MTC skriver:
Kære Karina, Jeg komemr lige ind fra højre her - ca en måned for sent og siger STORT TILLYKKE med dine dejlige to pomfritter og velkommen til verden til dem
!!!
Jeg har ikke rigtig været herinde - opholder mig mest på SEM og ved tilfældigvis at der er folk der spørger til dig derinde 
Puh ha... det er sgu en hård omgang du er inde i.. jeg vil tilslutte de mange dejlige indlæg der er lagt til dig og sige at du har fat i den lange ende ved at erkende din brug for hjælp og være åben omkring det - det er kun naturligt! Skønt med en familie der bakker op og tager del i slæbet!!
Håber du holder hovedet oppe og fødderne nede 
Tak 
Uha, SEM er min dårlige samvittighed. Ved godt, at der nok er nogle som tænker på, hvordan pokker det går her - og om der er kommet to børn til verden... Hvilket der i den grad er 
Du må gerne skrive en opdatering omkring det, hvis du gider. Jeg kan slet ikke overskue Nettet pt. og er meget lidt på Baby.dk - har også måtte spare min-mave.dk væk - selvom der også sidder folk der, som har fulgt mig. Jeg har simpelthen bare ikke tiden til at sidde ved computeren. Meget ulig de 8 mdr jeg var gravid.
Håber, at du vil holde mig lidt opdateret med, hvordan det går med dig.
Knus fra Karina
Anmeld