Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Mig med maven

LouiseNielsen skriver:

Og igen, kan folk ik tåle det, jamen så lad være med at læs...

Kram

So true!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

mor-til-vanessa

Mig med maven skriver:

Cry me a river!

Jeg kan slet ikke forstå at du har tid i din dagligdag, til at bryde din hjerne med hvad du ikke kan lide ved siden. Jeg mener bare, hvis du ikke kan lide lugten i bageriet...

Du kan jo også oprette en hjemmeside, hvor de er direkte forbudt at tale om andet end babyer, men lur mig om den ikke vil blive lukket i en fart, da det er de færeste af os, der virkelig kun taler om baby.

nt-size: x-small;"> Men alligevel du kan jo bruge mit forslag til navnet på siden, hvad med:

www.dette-er-en-top-seriøs-hjemmeside-for-top-seriøse-mennesker-der-aldrig-kunne-finde-på-at-debatere-om-andet-end-babyer-hvis-du-alligevel-gøre-det-vil-du-blive-blacklistet-dk

Så vidt jeg kan forstå, er baby.dk et debatforum, D E B A T F O R U M... Ikke en hjemmeside, hvor alt skal gå op i babyer. Jeg kan ikke lige huske hvem der har skrevet det, men lur mig om kattegorien "Sex og samliv" ville blive slettet, hvis ikke der kom nogle indlæg der.

Jeg bruger baby.dk til at tilegne mig viden fra andre mødre og fædre. Men det er jo ikke faglige oplysninger jeg får. Jeg må selv overveje, hvilket jeg vil tro på, og hvilke emne jeg synes virker plat eller usant. Jeg bruger baby.dk til at blive underholdt, og få et godt grin. Jeg vølger selv hvilke debatter jeg går ind i, det er jo det der er det fede ved baby.dk. Det popper jo ikke bare op i hovedet på en.

Skulle jeg nu sidde og bryde min hjerne med, hvor skrækkeligt det er, at folk sælger deres barnevogne herinde, jeg har ikke brug for en barnevogn... 

GÅ UDEN OM DEBATTERNE, HVIS IKKE DU KAN HÅNDTERE DEM! 

Anmeld

14. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Ikke decideret men med hentydninger. Så ja. Det undre mig skam bare at man er inde på et babysite og stortset ikke snakker om sit barn. 

Nå, men man skal jo undre sig hele livet ikke 

har også skrevet til dig mig privat, hvor jeg bare gled lidt af på det. hentydningen blev vist fattet.

Anmeld

14. september 2010

Laulund87

Mig med maven skriver:

Cry me a river!

Jeg kan slet ikke forstå at du har tid i din dagligdag, til at bryde din hjerne med hvad du ikke kan lide ved siden. Jeg mener bare, hvis du ikke kan lide lugten i bageriet...

Du kan jo også oprette en hjemmeside, hvor de er direkte forbudt at tale om andet end babyer, men lur mig om den ikke vil blive lukket i en fart, da det er de færeste af os, der virkelig kun taler om baby.

Men alligevel du kan jo bruge mit forslag til navnet på siden, hvad med:

www.dette-er-en-top-seriøs-hjemmeside-for-top-seriøse-mennesker-der-aldrig-kunne-finde-på-at-debatere-om-andet-end-babyer-hvis-du-alligevel-gøre-det-vil-du-blive-blacklistet-dk

Så vidt jeg kan forstå, er baby.dk et debatforum, D E B A T F O R U M... Ikke en hjemmeside, hvor alt skal gå op i babyer. Jeg kan ikke lige huske hvem der har skrevet det, men lur mig om kattegorien "Sex og samliv" ville blive slettet, hvis ikke der kom nogle indlæg der.

Jeg bruger baby.dk til at tilegne mig viden fra andre mødre og fædre. Men det er jo ikke faglige oplysninger jeg får. Jeg må selv overveje, hvilket jeg vil tro på, og hvilke emne jeg synes virker plat eller usant. Jeg bruger baby.dk til at blive underholdt, og få et godt grin. Jeg vølger selv hvilke debatter jeg går ind i, det er jo det der er det fede ved baby.dk. Det popper jo ikke bare op i hovedet på en.

Skulle jeg nu sidde og bryde min hjerne med, hvor skrækkeligt det er, at folk sælger deres barnevogne herinde, jeg har ikke brug for en barnevogn... 

Enig!

Anmeld

14. september 2010

Malonde1985

Hold da op en spændende debat I har kørende her .. Vil sige som de andre - man kan tydeligt se hvad slags indlæg det er man er ved at gå ind til, og hvis bare overskriften hentyder til noget man ikke lige har lyst til at læse på det pågældende tidspunkt eller slet ikke, så lad dog være med at åbne og læse indlægget.

Det er en baby-side, men også en voksen-side og der hører sex jo altså under hvad enten man vil det eller ej

Anmeld

14. september 2010

slettet_7530

mariamiss6 skriver:

Arj altså jeg går ikke ud fra der ligefrem er regler om den slags... Jeg har ikke undersøgt det....

folk må jo skrive om lige hvad de vil i de privatposter... MEN man skal stadig have pli nok til ikke at støde hinanden.... og det havde han tydeligvis ikke...

Det er stadig meget direkte synes jeg, at gå ind og tjekke en profil, på en baby side, og så derefter uden videre opfordring at skrive til vedkommende at man synes hun ser godt ud, og så køre den i den dur....

Det nemmeste er altid at holde sin egen sti ren, dvs lade være med at svare på sådanne beskeder og bliver personen ved at skrive så kopiere man alle beskederne og sender til Henrik  begynder man først at gå i dialog så kører rouletten

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Det handlede ikke om sex som sagt.. Det var bare sådan meget ubehageligt.. SÅdan "Nå du ser da nok godt ud." og så svarer man tak og så bliver han ved de næste 2 beskeder at sige ting som "Jeg mener det, det skal du have det dårligt over" osv..

MEGET ubehageligt, men jo ikke ligefrem noget der er imod reglerne går jeg ud fra.

jeg fik også en besked men skrev bare til personen at jeg ikke forstod hvorfor h*n skrev til mig privat og det fattede h*n for har ikke fået flere beskeder. 

har du prøvet det.??? 

tænker bare der er vel ikke nogen grund til at "melde" h*n hvis h*n forstår en hentydning. det kan jo være han keder sig lidt og søger lidt bekræftigelse

knus

Anmeld

14. september 2010

Anonym

mor-til-vanessa skriver:

jeg fik også en besked men skrev bare til personen at jeg ikke forstod hvorfor h*n skrev til mig privat og det fattede h*n for har ikke fået flere beskeder. 

har du prøvet det.??? 

tænker bare der er vel ikke nogen grund til at "melde" h*n hvis h*n forstår en hentydning. det kan jo være han keder sig lidt og søger lidt bekræftigelse

knus

Hvis han søger bekræftigelse kan han da gå til en datingsite? Jeg syntes bare han er rigtig creepy og selvom jeg ikke kan bevise at han direkte går imod reglerne så er han HELT sikkert noget jeg vil undgå.

Desuden tror jeg ikke på han ikke fatter det når han jo udemærket forstår dansk og forstår alt andet han skriver i sine offentlige tråde.

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Hvis han søger bekræftigelse kan han da gå til en datingsite? Jeg syntes bare han er rigtig creepy og selvom jeg ikke kan bevise at han direkte går imod reglerne så er han HELT sikkert noget jeg vil undgå.

Desuden tror jeg ikke på han ikke fatter det når han jo udemærket forstår dansk og forstår alt andet han skriver i sine offentlige tråde.

han har i hver fald forstået min besked.

nogle gange søger man bekræftigelse mange mærkelige steder.

kan jo være han synes baby.dk er god underholdning, men det er fint for mig. han har forstået han ikke skal skrive

Anmeld

14. september 2010

Anonym

Mig med maven skriver:

Cry me a river!

Men alligevel du kan jo bruge mit forslag til navnet på siden, hvad med:

Jeg er enig i de fleste ting, du skriver, men synes, at du vælger at formidle dit budskab på en nedladende måde. Og det kan medføre, at budskabet ikke når igennem.

Og jeg håber, at du vil tage mig alvorligt på trods af, at jeg er anonym. Min holdning er den samme, anonym eller ej, jeg har bare ikke lyst til et evt. angreb...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.