Jeg er landet.. MEGET hårdt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Chamomile

Er ked af at det går sådan, det lyder utroligt hårdt. Håber at du kan få den rette hjælp. Stort kram til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Chamomile

Er ked af at det går sådan, det lyder utroligt hårdt. Håber at du kan få den rette hjælp. Stort kram til dig.

Anmeld

13. september 2010

Chamomile

Anmeld

13. september 2010

DK

Jeg har ikke læst de andre indlæg, så måske fortæller jeg ikke noget nyt men:

Kære Karina!!

Hvor er du bare SEJ og en SUPER FANTASTISK GOD MOR, at du tager ansvar for dig selv og dine børns velbefindende! Ikke alle ville have mod til at indrømme overfor sig selv at de ikke kan klare sig med 1,5 times søvn om dagen, selv om det jo er åbenlyst umuligt for noget menneske at klare den opgave! Hvor er jeg bare stolt og glad på dine børns vegne, at de har sådan en super mor der gør alt hvad hun kan for at skabe de ideelle forhold for dem! Sådan!!! Jeg er sikker på at når du igen bliver udhvilet og ungerne lige bliver lidt ældre og får en rytme, så kan i igen hygge derhjemme 24/7, men indtil da gælder det jo bare om at du kan få hvilet så du er klar, parat til babyer når du er vågen!! Det er det helt rigtige du gør, du tager ansvar og er en "rigtig mor" når de er bedst!!

KÆMPE KNUS!!!

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

Hold da kæft, Karina. Sikke et indlæg Jeg synes virkelig, at det er super flot af dig at erkende, du har brug for hjælp. Det er de færreste forrundt at have det sådan, så jeg håber kommunen kan træde til med lidt hjælp ind til du er oven på igen

Held og lykkke og god bedring!

K.h. Linda

Anmeld

14. september 2010

MTC

Kære Karina, Jeg komemr lige ind fra højre her - ca en måned for sent og siger STORT TILLYKKE med dine dejlige to pomfritter og velkommen til verden til dem!!!

Jeg har ikke rigtig været herinde - opholder mig mest på SEM og ved tilfældigvis at der er folk der spørger til dig derinde

Puh ha... det er sgu en hård omgang du er inde i.. jeg vil tilslutte de mange dejlige indlæg der er lagt til dig og sige at du har fat i den lange ende ved at erkende din brug for hjælp og være åben omkring det - det er kun naturligt! Skønt med en familie der bakker op og tager del i slæbet!!

Håber du holder hovedet oppe og fødderne nede

Anmeld

17. september 2010

Vial

MTC skriver:

Kære Karina, Jeg komemr lige ind fra højre her - ca en måned for sent og siger STORT TILLYKKE med dine dejlige to pomfritter og velkommen til verden til dem!!!

Jeg har ikke rigtig været herinde - opholder mig mest på SEM og ved tilfældigvis at der er folk der spørger til dig derinde

Puh ha... det er sgu en hård omgang du er inde i.. jeg vil tilslutte de mange dejlige indlæg der er lagt til dig og sige at du har fat i den lange ende ved at erkende din brug for hjælp og være åben omkring det - det er kun naturligt! Skønt med en familie der bakker op og tager del i slæbet!!

Håber du holder hovedet oppe og fødderne nede

Tak

Uha, SEM er min dårlige samvittighed. Ved godt, at der nok er nogle som tænker på, hvordan pokker det går her - og om der er kommet to børn til verden... Hvilket der i den grad er

Du må gerne skrive en opdatering omkring det, hvis du gider. Jeg kan slet ikke overskue Nettet pt. og er meget lidt på Baby.dk - har også måtte spare min-mave.dk væk - selvom der også sidder folk der, som har fulgt mig. Jeg har simpelthen bare ikke tiden til at sidde ved computeren. Meget ulig de 8 mdr jeg var gravid.

Håber, at du vil holde mig lidt opdateret med, hvordan det går med dig.

Knus fra Karina

Anmeld

24. september 2010

MTC

KaMa skriver:

Tak

Uha, SEM er min dårlige samvittighed. Ved godt, at der nok er nogle som tænker på, hvordan pokker det går her - og om der er kommet to børn til verden... Hvilket der i den grad er

Du må gerne skrive en opdatering omkring det, hvis du gider. Jeg kan slet ikke overskue Nettet pt. og er meget lidt på Baby.dk - har også måtte spare min-mave.dk væk - selvom der også sidder folk der, som har fulgt mig. Jeg har simpelthen bare ikke tiden til at sidde ved computeren. Meget ulig de 8 mdr jeg var gravid.

Håber, at du vil holde mig lidt opdateret med, hvordan det går med dig.

Knus fra Karina

Hej Karina,

FULD forståelse for manglende tid - og det tror jeg alle har

Jeg har selv været væk den sidste uge - men jeg vil forsøge at finde dig inde på SEM og knytte en kommentar:-)

Jeg er ikke helt opdateret på dig, men jeg håber du har fundet en løsning så du kan få lidt velfortjent søvn ind i mellem

Jeg selv går lige nu og venter på at teste efter to streger.. men der er lige en uge endnu inden jeg"må" - pu ha det bliver spændende

De bdste hilsner herfra.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.