7 uger og første nat på sit eget værelse :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

XXSS

Valle81 skriver:

Min store tøs på 6 1/2 ligedan - hun var over 3 da hun første gng ytrede ønske om at sove hos mig:0) Da jeg var alene med hende fik hun lov da hun kunne sove på "mandesiden" men nu var vi er to voksne i sengen så er det slut:0)

Ja så er det også okay, hvis man er alene! Men jeg tænker også lidt på, at man jo også på et "tidspunkt" skal have genoptaget kærlighedslivet og det er sku ikke fedt med en lille basse der ligger i revnen.. Altså kærlighedslivet er jo presset hårdt nok i forvejen med to små på under to år..  Synes jeg personligt, jeg ved godt andre har en anden mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Bayze

Tanja78 skriver:

hahah nej man skal passe gevaldigt på  Vi tager en dag af gangen, men det er jo altid dejligt når det nu var sååå positivt, det havde jeg alligevel ikke troet.

Fantastisk for jer - bare det var mig

Anmeld

6. september 2010

Tullebobs

William (som nu er 5 måneder) sover stadig i arm med mig i dobbeltsengen. Jeg ammer ham, så det er dejligt trygt og nemt for os begge.

Vi er dog nu ved at lægge an til at han skal sove i sin egen seng i soveværelset, fordi storebror savner at komme ind og sove med mor (og jeg savner ham). Jeg kan ikke rigtig sove med dem begge i sengen endnu, da jeg er bange for at Simon kommerr til at ramme William med arme og ben når han spjætter rundt om natten. Farmand og Simon sover i et andet værelse, som det er lige nu - glæder mig til at alle er samlet igen .

Da Simon var spæd kunne jeg heller ikke sove med ham, så han sov i barnevognen i entren lige uden for soveværelset, og da han blev 3-4 måneder kom han på eget værelse. Han vågende og spiste til han var 18 måneder (fik flaske), men ville tilbage i egen seng bagefter. Da han så blev et par år, ville han gerne sove med os fra engang hen på natten, og det gør han så stadig

Kh Trine

Anmeld

6. september 2010

Corn

Tullebobs skriver:

William (som nu er 5 måneder) sover stadig i arm med mig i dobbeltsengen. Jeg ammer ham, så det er dejligt trygt og nemt for os begge.

Vi er dog nu ved at lægge an til at han skal sove i sin egen seng i soveværelset, fordi storebror savner at komme ind og sove med mor (og jeg savner ham). Jeg kan ikke rigtig sove med dem begge i sengen endnu, da jeg er bange for at Simon kommerr til at ramme William med arme og ben når han spjætter rundt om natten. Farmand og Simon sover i et andet værelse, som det er lige nu - glæder mig til at alle er samlet igen .

Da Simon var spæd kunne jeg heller ikke sove med ham, så han sov i barnevognen i entren lige uden for soveværelset, og da han blev 3-4 måneder kom han på eget værelse. Han vågende og spiste til han var 18 måneder (fik flaske), men ville tilbage i egen seng bagefter. Da han så blev et par år, ville han gerne sove med os fra engang hen på natten, og det gør han så stadig

Kh Trine

Sover din mand og dig ikke sammen

Og baby er 5 mdr

Har I ikke sovet sammen siden han blev født??

Anmeld

6. september 2010

Tullebobs

Macaab skriver:

Sover din mand og dig ikke sammen

Og baby er 5 mdr

Har I ikke sovet sammen siden han blev født??

Det er korrekt

Men med til historien hører nok, at min mand har epilepsi, og derfor skal passe sin søvn, og det harmonerer ikke rigtigt med en troldeunge, der vågner 4-6 gange om natten. Vi ved, at det er en fase, og vi kommer til at putte i ske igen en dag

Anmeld

6. september 2010

Corn

Tullebobs skriver:

Det er korrekt

Men med til historien hører nok, at min mand har epilepsi, og derfor skal passe sin søvn, og det harmonerer ikke rigtigt med en troldeunge, der vågner 4-6 gange om natten. Vi ved, at det er en fase, og vi kommer til at putte i ske igen en dag

Altså jeg kan også sagtens sove uden manden, men han ville nok ikke gå med til det...

Men jeg synes faktisk også at man sover allerbedst, når man sover helt alene

Det sker bare ikke så tit

Anmeld

6. september 2010

Tullebobs

Macaab skriver:

Altså jeg kan også sagtens sove uden manden, men han ville nok ikke gå med til det...

Men jeg synes faktisk også at man sover allerbedst, når man sover helt alene

Det sker bare ikke så tit

Jeg savner ham selvfølgelig også, men har faktisk også hurtigt vænnet mig til tingenes tilstand 

Anmeld

6. september 2010

Corn

Tullebobs skriver:

Jeg savner ham selvfølgelig også, men har faktisk også hurtigt vænnet mig til tingenes tilstand 

Du har ihvertfald dit natte-amme-roderi for dig selv

Det har jeg på sin vis også, da min mand er døv på det ene øre, så han sover altid på det hørende øre, og derfor er jeg "enlig mor" om natten. Faren hører absolut intet, men snorker derimod højlydt

Anmeld

6. september 2010

MariaJ

Her sover Johanna sammen med os i dobbeltsengen, og det regner jeg med hun kommer til at gøre længe endnu. Hun bliver puttet i sin egen seng i soveværelset om aftenen, og så kommer hun over til mig, når jeg går i seng/når hun vågner. Hun vågner et hav af gange hver nat, så jeg er slet ikke fristet til at skulle stå inde i et andet værelse og stoppe sutten i munden på hende. Vi har det helt fint med barn i sengen, og må nok bare købe en større seng, hvis vi skal have flere børn. Jeg elsker at putte med min lille baby, men ikke at vågne med hende hele tiden, så pyyyyh, hvor jeg misunder jer, der har børn der sover hele natten.

Maria

Anmeld

6. september 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Jeg tror meget det afhænger af hvordan ens børn er.. Og mine sover bare bedst på deres eget værelse, det kan jeg jo se på vores lille forsøg   Men fred være med dem der har børnene i soveværelset, det er ikke noget problem for mig.. Jeg synes personligt selv at det er skide hyggeligt med morgenhygge ungerne og dyner, tegnefilm, men ikke lige med nattesøvnen

Jeg har aldrig sovet dårligt med ungerne hos mig og jeg har aldrig haft natteroderi... de synes jo som os voksne at trygheden og nærheden er dejlig...Men ja, det er da klart der er forskel og vi voksne er da også med til at skabe denne, hvis ikke man synes det er rart med børnene hos sig(siger ikke det er det der gør sig gældende for jer) så vil børnene da helt sikkert kunne mærke det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.