Hej Mille...
Jeg er af den overbevisning at man kan hvad man vil.
Jeg har lige fået den dejligste lille dreng (han er 4 uger gammel) og skriver samtidig speciale i lægemiddelvidenskab. Det et hårdt og resultatet bliver ikke til et 12-tal men det er heller ikke håbløst det jeg får afleveret til december.
Da jeg lige havde fået mit første barn (hun er 21 mdr) læste jeg til nogle temmelige hårde eksamener, nogle af dem der har en vild høj dumpe procent. Men jeg bestod dem begge og var SÅ stolt af mig selv.
Jeg tror på at man kan fordi man ved at man skal. Og når man skal kan man bare overskue og overkomme meget mere end man tror.
Men du skal nok sætte forventningerne ned til resultatet både på din bachelor og videre i dit studieforløb, for det er skide hårdt at have børn mens man læser, men også det mest DEJLIGE i hele verden. Jeg kan kun anbefale andre at få børn mens de læser, men har en helt anden frihed til at være sammen med børnene i løbet af dagen og nå "lektierne" om aftenen.
Så stort TILLYKKE med graviditeten. Glæder mig til at følge dig og maven. SMIL fra Mette - en glad studerende og mor til 2
Anmeld