Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Mig med maven

Cry me a river!

Jeg kan slet ikke forstå at du har tid i din dagligdag, til at bryde din hjerne med hvad du ikke kan lide ved siden. Jeg mener bare, hvis du ikke kan lide lugten i bageriet...

Du kan jo også oprette en hjemmeside, hvor de er direkte forbudt at tale om andet end babyer, men lur mig om den ikke vil blive lukket i en fart, da det er de færeste af os, der virkelig kun taler om baby.

Men alligevel du kan jo bruge mit forslag til navnet på siden, hvad med:

www.dette-er-en-top-seriøs-hjemmeside-for-top-seriøse-mennesker-der-aldrig-kunne-finde-på-at-debatere-om-andet-end-babyer-hvis-du-alligevel-gøre-det-vil-du-blive-blacklistet-dk

Så vidt jeg kan forstå, er baby.dk et debatforum, D E B A T F O R U M... Ikke en hjemmeside, hvor alt skal gå op i babyer. Jeg kan ikke lige huske hvem der har skrevet det, men lur mig om kattegorien "Sex og samliv" ville blive slettet, hvis ikke der kom nogle indlæg der.

Jeg bruger baby.dk til at tilegne mig viden fra andre mødre og fædre. Men det er jo ikke faglige oplysninger jeg får. Jeg må selv overveje, hvilket jeg vil tro på, og hvilke emne jeg synes virker plat eller usant. Jeg bruger baby.dk til at blive underholdt, og få et godt grin. Jeg vølger selv hvilke debatter jeg går ind i, det er jo det der er det fede ved baby.dk. Det popper jo ikke bare op i hovedet på en.

Skulle jeg nu sidde og bryde min hjerne med, hvor skrækkeligt det er, at folk sælger deres barnevogne herinde, jeg har ikke brug for en barnevogn... 

GÅ UDEN OM DEBATTERNE, HVIS IKKE DU KAN HÅNDTERE DEM! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Anonym trådstarter

Mig med maven skriver:

Cry me a river!

Jeg kan slet ikke forstå at du har tid i din dagligdag, til at bryde din hjerne med hvad du ikke kan lide ved siden. Jeg mener bare, hvis du ikke kan lide lugten i bageriet...

Du kan jo også oprette en hjemmeside, hvor de er direkte forbudt at tale om andet end babyer, men lur mig om den ikke vil blive lukket i en fart, da det er de færeste af os, der virkelig kun taler om baby.

www.dette-er-en-top-seriøs-hjemmeside-for-top-seriøse-mennesker-der-aldrig-kunne-finde-på-at-debatere-om-andet-end-babyer-hvis-du-alligevel-gøre-det-vil-du-blive-blacklistet-dk

Så vidt jeg kan forstå, er baby.dk et debatforum, D E B A T F O R U M... Ikke en hjemmeside, hvor alt skal gå op i babyer. Jeg kan ikke lige huske hvem der har skrevet det, men lur mig om kattegorien "Sex og samliv" ville blive slettet, hvis ikke der kom nogle indlæg der.

Jeg bruger baby.dk til at tilegne mig viden fra andre mødre og fædre. Men det er jo ikke faglige oplysninger jeg får. Jeg må selv overveje, hvilket jeg vil tro på, og hvilke emne jeg synes virker plat eller usant. Jeg bruger baby.dk til at blive underholdt, og få et godt grin. Jeg vølger selv hvilke debatter jeg går ind i, det er jo det der er det fede ved baby.dk. Det popper jo ikke bare op i hovedet på en.

Skulle jeg nu sidde og bryde min hjerne med, hvor skrækkeligt det er, at folk sælger deres barnevogne herinde, jeg har ikke brug for en barnevogn... 

JEG PRØVER IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er ikke emnerne sex der er et problem, men at få smasket i hovedet hvem der får sig en morgenslikker osv!!! Men når de ligefrem popper op i hovedet på én, for jo det gjorde de igår, så er det svært og undgå. ja jeg gik selv ind og læste dem, men der regnede jeg ved gud da heller ikke med, at jeg skulle læse hvor svæver én er, hvem der lige vågnede op til en morgenslikker osv.

Læs dog svarene inden du overfalder! 

Anmeld

14. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

JEG PRØVER IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er ikke emnerne sex der er et problem, men at få smasket i hovedet hvem der får sig en morgenslikker osv!!! Men når de ligefrem popper op i hovedet på én, for jo det gjorde de igår, så er det svært og undgå. ja jeg gik selv ind og læste dem, men der regnede jeg ved gud da heller ikke med, at jeg skulle læse hvor svæver én er, hvem der lige vågnede op til en morgenslikker osv.

Hvordan får du tråden til ligefrem at åbne sig selv og hoppe op i ansigtet på dig? Tænker bare overskriften lugtede da langt væk af andet end stuerent. Mon ikke bare man godt kan lide at forarges her

Anmeld

14. september 2010

Barbamama

Mig med maven skriver:

Cry me a river!

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan får du tråden til ligefrem at åbne sig selv og hoppe op i ansigtet på dig? Tænker bare overskriften lugtede da langt væk af andet end stuerent. Mon ikke bare man godt kan lide at forarges her

Jeg åbnede for at se afstemningerne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utroligt man skal forklarer sig hele tiden, læs dog de andre svar for hulan da!!!!

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

Jeg åbnede for at se afstemningerne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utroligt man skal forklarer sig hele tiden, læs dog de andre svar for hulan da!!!!

Det samme gjorde jeg.... Men deler du ikke samme mening med de andre så er den helt gal ! Kan simpelthen ikke forstå hvorfor man blive ved med at diskutere det her emne... Vi har hver vores mening omkring sex og samliv og placeringen af dette emne - så lad os stoppe den her...

SYNTES HENRIK SKAL LÅSE DENNE HER TRÅD...

Knus Pia

Anmeld

14. september 2010

Mig med maven

Anonym skriver:

Okay... Puha.... JEG prøver igen.

1. Jeg overfalder dig ikke. men når du selv bringer det op... Din offerrolle, puha det er synd for mig noget, det går mig på, det er ikke noget jeg hat brug for, skal jeg så oprette en tråd, hvor jeg synes det er synd for mig, og om at jeg ikke kan overskue at læse dit brok?

2. LAD NU VÆRE MED AT LÆSE DET, hvis du ikke lige har mod på det, eller læs det, og glem det igen!!!

3. Jeg kan stadig ikke se problemet med den pågældende tråd!

Ps. kan sku ikke helt tage dig seriøst når du er ano, men... Er det bare mig? Smiler

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Det samme gjorde jeg.... Men deler du ikke samme mening med de andre så er den helt gal ! Kan simpelthen ikke forstå hvorfor man blive ved med at diskutere det her emne... Vi har hver vores mening omkring sex og samliv og placeringen af dette emne - så lad os stoppe den her...

SYNTES HENRIK SKAL LÅSE DENNE HER TRÅD...

Knus Pia

Jeg forstår heller ikke helt, hvorfor det kun er deres meninger der gælder..

Ja, jeg gider i hvert fald ikke forsøge mig mere, deres ret, deres vilje åbenbart

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Mig med maven skriver:

Okay... Puha.... JEG prøver igen.

1. Jeg overfalder dig ikke. men når du selv bringer det op... Din offerrolle, puha det er synd for mig noget, det går mig på, det er ikke noget jeg hat brug for, skal jeg så oprette en tråd, hvor jeg synes det er synd for mig, og om at jeg ikke kan overskue at læse dit brok?

2. LAD NU VÆRE MED AT LÆSE DET, hvis du ikke lige har mod på det, eller læs det, og glem det igen!!!

3. Jeg kan stadig ikke se problemet med den pågældende tråd!

Ps. kan sku ikke helt tage dig seriøst når du er ano, men... Er det bare mig? Smiler

Gå efter bolden, ikke personen

Og folk er vel ano. netop for at undgå, at blive total disset, fordi man ikke lige deler den samme mening som jer. For det er åbenbart ikke tilladt her.

Knus og god dag 

Anmeld

14. september 2010

LouiseNielsen

qp skriver:

Nu har jeg siddet og læst denne tråd igennem og jeg kan se, at der er mange der er stødte over de meget intime detaljer du beskriver i en tråd - men der er ikke en eneste der har argumenteret imod det du skriver her.... ! Se dét er undrende.

Endvidere synes jeg absolut ikke du skal være ked af, at du ikke er så røv kedelig som så mange andre herinde - der er jo nogle der skider i bukserne bare de læser ordet sex. De ting du nævner er noget vi alle kan relatere til, men der er dog rigtig mange der bare ikke kan få sig selv til, at sætte ord på disse ting da det jo "bare er noget man gør/ får" ....  Sejt gået, tøs!

Jeg takker....

Og jeg er sku meget åben, har intet at skjule.... Jeg/vi gør ikke noget andre ikke også kan finde på, jeg er dog bare det mere fri jeg kan sætte ord på det... Og igen, kan folk ik tåle det, jamen så lad være med at læs...

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.