msax skriver:
Uhh - jeg bliver så misundelig når jeg læser om din dejlige hjemmefødsel. Det var jo sådan en jeg skulle have haft... men nu hvor Malte lå med numsen ved udgangen kan jeg på ingen måde klage over den fødsel jeg havde på sygehuset.
Jeg glæder mig helt vildt til den næste fødsel om et par år og håber den bliver ligeså fin som den du har haft. Jeg vil også se ligeså lækker og frisk ud - og forhåbentlig have lige så gode jordmødre.
Er lige nød til at høre lidt om dronninglund vs aalborg. Er der en hjemmefødselsordning, eller?
Også et STORT tillykke med din dejlige lille guldklump. Hun er bliver storebrødrenes og faderens mararidt når hun begynder at date.
SMIL fra Mette
Tak for det:-)
Næh der er ikke som sådan en hjemmefødselsordning, men i Aalborg kommer der jo en JM som er på job, og der er jo mange forskellige... Når man går i konsultation der kan man ved 3-4 besøg ha' 3-4 forskellige JM og føde ved en helt 5. 
I Dronninglund er der Sus og Christina, så det er de to man har ved konsultationerne. Man kan vælge at gå i gruppe- det gjorde jeg, man kommer så også ind hver for sig ved hvert besøg... Men man er der 2-2½ timer af gangen og lærer dem virkelig godt at kende....
Det var Sus der var på job da jeg fødte, men Christina havde sdagt hun gerne ville med, så Sus ringede efter hende- ahmen hold kæft altså- to overskønne JM til min hjemmefødsel, det bli'r da bare ikke bedre:-)
Anmeld