SÆLGES.Smækbukser 50/56 - 56/62 Spencer 50 - 74. Dynebetræk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. september 2010

VIPpigen

NO skriver:

Uha, så må jeg hellere holde øje med dig 

Men super godt lavet  den ros skal du da have. 

Mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

VIPpigen

Vi opper lige en gang, der er solgt smækbukser i str 50/56, så har kun 2 par tilbage og de er i str. 56/62 ellers er alle spencer der stadig, så kom frit frem alle sammen

Anmeld

24. september 2010

VIPpigen

Vi opper lige de varer.... Vil rigtig gerne have tingene solgt

Anmeld

1. oktober 2010

VIPpigen

1. oktober 2010

B&J

Ja hold op du er dygtig jeg sidder også og tænker drenge tøj for det er bare flot

Anmeld

1. oktober 2010

VIPpigen

B&J skriver:

Ja hold op du er dygtig jeg sidder også og tænker drenge tøj for det er bare flot

Mange tak... Skal nok komme op med noget drengetøj, skal bare finde ud af materiale og stil. Hihi. Hjernen gik ned med drengetøj da vi fik at vide vi ventede en pige. Ellers havde den kørt på drengetøj siden starten af graviditeten.

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

VIPpigen skriver:

Mange tak... Skal nok komme op med noget drengetøj, skal bare finde ud af materiale og stil. Hihi. Hjernen gik ned med drengetøj da vi fik at vide vi ventede en pige. Ellers havde den kørt på drengetøj siden starten af graviditeten.

det kan jeg godt forstå den gjorde... så må vi andre vække den lidt hihihi så det ikke kun er til piger

Anmeld

1. oktober 2010

VIPpigen

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå den gjorde... så må vi andre vække den lidt hihihi så det ikke kun er til piger

Yep... Har selvfølgelig en masse stof til piger til at ligge, så der skal lige lidt ned af stoflageret inden der købes en masse nyt... Men skal nok komme op med noget

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

VIPpigen skriver:

Yep... Har selvfølgelig en masse stof til piger til at ligge, så der skal lige lidt ned af stoflageret inden der købes en masse nyt... Men skal nok komme op med noget

glæder mig rigtigt meget

Anmeld

1. oktober 2010

VIPpigen

B&J skriver:

glæder mig rigtigt meget

Men ville denne kunne gå til drenge, eller er det også kun piger??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.