Spencer. Hvad syntes i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. august 2010

VIPpigen

Så kom den første kjole, og så i babyfløjl. Hvad syntes i om den, skulle jeres datter have den på?? Og hvad ville i betale for sådan en, hvis den skulle sælges??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Grynt

den er da blevet rigtig sød. Jeg ville bestemt give min datter den på. Hvor meget den skulle koste vill jeg ikke ane, da jeg selv gør rigtigt meget i at lave kjoler mm til min egen datter.  

Anmeld

15. august 2010

SiLiMiMa

VIPpigen skriver:

Så kom den første kjole, og så i babyfløjl. Hvad syntes i om den, skulle jeres datter have den på?? Og hvad ville i betale for sådan en, hvis den skulle sælges??

synes da umiddelbart den er meget sød

men hvordan er den i halsen - er den meget snæver? jeg spørger fordi jeg engang købte en spencerkjole til min datter, som hun aldrig fik brugt, fordi den var så stram i halsudskæringen, at det nagede hende på halsen.

men ellers ville jeg uden tvivl bruge den til en babypige - min mindste er 20 mdr, så det er ikke lige aktuelt

pris...hm.. 120-140 kr måske??

heise

Anmeld

15. august 2010

VIPpigen

Heise skriver:

synes da umiddelbart den er meget sød

men hvordan er den i halsen - er den meget snæver? jeg spørger fordi jeg engang købte en spencerkjole til min datter, som hun aldrig fik brugt, fordi den var så stram i halsudskæringen, at det nagede hende på halsen.

men ellers ville jeg uden tvivl bruge den til en babypige - min mindste er 20 mdr, så det er ikke lige aktuelt

pris...hm.. 120-140 kr måske??

heise

Opskriften på den virker ikke lille i halsen. Og den der er billed af her, er en str. 50/56, så den er jo lille som sådan

Og tak for svar

Anmeld

15. august 2010

VIPpigen

Grynt/Tina skriver:

den er da blevet rigtig sød. Jeg ville bestemt give min datter den på. Hvor meget den skulle koste vill jeg ikke ane, da jeg selv gør rigtigt meget i at lave kjoler mm til min egen datter.  

Mange tak... Syntes også pris er noget svært noget... Og syning er bare så hyggeligt, og elsker nye udfordringer når der er det

Anmeld

15. august 2010

Englebisse

VIPpigen skriver:

Den er da bare rigtig sød, og ville bestemt give min datter den på For sådan en som er hjemmesyet ville jeg give 175,-

Anmeld

15. august 2010

SiLiMiMa

VIPpigen skriver:

Opskriften på den virker ikke lille i halsen. Og den der er billed af her, er en str. 50/56, så den er jo lille som sådan

Og tak for svar

ok lyder godt!

vil da lige tilføje, at jeg ELSKER babyfløjl! det er så blødt og behageligt for de små

heise

Anmeld

15. august 2010

VIPpigen

Englebisse skriver:

Den er da bare rigtig sød, og ville bestemt give min datter den på For sådan en som er hjemmesyet ville jeg give 175,-

Tusind tak

Havde ikke troet vi var helt oppe i de priser, de er selvfølgelig unikke, og der findes nok ikke mange af samme slags(håber jeg da ikke), men jeg blev da alligevel lige væltet af pinden

Anmeld

15. august 2010

VIPpigen

Heise skriver:

ok lyder godt!

vil da lige tilføje, at jeg ELSKER babyfløjl! det er så blødt og behageligt for de små

heise

Er også bare faldet fuldstændig for stoffet, det er virkelig behageligt, dog noget tyndt, så det skal enten fores godt, eller skal de have strømpebuker på, hvis det er lidt koldt udenfor... Men elsker det også bare, og så er det utrolig nemt at arbejde med

Anmeld

15. august 2010

Englebisse

VIPpigen skriver:

Tusind tak

Havde ikke troet vi var helt oppe i de priser, de er selvfølgelig unikke, og der findes nok ikke mange af samme slags(håber jeg da ikke), men jeg blev da alligevel lige væltet af pinden

Du lægger jo også meget arbejde i at sy og bruge stof til spenceren Så jo du kan snilt tage 175,- for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.