Min fantastiske hjemmefødsel :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Tullebobs

Så så man lige dig være totalt overskudsmama i fødsel! Godt gået Tina  Og så har du sgu da også makeup på under fødslen

Og sikke nu et lille skønt nus du har bragt til verden - tillykke med hende

Og så stolte de store søskende er...

Tak for din historie og billederne.

Kh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Tina2

ML skriver:

Wow, sikke en fantastisk præstation! Tillykke med hende og dig selv for flot arbejde lyder det som!

Jeg er helt enig i dine rosende ord om hjemmefødsler, vores forhåbentlig tredje barn (om mange år skal bestemt også fødes hjemme som vores lille conrad blev her i juni måned. Det skaber en helt anden ro og form for selvkontrol når man er i sine egne trygge og kendte omgivelser.

Tak for det, jamen kan kun være enig:-) Det er slet ikke at sammenligne med fødsel på sygehuset, selvom det også kan være ok:-) Havde en rigtig god fødsel sidste gang og det var i vand på sygehuset... Men det er virkelig specielt og fedt at føde hjemme i vante omgivelser:-)

Anmeld

10. september 2010

Bare mig..

Okay, havde ikke lige set, at du havde lagt det ind

Endnu engang STORT tillykke søde...

Hun ser jo dejlig ud

Anmeld

10. september 2010

Tina2

msax skriver:

Uhh - jeg bliver så misundelig når jeg læser om din dejlige hjemmefødsel. Det var jo sådan en jeg skulle have haft... men nu hvor Malte lå med numsen ved udgangen kan jeg på ingen måde klage over den fødsel jeg havde på sygehuset.

Jeg glæder mig helt vildt til den næste fødsel om et par år og håber den bliver ligeså fin som den du har haft. Jeg vil også se ligeså lækker og frisk ud - og forhåbentlig have lige så gode jordmødre.

Er lige nød til at høre lidt om dronninglund vs aalborg. Er der en hjemmefødselsordning, eller?

Også et STORT tillykke med din dejlige lille guldklump. Hun er bliver storebrødrenes og faderens mararidt når hun begynder at date.

SMIL fra Mette

Tak for det:-)

Næh der er ikke som sådan en hjemmefødselsordning, men i Aalborg kommer der jo en JM som er på job, og der er jo mange forskellige... Når man går i konsultation der kan man ved 3-4 besøg ha' 3-4 forskellige JM og føde ved en helt 5.

I Dronninglund er der Sus og Christina, så det er de to man har ved konsultationerne. Man kan vælge at gå i gruppe- det gjorde jeg, man kommer så også ind hver for sig ved hvert besøg... Men man er der 2-2½ timer af gangen og lærer dem virkelig godt at kende....

Det var Sus der var på job da jeg fødte, men Christina havde sdagt hun gerne ville med, så Sus ringede efter hende- ahmen hold kæft altså- to overskønne JM til min hjemmefødsel, det bli'r da bare ikke bedre:-)

Anmeld

10. september 2010

Tina2

LouiseNielsen skriver:

Hvor er hun dejlig...... Stort tillykke med hende!!!

Taaak:-)

Anmeld

10. september 2010

Tina2

maria_wt skriver:

Det er skrevet før, men jeg hopper med på den... RESPEKT...

Stort tillykke med jeres lækker pige 

Tak for det:-)

Anmeld

10. september 2010

Tina2

mamalicious skriver:

Tillykke med jeres "lille" pige

Sikken en fantastisk spændende fødselsberetning !!!!! Rigtig god læsning...

Og hvor er du da liiige til modebladet både under veer, og lige bagefter!!

Super hot mamma, med veer

Og hvor en dejlig "lille" yndig pige I fik... TILLYKKE endnu engang !!

Tak for det:-) He he, det med modebladene tror jeg lige jeg springer "let og elefant" over, ha ha  Som sagt gik det hurtigt og let, så jeg nåede jo ikke rigtig at blive træt lige efter :-)

Anmeld

10. september 2010

Tina2

Mathilde skriver:

Wow!!!! Det ser SÅ trygt og dejligt ud virkelig!

Skønt at det var sådan en god oplevelse og at du havde det så godt hele vejen igennem. Og hvor er hun kær STORT tillykke.

Glæder mig til selv at opleve en hjemmefødsel i vand!

Tak skal du ha:-) Kan ikke sige andet end GLÆÆÆD DIG!!!! It's the best!!! :-)

Anmeld

10. september 2010

Tina2

DK skriver:

OOOOOHHHH my god, jeg er misundelig!!! Wauw hvor ser det hele bare dejligt og perfekt ud! Dine unger er pragtfulde, og hvor er Tamica dog bare deeeejlig!

Jeg håååber sådan at Bimmeren vokser nok derinde og kan blive til termin og alt flasker sig, så jeg også kan få en hjemmefødsel i badekar som planlagt! Ihhh det ser skønt ud! Så perfekt!

Badekarret var et La Bassine, ikke? Var du glad for det, virkede det optimalt? Det er lige sådan et jeg også håber at kunne føde i nemlig!

Jo, det er fra La Bassine, og kan KUN sige godt om det. Det var helt perfekt, kanterne er stærke så man kan hænge udover og str perfekt.... Det plastic-fødekar på sygehuset jeg fødte Milas i føltes faktisk for stort, det her var lige tilpas str:-)

Vi købte et stk slange vi satte på vandhanen og karret blev fyldt op på 20-25 min mener jeg...

Bagefter satte vi pumpen i og så yt med vandet:-) Nemt! :-)

Jeg købte mit på den blå avis og smider det nok derind igen, nu skal jeg jo ikke bruge det mere:-)

Anmeld

10. september 2010

Tina2

Tjuhl skriver:

aaaaaaaaj hvor er det godt!! nu glæder jeg mig endnu endnu endnu mere  og så håber jeg dælme jeg er lige så smækker som dig når jeg har født

TILLYKKE!!! og hvor er hun fin, en rigtig lille troldeunge  og storesøster ser bare ud som om hun er nede med det der med babyer

Taaak, jamen du kan glæde dig SÅ meget, Trine!!!! It's perfect

Ha ha, ja om morgenen anede jeg jo ikke jeg ville føde den dag, så sku da ha' mit krigsmaling på  På billederne fra Milas' fødsel ligner jeg jo jeg ved ikke hvad, da det er midt om natten  Men er jo total lige meget, havde nok ikke smidt make up på tirsdag morgen, hvis jeg vidste jeg sku føde

Jaaah, Filuca er så vild med hende og vil sidde med hende tit, det er bare dejligt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.