Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Den var ikke direkte stødende overhovedet og det er jo netop det der er problemet. Jeg syntes bare måde den blev formuleret og stillet op på var meget ubehagelig og jeg havde altså ikke være med i nogen som helst sexdebat.

hvis du ikke engang havde deltaget i en sexdebat, så ER det da netop meget direkte at sende privatpost til dig, når det indeholder noget om sex.....

Man kan altid gemme alle posterne, sende dem til Henrik, og bede om hans mening, og selv give din egen med jo det værste der kan ske er at Henrik ikke kan eller vil gøre noget ved det, men jeg er sikker på han er høflig nok til at svare dig på det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Pia.

mariamiss6 skriver:

Jeps du har jo nok ret

Nu kan jeg så se Henrik har "skjult" debatten fra forsiden, således at man skal favorisere den for at se den på sin forside... Og ellers skal man selv opsøge kategorien ude i oversigten...

Så er det jo spændende om nogen nu bliver sure over måske at gå glip af noget

Jeg føler mig i hvert fald lidt sexgal når jeg er nødt til at favorisere sex og samliv kategorien LOL, men altså, jeg vil da gerne se hvad folk skriver i den kategori også... Så jeg må jo bare favorisere den, selvom jeg synes det er lidt kedeligt på den måde

- Der findes altså mange andre gode hjemmesider som kun omhandler sex hvis du føler dig sexgal og lysten efter at læse om den slags ting lidt oftere

Knus Pia og dejlig dag ....

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Risen skriver:

Øh det har jeg ligesom også gjort  Skrev til henrik med det samme da jeg fik den. !!

godt så.... Men øh det kan jeg jo lissom ikke se her vel

Anmeld

13. september 2010

Risen

mariamiss6 skriver:

godt så.... Men øh det kan jeg jo lissom ikke se her vel

Hehe nej det kan jo ikke, men så er det sagt!! basta

Anmeld

13. september 2010

Anonym

mariamiss6 skriver:

hvis du ikke engang havde deltaget i en sexdebat, så ER det da netop meget direkte at sende privatpost til dig, når det indeholder noget om sex.....

Man kan altid gemme alle posterne, sende dem til Henrik, og bede om hans mening, og selv give din egen med jo det værste der kan ske er at Henrik ikke kan eller vil gøre noget ved det, men jeg er sikker på han er høflig nok til at svare dig på det....

Det handlede ikke om sex som sagt.. Det var bare sådan meget ubehageligt.. SÅdan "Nå du ser da nok godt ud." og så svarer man tak og så bliver han ved de næste 2 beskeder at sige ting som "Jeg mener det, det skal du have det dårligt over" osv..

MEGET ubehageligt, men jo ikke ligefrem noget der er imod reglerne går jeg ud fra.

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Pia. skriver:

- Der findes altså mange andre gode hjemmesider som kun omhandler sex hvis du føler dig sexgal og lysten efter at læse om den slags ting lidt oftere

Knus Pia og dejlig dag ....

Hehe det var jo lige pointen

jeg føler mig ikke sexgal (eller altså ikke hele tiden da)

men jeg synes mange af debatterne i sex og samliv er helt almindelige hverdagsting på den front. Og altså ikke noget der burde være stødende....

For at tage et eksempel jeg kan huske, og som jeg selv synes er skægt, så den der tråd med den døde dildo, den var da sjov, men det er jo også noget der hører under sex og samliv.... Eller sex og singleliv
Men jeg synes da ikke den er stødende???? bare lidt fræk humor på en flad aften

anyways, det er jo den slags man så ville gå glip af på forsiden, hvis man glemmer at tjekke kategorien, og det er det jeg synes der er ærgerligt ved at man nu må flytte kategorien ud af forsiden...

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det handlede ikke om sex som sagt.. Det var bare sådan meget ubehageligt.. SÅdan "Nå du ser da nok godt ud." og så svarer man tak og så bliver han ved de næste 2 beskeder at sige ting som "Jeg mener det, det skal du have det dårligt over" osv..

MEGET ubehageligt, men jo ikke ligefrem noget der er imod reglerne går jeg ud fra.

Det er nemlig det der er problemet, personen skriver det ikke direkte. 

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Hehe det var jo lige pointen

jeg føler mig ikke sexgal (eller altså ikke hele tiden da)

men jeg synes mange af debatterne i sex og samliv er helt almindelige hverdagsting på den front. Og altså ikke noget der burde være stødende....

For at tage et eksempel jeg kan huske, og som jeg selv synes er skægt, så den der tråd med den døde dildo, den var da sjov, men det er jo også noget der hører under sex og samliv.... Eller sex og singleliv
Men jeg synes da ikke den er stødende???? bare lidt fræk humor på en flad aften

anyways, det er jo den slags man så ville gå glip af på forsiden, hvis man glemmer at tjekke kategorien, og det er det jeg synes der er ærgerligt ved at man nu må flytte kategorien ud af forsiden...

Lige den du oprettede var nemlig også sjov!

Men at vide hvor stor, lang og tyk andres mænd er og få af vide én vågnede med en tunge imellem benene behøver jeg ikke og vide! 

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Det er nemlig det der er problemet, personen skriver det ikke direkte. 

Jeg forstår dig ganske godt. Man kan ikke rigtig tillade sig at melde det fordi det er jo ikke direkte offensive, det giver bare en, en dårlig smag i munden og man har ikke lyst til at læse beskederne eller svare på dem. 

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg forstår dig ganske godt. Man kan ikke rigtig tillade sig at melde det fordi det er jo ikke direkte offensive, det giver bare en, en dårlig smag i munden og man har ikke lyst til at læse beskederne eller svare på dem. 

Netop!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.