7 uger og første nat på sit eget værelse :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Vidunderligeunger

alberte sover nu igen fra 20-5 og der får hun mad, og sover så 1-2 timer længere - så hun bliver hos os til hun sover fra 20-7 eller bare 6... for jeg gider ik op, ind til hende, give mad, ligge i seng og så selv i seng... Nu gør vi bare det hun kommer over i min seng, jeg laver flasken, kommer ind med den og så spiser hun den, og sover videre i min seng... jeg er ikke forstyrret af hende om natten, hun SOVER! og farmand er heller ik længere, så hun bliver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Ja så er det også okay, hvis man er alene! Men jeg tænker også lidt på, at man jo også på et "tidspunkt" skal have genoptaget kærlighedslivet og det er sku ikke fedt med en lille basse der ligger i revnen.. Altså kærlighedslivet er jo presset hårdt nok i forvejen med to små på under to år..  Synes jeg personligt, jeg ved godt andre har en anden mening

Bare fordi man får børn behøver man jo ikke blive så kedelig at sex kun skal foregå i sengen...og når man sover med ungerne og uden for den sags skyld, så kan man jo ikke kanlde alligevel... nej du, en tur på bordet eller ind over sofaen, det holder da gang i sexlivet...så jeg svarer lige her, da jeg altid, også da jeg havde en mand, har haft børnene i soveværelset og mit sexliv fejler og fejlede intet...vi sov bare kun i soveværelset og knalede alle andre steder...

Anmeld

6. september 2010

XXSS

jbk skriver:

Bare fordi man får børn behøver man jo ikke blive så kedelig at sex kun skal foregå i sengen...og når man sover med ungerne og uden for den sags skyld, så kan man jo ikke kanlde alligevel... nej du, en tur på bordet eller ind over sofaen, det holder da gang i sexlivet...så jeg svarer lige her, da jeg altid, også da jeg havde en mand, har haft børnene i soveværelset og mit sexliv fejler og fejlede intet...vi sov bare kun i soveværelset og knalede alle andre steder...

hehe.. ja ja, men jeg vil stadig gerne have min seng for mig selv uden unger  sex eller ej

Og nej man behøver sku ikke blive kedelig pga ungerne...

Anmeld

6. september 2010

XXSS

jbk skriver:

Jeg har aldrig sovet dårligt med ungerne hos mig og jeg har aldrig haft natteroderi... de synes jo som os voksne at trygheden og nærheden er dejlig...Men ja, det er da klart der er forskel og vi voksne er da også med til at skabe denne, hvis ikke man synes det er rart med børnene hos sig(siger ikke det er det der gør sig gældende for jer) så vil børnene da helt sikkert kunne mærke det.

Freya elsker at sove i midten og har gjort det en måned, hun nyder det og det kan man da se, men hun karter også mere rundt når hun ligger sammen med os - det gør hun ikke når hun sover for sig selv.. Det er simpelthen den perfekte løsning for os '

Og jeg må da indrømme at det da er dejligt at ligge og holde hende i hånden mens vi sover, meeen det andet fungerer bare godt, så behøver jeg ikke "bekymre" mig i søvne eller vågne op ved hendes karteri..

Anmeld

6. september 2010

Maise

Tanja78 skriver:

Det må også være fedt når ungerne bare falder omkuld fordi, at de er trætte.. Det har Olivia endnu ikke gjort og hun er snart 21 mdr.. Hun bliver i stedet for pylret og irritabel, og falder faktisk først helt til ro når hun har fået sin bamse, sut og er kommet op i sin seng - så går hun kold. Det der med at ligge sig ned på sofaen eller hvor end det måtte være med en dyne eller tæppe det gider hun ikke.

Kan huske at jeg var alene hjemme i nogle dage, hvor jeg synes at det kunne være hyggeligt at hun skulle sove sammen med mig i den store seng, så det prøvede jeg - hell no om hun ville! hun lå bare og grinede og lavede fis og ville i hvert fald ikke sove i dobbeltsengen, hun faldte først til ro da hun kom ind i sin egen seng igen - men det er jo også der hun hele tiden har været vant til at sove..

det er manden på sofaen, jeg lægger tæppe over og aå slipper jeg for hans snorken og har sengen alene for mig selv.

Nej min pige hun sover kun i sin seng om natten og barnevogn om dagen. Der sover hun bedst. hun kan ikke ligge med mig mere  har ikke gjort det siden hun var ca 5 mdr.hun er 8 mdr nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.