Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Pia.

sarahb skriver:

sex indlæg siger heller ikk mig noget og slet ikk den med min mands lem, synes det er så upassende at skrive om sådan noget.. Men det er også noget jeg synes hører privat livet til. Men synes det er rart at der er så mange der er tilfredse

Ja nemlig... Det er jo netop ikke fordi vi vil gøres til nogle sippede kvinder ... Men vi har jo også lov at have vores meninger og hvad jeg skulle bruge til at vide længden på andres mænds Pik (nu er det ord vist nævnt lidt for mange gange i dag ) kan jeg virkelig ikke se og så tror jeg bare det var prikken over I'et da jeg så også skulle læse hvem der fik en "morgenslikker" - den viden er jeg gerne foruden...

Mit sexliv er dejligt og det er det eneste sexliv jeg går op i...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

CS

Pia. skriver:

Ved sgu ikke om jeg tør svare for jeg var jo den person der i formiddags fik et par kvinder på nakken fordi jeg gav min ærlige mening omkring andre mænd pikke-størrelser ! Nu skal jeg så fanme også læse om hvem der vågner med en tunge mellem benene - OG JA JEG KUNNE LADE HVER AT KLIKKE DER IND, men det gjorde jeg nu engang ikke... Normalt læser jeg alle debatter her inde og plejer ikke at skulle springe nogen over... Men jeg syntes ærlig talt der skulle være grænser for hvad folk deler med os andre... Er man til oral sex ved hvert samleje - ja tak eller nej tak m.m - men folk har bohov for at fortælle at de elsker at sutte pik, og blive vækket på diverse måder, det forstår jeg ikke...

Jeg er jo her inde for at skrive med en masse dejlige piger om børn, tøj, kærster, mænd (mangel på samme) dyr og en masse gode råd, men jeg behøver ikke blive så personlig som nogen åbenbart har behov for...

Tænker på dem der opretter sig som bruger i dag - de får så lige kastet dabatter om oral sex og pikke størrelser i hoved..

Og jeg er IKKE sippet.. ville bare vælge andre sider at læse om den slags... Hvis jeg havde behov for det...

Knus Pia, som nyder både den ene og den anden form for sex, men ikke har lyst til at dele det med resten af verden... !!!

Søg ordet pik i google så kommer man ind på baby.dk !!!

kunne simpelthen ikke være mere enig

Anmeld

13. september 2010

sarahb

Pia. skriver:

Ja nemlig... Det er jo netop ikke fordi vi vil gøres til nogle sippede kvinder ... Men vi har jo også lov at have vores meninger og hvad jeg skulle bruge til at vide længden på andres mænds Pik (nu er det ord vist nævnt lidt for mange gange i dag ) kan jeg virkelig ikke se og så tror jeg bare det var prikken over I'et da jeg så også skulle læse hvem der fik en "morgenslikker" - den viden er jeg gerne foruden...

Knus Pia.

lige præcis.. har slet ikke brug for at have nogle billeder inde i mit hovede af hvem der får morgen slikker osv.
Synes det er så grænseoverskridende og noget man holder for sig selv.

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Knus Pia.

Du var der ellers meget godt med i den der med hvor meget hår du selv eller dine mænd skulle have forneden. Forstår ikke din undren, men lad nu det ligge.

Og du har jo alligevel udtalt dig meget privat om at du helst vil slikkes, men det er måske ikke dit sexliv?

Ja ja, jeg undres, præcis som alle andre.

Anmeld

13. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

Du var der ellers meget godt med i den der med hvor meget hår du selv eller dine mænd skulle have forneden. Forstår ikke din undren, men lad nu det ligge.

Hvorfor annonym !!!... Det syntes jeg så ikke kan sammenlignes... det var krops behåring !!! Ønsker du kun ballade ? - det her er min holdning og den kan DU ikke ændre på ved at skrive om gamle debatter jeg har været med I...

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Pia. skriver:

Hvorfor annonym !!!... Det syntes jeg så ikke kan sammenlignes... det var krops behåring !!! Ønsker du kun ballade ? - det her er min holdning og den kan DU ikke ændre på ved at skrive om gamle debatter jeg har været med I...

Nej, jeg undrede mig. Har med vilje ikke ville skrive noget om mig og mit sexliv Men nu skrev du selv i den anden tråd at du hellere ville slikkes end have tisser og det må jeg indrømme er meget privat.

Ballade, over hvad dog, jeg undres og kan bare ikke se forskellen.

Anmeld

13. september 2010

Diana...

Altså jeg synes godt nok det er skrammende at der er så mange der har fået en privat besked og synes KLART det noget i skal gå videre med til Henrik! 

Min mening hmm ja det ved jeg ikke for jeg synes ikke der bliver snakket særlig meget sex her inde men det lyder også som om at der er nogen indlæg jeg ikke har set. 

Personligt synes jeg det er meget naturligt at snakke sex men med måde. Så at gå helt i detalje bryder jeg mig heller ikke om men det har jeg så heller ikke set et indlæg med. 

Knus Diana

Anmeld

13. september 2010

DK

Jeg har intet imod sex-debatterne. Altså jeg går jo selv ind og læser dem, og kan jo lade være hvis det ikke passer mig. Man "skal" jo ikke læse alle tråde, og jeg synes det er dejligt og sjovt at der er plads til alt herinde.

Dog synes jeg det er rigtig ubehageligt at få en privat besked fra en mand jeg ikke kender og ikke selv har "kontaktet" ved at svare på noget i hans tråd eller lign. (hvis man da kan kalde det at kontakte). Jeg har meldt det til en moderator, men som mange andre skriver så er det ikke direkte sexchikane, det er bare klamme hentydninger og klamme komplimenter. Jeg sagde selv pænt nej tak til videre samtale, og det accepterede personen heldigvis.  Jeg er medlem af et baby-forum, og ikke et sex/dating-forum, og derfor regner jeg også med/stoler på at jeg kan være medlem herinde uden at blive antastet af anmasende mands-personer (som min mor ville have sagt) Men igen betyder det ikke at jeg ikke også kan grine over/deltage i en sjov debat om noget seksuelt. Og hvis det er for mærkeligt for mig, så kan jeg lade være med at læse den!

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Nu er der nok mange der bliver stødt over det jeg skriver, og jeg får måske også nogle slag, men sådan er det.

Jeg forstår ikke hvorfor der skal være så mange problemer med hvad folk skriver herinde, efter hvad jeg har set og hvad jeg har læst mig frem til bliver disse ting kun skrevet i sex og samliv, og der er jo en grund til at der er en kategori som hedder det, nemlig for at folk der har lyst til at snakke om sex og andet skal have lov til det. 

Hvis man virkelig ikke kan lide dem så lad dog vær med at læse dem, svære er det da ikke. Mange af overskriften hentyder til at der er snak om p** eller f**** og hvis man ikke vil læse om det, jamen så hopper man vel bare fint videre.

Jeg ville aldrig skrive hvor stor min kærestes lem er, fordi det rager ikke andre, men jeg gider da heller ikke at brokke mig over at der er nogen der laver en afstemning om det, fordi det er da kun folk der synes det er sjovt som skriver derinde. 

Der er bare min mening, vi lever i et frit land hvor man kan skrive hvad man har lyst til og man kan svarer på hvad man har lyst til. 

Selvfølgelig er det ikke okay at der er en der skriver privat til en anden, men det vil jeg sige er en helt anden snak.

Håber ikke jeg støder nogen alt for meget, men det er altså bare min mening. En side hvor der kun bliver talt om børn, graviditet og familieliv ville da blive røvsyg i længden!

Det er også helt fint, at der bliver snakket sex osv. Men ligefrem at få af vide, hvor stor p..  man har behov for, eller hvor stram ens egen f.... er osv. det synes jeg ikke hører til her nogen steder!

De er svære og undgå de indlæg, for de bliver smidt lige i fjæset på én! Men dejligt Henrik nu har lagt dem væk fra forsiden, så nye medlemmer der tjekker siden, heller ikke bliver helt skræmte

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Jeg synes ikke der er mange og slet ikke for mange....og debatterne ville jo ikke findes hvis ikke de var relevante...så ville de jo kun bestå af et enkelt indlæg...men det er jo os alle der er med til at skabe disse skønne debatter.,...sex kan man da ikek få for meget af...

Det er meget muligt at der ikke er for mange, men dem der har figureret i øjeblikket, har været lige en tand for åbne - for nogen af os. Det er fint nok, at I synes de er sjove, men ligefrem at få af vide for snæver andre er osv er ikke alle der synes er sjovt. Vi er jo alle forskellige ikke, og vi skal respektere hinanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.