Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

hahahaha..så du kom ups ala hovsa til at læse såå mange sider ??

Baaah.. Du er helt 100 nysgerrig i at se hvad andre skriver om deres sexliv,-ellers havde du sgu ikke læst.. !

Hvis du virkelig var sippet,-og dette gælder også jer andre der følte jer rystede over ordet LEM lige fra morgenstuden af,- så overvej lige hvor sippede i virkeligheden er når i vælger at gå ind og tjekke statestikken på andres brugerers kæresters pik str og derefter læse videre i samme tråd når i udemærket kan regne ud hvad der bliver snakket om ^^

Jeg prøver endnu engang!

Det er ikke ordet LEM!!!! der forarger mig, ej heller afstemningerne.. Men at folk vælger og uddybe DERES sexliv med hele verden.

Der er et spørgsmål, man svarer ja eller nej, men nogle har et behov for at UDDYBE for meget! Sex er naturligt, sex er dejligt, men er sgu kun interesseret i mit eget, ikke hvordan andre vågner om morgenen osv.

Ja jeg læste debatterne, men IGEN det er et spørgsmål, folk skal svarer på. Det er ikke et spørgsmål, vågnede du imorges med din kærestes tunge mellem benene eller hvor stram er du osv. For tro mig, så have JEG IKKE læst dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Anonym

Chritinap skriver:

Fy for helvede, hvem har skrevet om en morgen slikker
Tænk at ville dele sådanne ting med andre..
Jeg er enig med trådstarter, syntes simpelthen det er for meget. Ikke at snakke om sex, men disse spørgsmål der for tiden kommer frem og bliver stillet.
Jeg er IKKE sart! Men tror helt ærligt det er dem der svarer på dem, og opretter trådende den er galt med - det er MIN mening!

Hold da op en udmelding! Hvad i al verden er der i vejen med folk blot fordi de ikke er blege for at snakke om deres sexliv. Kan da virkelig ikke se, at der er noget i vejen med dem. Og hvordan tror du lige de har det nu, hvor du skriver så direkte at der er noget i vejen med dem.

Synes denne debat er blevet træls, hvorfor sådan gå efter andre blot fordi de er anderledes end jer selv.

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

Tjek hvor mange der har stemt i afstemningen og samlign det med antallet af personer der er forarget over det her og se hvilket resultat du får

Hvordan kan du overhovedet få dig selv til at nedværdige andre mennesker ved at sige som du gjorde i det jeg har fremhævet med fed ???

Jamen en afstemning er jo en ting - og sjov nok at være med i... Der er man også anonym - det "vi" ikke forstår er behovet for at fortælle ting som er så personlige som de nu engang er... - Men det er jo bare min mening

Jeg gad da godt vide hvor mange af de kvinders mænd der syntes det er okay at deres pikke størrelse bliver udstillet på nettet...

Og hvem er personen som opretter denne her tråd ?

Men igen må jeg sige vi har hver vores mening lad os respektere det og så afslutte denne her lidt dumme debat som slet ikke havde nødet at være her..

God dag.. Pia.

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Hvem er det der har skrevet vi var rystet - det er da utroligt hvordan du gerne vil have vendt denne her historie...

Ordet rystet bruger jeg når jeg er rystet over folk og deres valg her i livet.. Men nu vælger jeg ikke blive personlig, men være rystet for mig selv... !!!!!!!!!!!

Men ordet Lem har vist ikke rystet nogen !!! det de fleste kom op af stolene af var morgenslikker og diverse andre personlige ting der med glæde blev delt her inde...

Jeg er sgu lige glad med om Peters pik er så og så lang I udstiller jeres liv i forvejen, så det ryster mig da ikke at du skriver om hans pikkemand her inde... men lad hver at vend historien - hold dig til det, det nu engang er... !

Du skrev det bedre end jeg

Anmeld

14. september 2010

Anonym

Pia. skriver:

Hvem er det der har skrevet vi var rystet - det er da utroligt hvordan du gerne vil have vendt denne her historie...

Ordet rystet bruger jeg når jeg er rystet over folk og deres valg her i livet.. Men nu vælger jeg ikke blive personlig, men være rystet for mig selv... !!!!!!!!!!!

Men ordet Lem har vist ikke rystet nogen !!! det de fleste kom op af stolene af var morgenslikker og diverse andre personlige ting der med glæde blev delt her inde...

Jeg er sgu lige glad med om Peters pik er så og så lang I udstiller jeres liv i forvejen, så det ryster mig da ikke at du skriver om hans pikkemand her inde... men lad hver at vend historien - hold dig til det, det nu engang er... !

Er vi enige om at morgenslikkeri samtalen var på side nr 2 i en tråd om ORALSEX.....

Anmeld

14. september 2010

Shibby

Pia. skriver:

Neej..Du er nemlig ikke ligeglad for mit svar stod på side 8 ,-så du har siddet og læst side op og side ned ganske velvidene om hvad det handlede om og nu kan du ikk få mit svar ud af hovedet ellers havde du ikk nævnt det her..ha..du sidder og tænker på min kærestes pik og skriver ligefrem derefter at du er ligeglad med hvor lang den er..hæhæ..  HVIS du rent faktisk var ligeglad,-så havde du slet ikke åbnet tråden,du havde ikke læst en skid,og du havde absolut været ligeglad med hvad andre har skrevet 

Og ordet morgenslikker.. stod det som en overskirft så det virkelig kunne springe i øjnene og forage dig eller andre? Næ. Det gjorde det ikke -Det stod nemlig også inde i selve tråden som du og andre bare ku ha holdt jer væk fra ^^

Anmeld

14. september 2010

Shibby

Anonym skriver:

Er vi enige om at morgenslikkeri samtalen var på side nr 2 i en tråd om ORALSEX.....

Yesse.. Fatter hat at problemet her!

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

Ja, men det var også begge debatter vi diskuterede her inde i går....

En debat om størrelser på forskellige pikke - og oral sex - begge var afstemninger - men så havde folk behov for at skrive hvor lang den var eller i oral sex skrive om hvem der blev vækket med en tunge imellem benene m.m ... Jeg er som skrevet før ikke sippet slet ikke og svare da også gerne hvis jeg har lyst også om sex, men jeg syntes bare som så mange andre at lige de her to debatter var lige i overkanten

Vi bliver altså ikke enige alle sammen - lige som med så meget andet... men derfor skal der være plads til os alle... lige meget hvor personlig man har lyst til at være - jeg undres bare over man har lyst til at gå så meget i detaljer...

Knus Pia.

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Shibby skriver:

Neej..Du er nemlig ikke ligeglad for mit svar stod på side 8 ,-så du har siddet og læst side op og side ned ganske velvidene om hvad det handlede om og nu kan du ikk få mit svar ud af hovedet ellers havde du ikk nævnt det her..ha..du sidder og tænker på min kærestes pik og skriver ligefrem derefter at du er ligeglad med hvor lang den er..hæhæ..  HVIS du rent faktisk var ligeglad,-så havde du slet ikke åbnet tråden,du havde ikke læst en skid,og du havde absolut været ligeglad med hvad andre har skrevet 

Og ordet morgenslikker.. stod det som en overskirft så det virkelig kunne springe i øjnene og forage dig eller andre? Næ. Det gjorde det ikke -Det stod nemlig også inde i selve tråden som du og andre bare ku ha holdt jer væk fra ^^

Lige som med så meget andet er du så langt ude, men det fortæller vist mere om dig end om mig ... her må jeg sgu le... !!!! IGEN!!!!

Jeg har aldrig sagt jeg ikke har læst debatten - selvfølgelig er alle nysgerrige... Jeg læser også andre ting folk skriver hvor jeg må tage mig til hovedt... En ting er hvad jeg læser en anden ting er hvad jeg ønsker at dele med andre...

Jeg gad vide om x'en var lige så tilfreds ... ha ha ha... !

Men heldige dig du får det det som du ønsker

Anmeld

14. september 2010

Risen

Altså Henrik har flyttet emnet nu, så der er vel ikke mere at debattere om? - Dem som gerne vil læse derinde kan jo sagtens gå ind og læse om sexliv (og vi andre kan slippe).. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.