Hej
Jeg læser selv jura, men er alligevel lidt i tvivl om det du spørger om!
Hvis det du mener med BA er selve din bachelor opgave, så er/var det i alt fald sådan at da jeg skrev min bacheloropgave på Århus universitet, at det var mere som en eksamen, da vi kun havde en uge til at lave den i fra vi fik opgaven stillet! Plus den kun talte 5 point og måtte være max 15 sider. Derfor vil jeg sige at det måske vil være bedre at aflevere en blank opgave i februar, og så lave den til reeksamen i august, hvor du bedre kan aflevere barnet til pasning i dagtimerne, og så få fyret din opgave af der. Som sagt er det jo kun en uge det handler om, og det burde kunne lade sige gøre at få "fri" til det i dagtimerne når barnet er 7 mdr. gammel.
Jeg er næsten sikker på at du godt må tage et enkelt fag på kandidaten selv om du mangler din bacheloropgave, fordi du "dumpede" den. Derfor kan du jo f.eks. tilmelde dig international jurisprudence som er et engelsk fag (som man jo skal have) i retsfilosofi og hvor eksamen er en 15 sider opgave, lavet ud fra en problemstilling man selv har lavet i samarbejde med læreren. Dette burde klart være muligt for dig at få "passet" ind omkring barnet i løbet af det første halve år, idet det jo kun er 15 sider, og et ikke særligt (rent juridisk) tungt fag!
Rigtig god fornøjelse. Du er velkommen til at skrive til mig per brev herinde hvis du har andre spørgsmål!
Anmeld