Min fantastiske hjemmefødsel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Tina2

JulieE skriver:

Skøn beretning Tina!! det lyder som en rigtig drømmefødsel!!!

Endnu engang kæmpe stort tillykke med den smukke smukke trunte!!! Hvor er hun bare fin og lækker!! -Men micro det er hun altså ikke!! (min unger er måske tættere på micro med deres fødselsvægt omkring 3 kg )

Knus fra

Julie

Taaak Julie  Jamen jeg syne jo hun er lille, da hun er den der har vret mindst af mine tre :-) Milas var jo dælme næsten 1 kg større  Har været oppe at købe to ekstra Småfolk dragter til hende idag for havde sgu da slet ikke nok tøj i str 56, he he... Det vil hun bruge et stykke tid endnu :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Tina2

jbk skriver:

Endnu engang tillykke...du er da bare super føder og billedet af dig i karet ligner jo nærmest noget der er sat op for fotografen, du ser skide godt ud og slet ikke som en i fødsel...og bagefter...kæft du ser godt ud...overskudsmor der..

Taaark søde Vi fik faktisk ikke taget ret mange billeder, fordi det hele gik så stærkt, jeg måtte faktisk flere gange sige til Thomas mens jeg lå der, at nu måtte han altså huske at tage nogle billeder!!!!

Han var vist lidt rundt på gulvet over det gik så stærkt og han pludselig fik så travlt med at komme hjem og få fyldt karret :-) Og arbejdstøjet nåede han heller ikke at komme af, ha ha:-)

Anmeld

10. september 2010

Tina2

Valle81 skriver:

Altså:0)

Jeg har slet ikke fået sagt tillykke -¨så det kommer her:0)

Sikke meget før tid og sikke en fantastisk fødsel, fb og billeder:0)

Det er skønt når det bare går lige ud af landevejen:0)

Kæmpe mega tillykke til dig og din skønne familie.

Christina

Tak for det, ja jeg havde bestemt heller ikke forventet at føde før TIDLIGST uge 39+.....

Anmeld

10. september 2010

Tina2

Tullebobs skriver:

Så så man lige dig være totalt overskudsmama i fødsel! Godt gået Tina  Og så har du sgu da også makeup på under fødslen

Og sikke nu et lille skønt nus du har bragt til verden - tillykke med hende

Og så stolte de store søskende er...

Tak for din historie og billederne.

Kh Trine

Tak skal du ha, ja som jeg skrev tidligere anede jeg jo ikke om morgenen at jeg ville gå i fødsel, så mit krigsmaling sku jeg jo ha på  Går altid med make up, og skal nærmest være syg før jeg undlader det

Anmeld

10. september 2010

Tina2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay, havde ikke lige set, at du havde lagt det ind

Endnu engang STORT tillykke søde...

Hun ser jo dejlig ud

Tak :-) Jamen hun ER også bare dejlig!

Anmeld

11. september 2010

Diana...

Tina2 skriver:

Tak  Synes nu ikke ligefrem jeg følte mig smuk som jeg lå der som en anden hval, men jeg havde det godt og havde ikke voldsomt ondt, så det var rigtig dejligt :-)

Nej kunne godt forstille mig du ikke følte dig særlig smuk det er svært i den situation  MEN du var smuk det er helt vild jeg er helt paf over man kan se sådan ud når man føder 

Anmeld

11. september 2010

mor_sabina

Skøn skøn beretning, begynder da og glæde mig nu

Kæmpe stort tillykke med den smukke pige, og sikke en dejlig flok du har dig

Anmeld

11. september 2010

Tina2

Diana... skriver:

Nej kunne godt forstille mig du ikke følte dig særlig smuk det er svært i den situation  MEN du var smuk det er helt vild jeg er helt paf over man kan se sådan ud når man føder 

tak skal du ha :-) Det hjælper vist ret meget at ha make up på og det havde jeg jo kun ved at jeg fødte midt eftermiddag:-) Ligner en hængt kat på billederne fra sidste fødsel, det er midt om natten + jeg tog over 30 kg på der

Anmeld

11. september 2010

Tina2

mor_sabina skriver:

Skøn skøn beretning, begynder da og glæde mig nu

Kæmpe stort tillykke med den smukke pige, og sikke en dejlig flok du har dig

Tak skal du ha :-)

Anmeld

11. september 2010

Diana...

Tina2 skriver:

tak skal du ha :-) Det hjælper vist ret meget at ha make up på og det havde jeg jo kun ved at jeg fødte midt eftermiddag:-) Ligner en hængt kat på billederne fra sidste fødsel, det er midt om natten + jeg tog over 30 kg på der

Hvor meget tog du på denne gang? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.