Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Ranarupta

Til trådstarter:

Jeg kan godt forstå dig. Jeg har heller ikke lyst til at vide alle detaljerne og jeg er faktisk ret ligeglad med andre brugeres mænds diller-størrelser. Hvad skal jeg dog bruge det til? 

Men nu fik jeg klikket mig ind på de her debatter og læst dem. Nogle af dem viste at indeholde de her detaljer og det er som med det man læser, som dét med en klokke... "You can't unring a bell". Nu har vi læst det og hvad så nu?

Jeg tror bare, at du og jeg (og evt. andre), der ikke har interesse i dette, skal konstatere, at vi fik mere info end forventet. Altså vi får jo heldigvis ikke traumer af det her, så vi skal nok bare ignorere det.
For vi er jo forskellige og sådan er det vist bare.
Og ja, det er da et baby/børn-forum, men der er også andre emner, fx. det kreative forum, der ikke behøver at omhandle børn. Jeg er i hvert fald næsten 100% sikker på, at der ikke er nogle mænd herinde, der gider at læse min tråd om at hækle muslingemønster

Kram! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Til trådstarter:

Jeg kan godt forstå dig. Jeg har heller ikke lyst til at vide alle detaljerne og jeg er faktisk ret ligeglad med andre brugeres mænds diller-størrelser. Hvad skal jeg dog bruge det til? 

Men nu fik jeg klikket mig ind på de her debatter og læst dem. Nogle af dem viste at indeholde de her detaljer og det er som med det man læser, som dét med en klokke... "You can't unring a bell". Nu har vi læst det og hvad så nu?

Jeg tror bare, at du og jeg (og evt. andre), der ikke har interesse i dette, skal konstatere, at vi fik mere info end forventet. Altså vi får jo heldigvis ikke traumer af det her, så vi skal nok bare ignorere det.
For vi er jo forskellige og sådan er det vist bare.
Og ja, det er da et baby/børn-forum, men der er også andre emner, fx. det kreative forum, der ikke behøver at omhandle børn. Jeg er i hvert fald næsten 100% sikker på, at der ikke er nogle mænd herinde, der gider at læse min tråd om at hækle muslingemønster

Kram! 

Netop!

Problemet er jo bare, at de ikke forstår det ikke er selve debatterne, men nogle af de slibrige detaljer vi ikke kan have. Det fremgår jo ikke af indlæggets navn, at der er én der vælger og skrive hun har fået sig en morgenslikker - Det er der jeg står af, og så er det jo for sent at lade være med og læse det, når man har læst det 

Men ja, selfølgelig skal der være plads til alle herinde, det er bare ikke alle der forstår det. For straks når man ikke er enige med dem, så bliver man haglet ned

Anmeld

14. september 2010

Anonym

Netop!

Problemet er jo bare, at de ikke forstår det ikke er selve debatterne, men nogle af de slibrige detaljer vi ikke kan have. Det fremgår jo ikke af indlæggets navn, at der er én der vælger og skrive hun har fået sig en morgenslikker - Det er der jeg står af, og så er det jo for sent at lade være med og læse det, når man har læst det 

Men ja, selfølgelig skal der være plads til alle herinde, det er bare ikke alle der forstår det. For straks når man ikke er enige med dem, så bliver man haglet ned

arrh men come on, den med morgenslikkeren som du flere gange har fremhævet, er i en debat om xoralse. Der kan man vel for søren da godt regne ud, at det handler om ta daaa.... oralsex. Og i øvrigt er det på side 2 det står, så lidt interesseret har du da været i at læse om oralsex (??)

Og i øvrigt... så føler ud at du bliver haglet ned. Jamen søde ven, hvordan tror du at de person som har deltaget i den debat du omtaler har det. Mon ikke også de føler sig en smule haglet ned. Beklageligt at du ikke får medhold fra alle i denne tråd, men huske nu, bare fordi vi ikke alle er enige med dig er det ikke enbetydende med at vi hagler dig ned. Vi er bare ikke enige med dig

Anmeld

14. september 2010

Grynt

Pia. skriver:

Ved sgu ikke om jeg tør svare for jeg var jo den person der i formiddags fik et par kvinder på nakken fordi jeg gav min ærlige mening omkring andre mænd pikke-størrelser ! Nu skal jeg så fanme også læse om hvem der vågner med en tunge mellem benene - OG JA JEG KUNNE LADE HVER AT KLIKKE DER IND, men det gjorde jeg nu engang ikke... Normalt læser jeg alle debatter her inde og plejer ikke at skulle springe nogen over... Men jeg syntes ærlig talt der skulle være grænser for hvad folk deler med os andre... Er man til oral sex ved hvert samleje - ja tak eller nej tak m.m - men folk har bohov for at fortælle at de elsker at sutte pik, og blive vækket på diverse måder, det forstår jeg ikke...

Jeg er jo her inde for at skrive med en masse dejlige piger om børn, tøj, kærster, mænd (mangel på samme) dyr og en masse gode råd, men jeg behøver ikke blive så personlig som nogen åbenbart har behov for...

Tænker på dem der opretter sig som bruger i dag - de får så lige kastet dabatter om oral sex og pikke størrelser i hoved..

Og jeg er IKKE sippet.. ville bare vælge andre sider at læse om den slags... Hvis jeg havde behov for det...

Knus Pia, som nyder både den ene og den anden form for sex, men ikke har lyst til at dele det med resten af verden... !!!

Søg ordet pik i google så kommer man ind på baby.dk !!!

Enig

Anmeld

14. september 2010

Shibby

hahahaha..så du kom ups ala hovsa til at læse såå mange sider ??

Baaah.. Du er helt 100 nysgerrig i at se hvad andre skriver om deres sexliv,-ellers havde du sgu ikke læst.. !

Hvis du virkelig var sippet,-og dette gælder også jer andre der følte jer rystede over ordet LEM lige fra morgenstuden af,- så overvej lige hvor sippede i virkeligheden er når i vælger at gå ind og tjekke statestikken på andres brugerers kæresters pik str og derefter læse videre i samme tråd når i udemærket kan regne ud hvad der bliver snakket om ^^

Anmeld

14. september 2010

Kvindemin

Fy for helvede, hvem har skrevet om en morgen slikker
Tænk at ville dele sådanne ting med andre..
Jeg er enig med trådstarter, syntes simpelthen det er for meget. Ikke at snakke om sex, men disse spørgsmål der for tiden kommer frem og bliver stillet.
Jeg er IKKE sart! Men tror helt ærligt det er dem der svarer på dem, og opretter trådende den er galt med - det er MIN mening!

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Jeg er enig med trådstarter, syntes simpelthen det er for meget. Ikke at snakke om sex, men disse spørgsmål der for tiden kommer frem og bliver stillet.
Jeg er IKKE sart! Men tror helt ærligt det er dem der svarer på dem, og opretter trådende den er galt med - det er MIN mening!

Tak 

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Chritinap skriver:

Anmeld

14. september 2010

Anonym

Chritinap skriver:

Tjek hvor mange der har stemt i afstemningen og samlign det med antallet af personer der er forarget over det her og se hvilket resultat du får

Hvordan kan du overhovedet få dig selv til at nedværdige andre mennesker ved at sige som du gjorde i det jeg har fremhævet med fed ???

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Shibby skriver:

hahahaha..så du kom ups ala hovsa til at læse såå mange sider ??

Baaah.. Du er helt 100 nysgerrig i at se hvad andre skriver om deres sexliv,-ellers havde du sgu ikke læst.. !

Hvis du virkelig var sippet,-og dette gælder også jer andre der følte jer rystede over ordet LEM lige fra morgenstuden af,- så overvej lige hvor sippede i virkeligheden er når i vælger at gå ind og tjekke statestikken på andres brugerers kæresters pik str og derefter læse videre i samme tråd når i udemærket kan regne ud hvad der bliver snakket om ^^

Hvem er det der har skrevet vi var rystet - det er da utroligt hvordan du gerne vil have vendt denne her historie...

Ordet rystet bruger jeg når jeg er rystet over folk og deres valg her i livet.. Men nu vælger jeg ikke blive personlig, men være rystet for mig selv... !!!!!!!!!!!

Men ordet Lem har vist ikke rystet nogen !!! det de fleste kom op af stolene af var morgenslikker og diverse andre personlige ting der med glæde blev delt her inde...

Jeg er sgu lige glad med om Peters pik er så og så lang I udstiller jeres liv i forvejen, så det ryster mig da ikke at du skriver om hans pikkemand her inde... men lad hver at vend historien - hold dig til det, det nu engang er... !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.