SÆLGES.Smækbukser 50/56 - 56/62 Spencer 50 - 74. Dynebetræk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. oktober 2010

B&J

VIPpigen skriver:

Men ville denne kunne gå til drenge, eller er det også kun piger??

i mine øjne er den meget piget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

VIPpigen

B&J skriver:

i mine øjne er den meget piget

Tænkte jeg nok. Hihi. Hvad nu hvis den så bare er helt grøn, altså den lysegrønne farve??

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

VIPpigen skriver:

Tænkte jeg nok. Hihi. Hvad nu hvis den så bare er helt grøn, altså den lysegrønne farve??

der er hjerter på jeg er nok til ikke det alt for søde når det er til drenge ihh hvor er jeg sippet hihihihi

Anmeld

1. oktober 2010

VIPpigen

B&J skriver:

der er hjerter på jeg er nok til ikke det alt for søde når det er til drenge ihh hvor er jeg sippet hihihihi

Tænkte mere hvis du fjerner hjerter, og stjerner, så stoffet bare har den lysegrønne farve hele vejen igennem uden noget mønster på, men den er jo så den lysegrønne

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

VIPpigen skriver:

Tænkte mere hvis du fjerner hjerter, og stjerner, så stoffet bare har den lysegrønne farve hele vejen igennem uden noget mønster på, men den er jo så den lysegrønne

jaa det kunne være kan ikke lige se det helt for mig men er nu heller ikke så god til stof og design

Anmeld

1. oktober 2010

VIPpigen

B&J skriver:

jaa det kunne være kan ikke lige se det helt for mig men er nu heller ikke så god til stof og design

Prøver lige at få lavet et par bukser i weekenden bare i den grønne farve... Hihi, så må vi lige se

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

VIPpigen skriver:

Prøver lige at få lavet et par bukser i weekenden bare i den grønne farve... Hihi, så må vi lige se

jepper

Anmeld

9. oktober 2010

VIPpigen

Come on, kan jeg ikke få lidt af det væk så jeg ikke drukner. Har lige fået nyt stof hjem, og er nu ved at ekspermitere med bukser til drenge. Men vil gerne af med lidt af det jeg har til piger her.

Anmeld

20. oktober 2010

VIPpigen

Op op....

Anmeld

28. oktober 2010

VIPpigen

slet ikke nogen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.