Min fantastiske hjemmefødsel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Mamalou

Stort tilllykke og tak for at jeg måtte læse med.

Jeg er nødt til lige at sige, at hold da op hvor ser du godt ud på billederne! Du ligner ikke en, der lige har født. Meget overskudsagtig, hvilket jeg også læser ud fra din beretning Skønt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Tina2

wmillapigenw skriver:

Tillykke med hende

& det lyder som om du har haft en fantastisk fødsel

Tak, jamen det havde jeg bestemt også, men det er jo ved at være længe siden nu  Men vil anbefale alle der kan- og har lyst til at føde hjemme

Anmeld

24. august 2012

Tennamor

Kan godt se, at det er et gammelt indlæg. Men sidder helt og får tårer i øjnene af at læse din beretning.
Jeg har for længe siden besluttet mig for at føde hjemme (har termin om 5 uger), men er ved at være lidt i panik over min beslutning. Det gør mig dog lidt roligere at læse om din fine og hurtige fødsel.
Satser selv på en forholdsvis hurtig fødsel, da jeg kun nåede at være på sygehuset i 1,5 time sidst (havde åbnet mig alle 10 cm da vi kom ind)

Anmeld

25. august 2012

Tina2

Tennamor skriver:

Kan godt se, at det er et gammelt indlæg. Men sidder helt og får tårer i øjnene af at læse din beretning.
Jeg har for længe siden besluttet mig for at føde hjemme (har termin om 5 uger), men er ved at være lidt i panik over min beslutning. Det gør mig dog lidt roligere at læse om din fine og hurtige fødsel.
Satser selv på en forholdsvis hurtig fødsel, da jeg kun nåede at være på sygehuset i 1,5 time sidst (havde åbnet mig alle 10 cm da vi kom ind)

Tusind tak, ihh jeg læste det også lige igen, det er længe siden  Nu bli'r hun jo 2 år lige om lidt! 

Ingen panik, det vil KUN være en fordel at føde hjemme, når det gik så stærkt sidst

Det står stadig for mig som en fantastisk oplevelse, jeg er virkelig glad for jeg valgte at føde Tamica hjemme 

Rigtig meget held og lykke til dig, håber du får en ligeså fantastisk oplevelse som jeg havde  

Anmeld

26. august 2012

Tanjadamgaard

Hold nu op, sikke en masse overskud og hvor ser du godt ud, selvom du sikkert har ondt!   

Stort tillykke med prinsessen, det lyder til at have været en fantastisk fødsel 

Anmeld

27. august 2012

Tina2

Tanjadamgaard skriver:

Hold nu op, sikke en masse overskud og hvor ser du godt ud, selvom du sikkert har ondt!   

Stort tillykke med prinsessen, det lyder til at have været en fantastisk fødsel 

Tusind tak, nu bliver hun jo 2 år lige om lidt :O)

Jeg har ikke stået forrest i køen da der blev uddelt fødselssmerter ;O) Selvfølgelig havde jeg ondt, men til at klare... Skal bare ikke stå/ligge stille mens jeg har veer..... Så jeg drøner rundt ;O)

Dog lindrer det jo at komme i vandet når man er de der 8-10 cm åben:O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.