Min fantastiske hjemmefødsel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Tina2

msax skriver:

Det lyder helt perfekt... Det kunne være man skulle flytte op i nærheden af dronninglund inden næste baby melder sin amkomst om et par år...

He he, ja det ku være  De har i hvert fald nogle fantastiske JM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tina2 skriver:

Ønsker jer held og lykke med snart at blive gravide :-) Kan i hvert fald KUN anbefale din reservemoster :-)

Var på Hjørring sygehus idag til hæleprøve og de snakkede også bare SÅ godt om Sus:-))))))

Tak for det. Håber også det er vores tur nu (har lige været igennem IUI for anden gang) Vi har prøvet i 2 år her til oktober. Det er lidt hårdt.

Men hvor er det dejligt at høre, at hun er vellidt, og at du ikke kunne ønske dig en anden jordemoder.

I øvrigt en lækker lille trold du har fået dig. Bliver da bestemt ikke mindre skruk

Anmeld

11. september 2010

Halbschön

Tina2 skriver:

Ja huha, sikke et stort hoved.... Det underlige er at Milas var den største og den eneste hvor jeg slet ikke gik i stykker....

I tirsdags var dog kun ganske lidt men alligevel:-)

Ja det er da egentlig lidt underligt.. Men måske det er fordi det gik så stærkt denne gang? Jeg snakkede med min jm efter fødsel, og hun sagde at det der gjorde at jeg ikke gik i stykker var at jeg gispede længe, hvilket medførte at han kom ligeså stille ud.. Lidt ud under presseve og så ind igen i vepausen...

Men pyt, så længe det bare er lidt og I begge har det godt, det er jo da det vigtigste ;o) Er det nogle glade storesøskende så? ;o)

Anmeld

12. september 2010

Tina2

Renée88 skriver:

Ja det er da egentlig lidt underligt.. Men måske det er fordi det gik så stærkt denne gang? Jeg snakkede med min jm efter fødsel, og hun sagde at det der gjorde at jeg ikke gik i stykker var at jeg gispede længe, hvilket medførte at han kom ligeså stille ud.. Lidt ud under presseve og så ind igen i vepausen...

Men pyt, så længe det bare er lidt og I begge har det godt, det er jo da det vigtigste ;o) Er det nogle glade storesøskende så? ;o)

Præcis, jeg tog det også mere med ro i pressefasen med Milas.... :-)

Vi har det bestemt rigtig godt, hun er simpelthen så skøn og dejlig, jeg er sååå forelsket

Og ja, der er en meget stolt storebror og storesøster, som er meget stolte:-))))

Anmeld

15. september 2010

Manne

Endnu en gang tillykke. har da først set din beretning nu. Du er da bare en superføder. Du ser ud til at have total kontrol og overskud. Det var da godt alle nåede frem  Perfekt.

Knus Marianne

Anmeld

15. september 2010

Tina2

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak for det. Håber også det er vores tur nu (har lige været igennem IUI for anden gang) Vi har prøvet i 2 år her til oktober. Det er lidt hårdt.

Men hvor er det dejligt at høre, at hun er vellidt, og at du ikke kunne ønske dig en anden jordemoder.

I øvrigt en lækker lille trold du har fået dig. Bliver da bestemt ikke mindre skruk

X'er hvad jeg kan for at du snart har en bette spire i maven!

Sus er bestemt MEGET vellidt heroppe, ingen tvivl om det! :-) Og tak, ja Tamica er altså bare en dejlig lille fis, jeg er helt væk i hende

Anmeld

15. september 2010

Tina2

Manne skriver:

Endnu en gang tillykke. har da først set din beretning nu. Du er da bare en superføder. Du ser ud til at have total kontrol og overskud. Det var da godt alle nåede frem  Perfekt.

Knus Marianne

Tak Marianne, jamen det gik jo bare så fint:-) Kunne ikke ha' ønsket mig det anderledes.... Virkelig, virkelig fantastisk oplevelse.....

Anmeld

15. september 2010

Jarnsaxa

TILLYKKE!! Det lyder som en drømmefødsel

Anmeld

15. september 2010

MariaJ

Fantastisk fødselsberetning! Jeg er stum af beundring, når jeg tænker på hvordan jeg skreg mig som en stukken gris igennem min . Tak for at du ville dele og kæmpestort tillykke med Tamica og  for at de godkender navnet.

Bor I i Dronninglund? Jeg har familie lige i nærheden og er kommet der hele mit liv.

Maria

Anmeld

15. september 2010

Tina2

Jarnsaxa skriver:

TILLYKKE!! Det lyder som en drømmefødsel

Tak skal du ha':-) Det var bestemt også en drømmefødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.