SÆLGES.Smækbukser 50/56 - 56/62 Spencer 50 - 74. Dynebetræk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. oktober 2010

LRJ

Øv øv hvorfor er der ingen smækbukser i 68
Men vil gerne købe en spencer og Dødninghovede betrækket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

VIPpigen

Lone H. skriver:

Øv øv hvorfor er der ingen smækbukser i 68
Men vil gerne købe en spencer og Dødninghovede betrækket

Eiii, nej, har ikke smækbukser i dette stof, kan lave dem i et andet mønster, stadig babyfløjl, bare noget lyserød. Men spencer, og dynebetræk har jeg hvertfald

Anmeld

28. oktober 2010

LRJ

VIPpigen skriver:

Eiii, nej, har ikke smækbukser i dette stof, kan lave dem i et andet mønster, stadig babyfløjl, bare noget lyserød. Men spencer, og dynebetræk har jeg hvertfald

ih lyder godt så vil jeg gerne købe det kan jeg ikk bare selv komme ind og hente det ? i stedet for det skal sendes de 20 km ?

Anmeld

28. oktober 2010

VIPpigen

Lone H. skriver:

ih lyder godt så vil jeg gerne købe det kan jeg ikk bare selv komme ind og hente det ? i stedet for det skal sendes de 20 km ?

Jo, det kan du sagtens. Hvis det er kan jeg lave et par smækbukser i dette stof også https://www.baby.dk/debat/60076pi1/kreativ/spencer--hvad-syntes-i.aspx 

Anmeld

28. oktober 2010

LRJ

VIPpigen skriver:

Jo, det kan du sagtens. Hvis det er kan jeg lave et par smækbukser i dette stof også https://www.baby.dk/debat/60076pi1/kreativ/spencer--hvad-syntes-i.aspx 

hvor er det sødt har du noget der er lilla ?

Anmeld

28. oktober 2010

VIPpigen

Lone H. skriver:

hvor er det sødt har du noget der er lilla ?

Desværre ikke i babyfløjl. Der har jeg kun den lyserøde, og den lysegrønne som er på en af de tidligere sider med hjerter...

Anmeld

28. oktober 2010

AA10

VIPpigen skriver:

Har 3 par smækbukser.

1 stk i str 50/56
2 stk i str 56/62

5 Spencer.

2    str 50/56
1     str 56/62
1     str 62/68
1     str 68/74

Sælges for 150,- stk porto ink.

Dynebetræk til babydyne.

75,- stk. IKKE TILHØRENDE PUDEBETRÆK...

Alt er hjemmelavet, og har aldrig været brugt. Alt materiale er vasket inden syning, og krymper ikke hvis det vaskes på 40, og ikke tørretumbles. Jeg råder dog til at vaske tøjet igen efter modtagelse da der kan være lidt kridtstreger, dog burde de ikke være synlige.

er de smækbukser købt for ellers vil jeg gerne købe et par de er da for søde.. godt lavet

Anmeld

28. oktober 2010

LRJ

VIPpigen skriver:

Desværre ikke i babyfløjl. Der har jeg kun den lyserøde, og den lysegrønne som er på en af de tidligere sider med hjerter...

okay jamen må jeg ikk li kigge på stoffet når jeg kommer efter de andre ting ? vil gerne li se det

Anmeld

28. oktober 2010

VIPpigen

AA10 skriver:

er de smækbukser købt for ellers vil jeg gerne købe et par de er da for søde.. godt lavet

Mange tak. Jeg har smækbukser i str 56/62 tilbage

Anmeld

28. oktober 2010

VIPpigen

Lone H. skriver:

okay jamen må jeg ikk li kigge på stoffet når jeg kommer efter de andre ting ? vil gerne li se det

det må du hvertfald, har en masse til at ligge, også andet stof som der kan syes af hvis det er. Og andre mønstre også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.