så er ddet nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Pia.

Nu har jeg ikke læst de andre svar - men har du overvejret Zumba - det er altså noget der rammer hele kroppen og strammer godt op... Specielt syntes jeg mave, og lår er noget man kan se det på...

Men ved ikke om det er noget for dig... ?

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Nu har jeg ikke læst de andre svar - men har du overvejret Zumba - det er altså noget der rammer hele kroppen og strammer godt op... Specielt syntes jeg mave, og lår er noget man kan se det på...

Men ved ikke om det er noget for dig... ?

Knus Pia.

har faktisk sådan en dvd liggende (jeg har ikke råd til at gå til det, desværre)... Har bare fået at vide det går MEGA hurtigt og at det ikke er til at følge med i starten... forestiller mig at det kan virke RET demotiverende!?

indtil videre står den "bare" på de klassiske mave/ryg øvelser Og så går jeg jo ture med barnevognen og løfter en hel del

Anmeld

15. september 2010

Snefnug1984

Caroline86 skriver:

det vil jeg rigtig gerne... men 1. det koster også! og 2. jeg har jo stadig Laura hjemme hele dagen, så jeg ved ikke helt hvor jeg skal finde tiden! det er jo noget mere tidskrævende end 1000 mavebøjninger mens hun sover

Men så må jeg nok bare få Daniel til at mande sig lidt op og tage hende 2 timer hver dag så jeg kan svømme... eller de må tage med og så kan vi skiftes til at hygge med hende i det varme bassin

Ærgeligt at du ikke bor i Århus og er indenfor det offentlige - så er der gratis svømning

Anmeld

15. september 2010

Pia.

Caroline86 skriver:

har faktisk sådan en dvd liggende (jeg har ikke råd til at gå til det, desværre)... Har bare fået at vide det går MEGA hurtigt og at det ikke er til at følge med i starten... forestiller mig at det kan virke RET demotiverende!?

indtil videre står den "bare" på de klassiske mave/ryg øvelser Og så går jeg jo ture med barnevognen og løfter en hel del

Altså selvom det godt kan virke svært i starten så gentager man mange af øverlserne så allerede efter et par gange har man fat i en del af det - det er super hårdt men også meget effektivt

Prøv evt. at kør ned og se på, så kan du ud fra det vudere om det overhoved er noget for dig ? Jeg giver 600 kr for en sæson (det er dog kun 1 gang om ugen 1 time) fra August til Marts - det syntes jeg ikke er dyrt... Men så vælger jeg også at træne ved siden af Zumbaén...

Knus Pia, som håber du finder det helt rigtige til dig...

Anmeld

15. september 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

Jeg har skade i begge knæ hvor jeg har en ekstrabruskflap som sætter sig i klemme mellem knoglerne hvis den bliver strukket (f.eks. når jeg løber)... Jeg er opereret i det ene knæ fordi det hele tiden kolapsede og der fjernede de også en del af menisken som var flosset og betændt pga. skaden

Det er desværre ikke noget der kan trænes, har jeg ellers forhørt mig om hos fyssen...

Jeg vil gerne svømme, men jeg synes det er svært at finde tiden (og pengene) til det... har trods alt stadig Laura hjemme hele dagen...

Uf... det lyder ikke rart!!!  Ja, så skal du godt nok passe på knæene!!  Når Laura bliver gammel nok må du have barnesæde på cyklen og så afsted ud og cykle  Det er både godt for numse og lår og det styrke rogså musklerne omkring knæet

Anmeld

15. september 2010

Bellinda89

Caroline86 skriver:

kom så kom så kom så!

Mit største problem er at jeg skal ordne det hele herhjemme...

Der plejer at være nogle gode øvelser du kan lave , hvis du søger på google

Anmeld

15. september 2010

misslea

Hej søde

Det er vigtigt at du laver en form for konditionstræning for at få pulsen op - evt. cykling, hurtig gang, svømning, sjippe, dans mm.!!

Derefter kan du træne de forskellige muskelgrupper.... mave, lår, ryg, baller, arme osv!!! Brug evt. din bold - den kan størt set bruges til alle muskelgrupperne....

Men det er vigtigt at komme hele kroppen rundt og ikke nøjes med mave/rygbøjninger - det hjælper ikke!!!

Rigtig god fornøjelse.... skal nok heppe med på sidelinien...!!! Lige om lidt er det nemlig mig, som skal igang, når jeg har født lillepigen

fra Lea

Anmeld

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
JulieE skriver:

Uf... det lyder ikke rart!!!  Ja, så skal du godt nok passe på knæene!!  Når Laura bliver gammel nok må du have barnesæde på cyklen og så afsted ud og cykle  Det er både godt for numse og lår og det styrke rogså musklerne omkring knæet

det er helt klart også planen at jeg skal have børnesæde på til foråret

Anmeld

15. september 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

det er helt klart også planen at jeg skal have børnesæde på til foråret

Det er også top hyggeligt!

Anmeld

15. september 2010

SaNiNa

hej søde.

Det kunne være det her var noget det kan man lave hjemme

http://www.motion-online.dk/component/tag/cirkeltr%C3%A6ning/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.