Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NO skriver: Uha, så må jeg hellere holde øje med dig Men super godt lavet den ros skal du da have.
Uha, så må jeg hellere holde øje med dig
Men super godt lavet den ros skal du da have.
Mange tak.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi opper lige en gang, der er solgt smækbukser i str 50/56, så har kun 2 par tilbage og de er i str. 56/62 ellers er alle spencer der stadig, så kom frit frem alle sammen
Vi opper lige de varer.... Vil rigtig gerne have tingene solgt
OP
Ja hold op du er dygtig jeg sidder også og tænker drenge tøj for det er bare flot
B&J skriver: Ja hold op du er dygtig jeg sidder også og tænker drenge tøj for det er bare flot
Mange tak... Skal nok komme op med noget drengetøj, skal bare finde ud af materiale og stil. Hihi. Hjernen gik ned med drengetøj da vi fik at vide vi ventede en pige. Ellers havde den kørt på drengetøj siden starten af graviditeten.
VIPpigen skriver: Mange tak... Skal nok komme op med noget drengetøj, skal bare finde ud af materiale og stil. Hihi. Hjernen gik ned med drengetøj da vi fik at vide vi ventede en pige. Ellers havde den kørt på drengetøj siden starten af graviditeten.
det kan jeg godt forstå den gjorde... så må vi andre vække den lidt hihihi så det ikke kun er til piger
B&J skriver: det kan jeg godt forstå den gjorde... så må vi andre vække den lidt hihihi så det ikke kun er til piger
Yep... Har selvfølgelig en masse stof til piger til at ligge, så der skal lige lidt ned af stoflageret inden der købes en masse nyt... Men skal nok komme op med noget
VIPpigen skriver: Yep... Har selvfølgelig en masse stof til piger til at ligge, så der skal lige lidt ned af stoflageret inden der købes en masse nyt... Men skal nok komme op med noget
glæder mig rigtigt meget
B&J skriver: glæder mig rigtigt meget
Men ville denne kunne gå til drenge, eller er det også kun piger??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128