har hørt godt om den video der hedder "8 minute buns"! Du kan google det, og så kommer siden frem på you tube...derfra kan du klikke dig videre til andre gode trænngsvideoer:-D

Samtidig kan du få dig et godt grin over "instruktøren"

Anmeld

15. september 2010

Ansemusen

Du kan alligevel ikke punkttabe dig som sådan. Fedtet ryger der hvor kroppen synes det skal ryge. Fx. tager jeg altid på på maven, men det er der fedtet sidst slipper igen. Så jo flere gange jeg lever yo-yo-vægt jo mere fedt samler der sig på min mave. Men opstrammende træning på de problematiske steder kan måske få det til at se mere tonet ud.

Held og lykke med projektet  Ville ønske jeg havde gejsten nu mens jeg ammer og kiloene slipper lettere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.