Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Risen

mariamiss6 skriver:

Hvorfor meldte du det ikke til Henrik i stedet for?

Rasser har også skrevet til mig, efter svar i dillerstørrelsetråden, men i kan jo bede ham futte af igen, fortælle ham i synes det er upassende....

Jeg valgte så bare ikke rigtig at deltage i snakken og ikke at svare på noget særligt....

Men ja, hvis i føler jer stødt over at 1 bestemt bruger herinde kontakter jeg med den hensigt at starte en sexsnak, så anmeld dog brugeren i stedet for at starte en anonym tråd, eller helt skifte profilen ud....

Den slags kan der jo gøres noget ved altså...

Jeg er sikker på Henrik er i stand til at tage en klog beslutning, i forhold til hvad man skal gøre ved den slags....

Det er da fint nok man kan bede folk om at futte af, men det er trods alt en hjemmeside som har udgangspunkt i børn og babyer. Sexspørgsmål er også okay så længe man har de rette intentioner ved at være herinde og det er da rimeligt tydeligt at der er nogle som ikke har det, men måske mere søger kvindelig kontakt og hvad der ellers hører dertil. Og det synes jeg altså ikke er i orden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

SannaFo1

Jeg synes det er fint at snakke om sex.

Men tykkelse, længle, osv det er måske i overkanten. Man skal være tilfreds det er det eneste der er vigtigt. 

Mænd har da ikk lavet en side om sine damer om det er bedst at være glatbarberet eller og der skal være hår på. 

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Pia. skriver:

Men alt hopper jo op på min forside.. og jeg er nok bare ikke så god til at tjekke om det er under den ene eller den gategori - jeg læser lidt af det hele... Men jeg må vist til at være mere vågen næste gang...

Jeps du har jo nok ret

Nu kan jeg så se Henrik har "skjult" debatten fra forsiden, således at man skal favorisere den for at se den på sin forside... Og ellers skal man selv opsøge kategorien ude i oversigten...

Så er det jo spændende om nogen nu bliver sure over måske at gå glip af noget

Jeg føler mig i hvert fald lidt sexgal når jeg er nødt til at favorisere sex og samliv kategorien LOL, men altså, jeg vil da gerne se hvad folk skriver i den kategori også... Så jeg må jo bare favorisere den, selvom jeg synes det er lidt kedeligt på den måde

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg synes det er skræmmende der er mange der har modtaget brev fra en bruger ang. sex eller hentydninger derhen af!

At der så er én der vælger og skrive hans navn offentligt herinde, synes jeg måske ikke om! Vi skal ikke uddebatere nogen, så må man gøre det over PB istedet!

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil gerne bede alle der har modtaget upassende post - af den ene aller anden art - om at henvende sig til Henrik eller en af os andre i teamet! Vi vil IKKE have at nogen føler sig chikaneret herinde...

Ligeledes vil jeg sige at I skal anmelde tråde hvis I føler Jer stødt - så tager vi den derfra

Mange knus Caroline

Anmeld

13. september 2010

LouiseNielsen

Anonym skriver:

Jeg synes det er skræmmende der er mange der har modtaget brev fra en bruger ang. sex eller hentydninger derhen af!

At der så er én der vælger og skrive hans navn offentligt herinde, synes jeg måske ikke om! Vi skal ikke uddebatere nogen, så må man gøre det over PB istedet!

Syntes heller ikke der bør komme navne frem... Har dog ikke set der er kommet navn frem nogen steder!

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

Marco2 skriver:

Det har jeg også bemærket … Og undret mig over at denne bruger stort set ikke deltager i nogle debatter, men opretter en masse sex-debatter.

Jeg hopper over dem fra denne bruger. Men synes også som Pia at det måske er et lidt upassende sted til disse debatter. Kan ikke forstå at disse ting skal "smides i hovedet" på folk på et baby-site. For mig ville det være mere naturligt at de var på erotiske sites, som vel også har debatter til den slags.

AG - som heller ikke har behov for at debattere min mands penis med mødre på et baby-site eller noget andet steds for den sags skyld.

Dejligt der er andre der enige også 

Selfølgelig skal der være plads til sex snak herinde, men ligefrem og snakke P.. og F.... bliver sgu for meget for mig, og jeg er IKKE sart!

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den var ikke direkte stødende overhovedet og det er jo netop det der er problemet. Jeg syntes bare måde den blev formuleret og stillet op på var meget ubehagelig og jeg havde altså ikke være med i nogen som helst sexdebat.

Det samme her! 

Men samtalen blev ved med og tage den drejning fra personens side af

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Risen skriver:

Det er da fint nok man kan bede folk om at futte af, men det er trods alt en hjemmeside som har udgangspunkt i børn og babyer. Sexspørgsmål er også okay så længe man har de rette intentioner ved at være herinde og det er da rimeligt tydeligt at der er nogle som ikke har det, men måske mere søger kvindelig kontakt og hvad der ellers hører dertil. Og det synes jeg altså ikke er i orden. 

Hvorfor anmelder du det så ikke? for du har da helt ret jo....

I stedet for kun at øffe over det...

vi er jo så pisse heldige at vi her på Baby.dk har en meget aktiv admin, som også altid gerne er hjælpsom, om ikke andet så med svar. Hvorfor bruger du ikke det til noget?

Anmeld

13. september 2010

Risen

mariamiss6 skriver:

Hvorfor anmelder du det så ikke? for du har da helt ret jo....

I stedet for kun at øffe over det...

vi er jo så pisse heldige at vi her på Baby.dk har en meget aktiv admin, som også altid gerne er hjælpsom, om ikke andet så med svar. Hvorfor bruger du ikke det til noget?

Øh det har jeg ligesom også gjort  Skrev til henrik med det samme da jeg fik den. !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.