Zette skriver:
Arrrh jeg misunder dig også dybt! Det håber jeg du ved. Og tror ikke der er udsigt til at Malou skal sove i sin egen seng hele natten endnu, men vi øver. Jeg synes bare det er hårdt at bruge flere timer på at få hende til at sove om natten, når man selv er træt, især når jeg kan bruge 10 minutter på det i sengen med lukket øjne og en babs.
Jeg har store problemer med at finde ud af om proppen er kommet ud, eller om der stadig sidder en deroppe? Hun skider nu hver dag næsten efter hun får alt det afføringsmiddel, men det er så tyndt... og er i tvivl om det er for tyndt... aaarhhh hvordan skal man dog lære det?
Det er også ret tyndt her - tror det er fordi, at der går nogle dage imellem.. Eller også fordi vi har haft et eller andet virus inden for husets 4 vægge - storesøster slæbte noget med hjem fra vuggeren og ved ikke om Freya bliver smittet igennem babsi, hvis jeg også har noget.. Har været syg i lidt over en uge.
Det er anstrengt når man kæmper med de små om natten og det tager skide hårdt på en.. Derfor nyder jeg virkelig, at hun er så "nem" - det er samme procedure som det var med storesøster - jeg må nok indrømme at vi har været heldige - nu har jeg selvfølgelig ikke så meget andet at sammenligne med, men hvad jeg hører både fra mødregruppe m.m. hvor meget de kan kæmpe med deres børn om natten eller ved puttetid - tja så føler jeg mig heldig. Har to børn der rigtig gerne vil sove, også gerne hele natten. Da vi havde tigerspring, var der nætter med hulk og brøl og bare det synes jeg var skide hårdt og frustrerende, men det gik jo heldigvis relativt hurtigt over... 

Anmeld