7 uger og første nat på sit eget værelse :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Corn

De to store flyttede først ud af vores soveværelse ved 4-6 måneders alderen. Og har alle dage måtte sove i vores seng, hvis det er den tryghed de har brug for.

Det samme gælder nu for Aslan, som spiser godt om natten, og så er det nemmeste da, at han ligger i vores seng. Han bliver som regel puttet i egen seng ved siden af min, men kommer så over når første fodring nærmer sig. Så har han som regel også fået kolde fingre og kold næse, så han hygger sig under min varme dyne

Og vi har snakket om at købe tre 90 cm brede senge og sætte dem sammen i vores soveværelse, for der skal være plads til mor og far, men også til alle ungerne, når de har lyst/brug for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Bayze

Tanja78 skriver:

Vores forsøg gik heldigvis over al forventning - hun har aldrig sovet så godt som i nat før.. Fra kl. 19.30-06.30 uden pitstop eller suttab noget som helst var lige inde og lytte til dem et par gange fordi hun ikke brokkede sig.. Så sådan bliver det godt nok fra nu af

Det er så det man ALDRIG må sige!! Men det håber jeg for jer

Anmeld

6. september 2010

XXSS

Bayze skriver:

Det er så det man ALDRIG må sige!! Men det håber jeg for jer

hahah nej man skal passe gevaldigt på  Vi tager en dag af gangen, men det er jo altid dejligt når det nu var sååå positivt, det havde jeg alligevel ikke troet.

Anmeld

6. september 2010

XXSS

jbk skriver:

Mine på 7 og 4 år sover stadig inde ved mig i vores store familieseng....ville personligt aldrig smide små børn ind og sove på deres egne værelser, da jeg ikke mener det er det bedste for mine unger...men det er jo forskelligt hvad man synes...

Jeg tror meget det afhænger af hvordan ens børn er.. Og mine sover bare bedst på deres eget værelse, det kan jeg jo se på vores lille forsøg   Men fred være med dem der har børnene i soveværelset, det er ikke noget problem for mig.. Jeg synes personligt selv at det er skide hyggeligt med morgenhygge ungerne og dyner, tegnefilm, men ikke lige med nattesøvnen

Anmeld

6. september 2010

Valle81

Tanja78 skriver:

Så er Freya 7 uger - og vi har valgt at hun skal sove første nat i eget soveværelse sammen med storesøster på 20 mdr - nu ser vi hvordan det så går

De sidste par dage har hun præsteret at sove fra kl. 21 til kl. ca. 9, hvor hun har ligget uroligt omkring kl. 5, jeg har forsøgt at made der, men hun vil hellere sove... Så vi tænkte, HUN er klar!

Hvordan sover jeres snart 2 måneder gamle babyer? og hvornår kommer i jeres baby på eget værelse?

Første gang kom storesøster på eget værelse da hun var 3 måneder gammel og det gik fint, denne gang er vi hurtigere ude

Hey:0)

Anton var også omkring de 7 uger - Asta var lidt ældre. Jeg vågner en milliard gange når de sover inde ved mig - så de ryger på eget værelse ASAP:0)

Det er gået super begge gange - Anton sover fra 2000-0600 i et stræk og skal heller ikke ind og give sut osv:0)

Så her fungerer det til punkt og prikke:0)

Anmeld

6. september 2010

Valle81

Tanja78 skriver:

Jeg tror meget det afhænger af hvordan ens børn er.. Og mine sover bare bedst på deres eget værelse, det kan jeg jo se på vores lille forsøg   Men fred være med dem der har børnene i soveværelset, det er ikke noget problem for mig.. Jeg synes personligt selv at det er skide hyggeligt med morgenhygge ungerne og dyner, tegnefilm, men ikke lige med nattesøvnen

Jo og også af hvordan man er som voksen:0)

Jeg kan ikke sove med børn i soveværelset - store som små - 5 minutter som hele natten:0)

Jeg kan bare ikke - så får man en arm - ånde osv i hovedet. Når jeg skal vende mig ligger noget i vejen osv - nej det duer slet ikke her:0)

Knus

Anmeld

6. september 2010

XXSS

Maise skriver:

haha, kan fortælle dig at hvis han falder i søvn på sofaen lægger jeg bare et tæppe over ham, så har jeg hele sengen for mig selv og ingen snorken, aaaaaaaaaahhhhhhh

Det må også være fedt når ungerne bare falder omkuld fordi, at de er trætte.. Det har Olivia endnu ikke gjort og hun er snart 21 mdr.. Hun bliver i stedet for pylret og irritabel, og falder faktisk først helt til ro når hun har fået sin bamse, sut og er kommet op i sin seng - så går hun kold. Det der med at ligge sig ned på sofaen eller hvor end det måtte være med en dyne eller tæppe det gider hun ikke.

Kan huske at jeg var alene hjemme i nogle dage, hvor jeg synes at det kunne være hyggeligt at hun skulle sove sammen med mig i den store seng, så det prøvede jeg - hell no om hun ville! hun lå bare og grinede og lavede fis og ville i hvert fald ikke sove i dobbeltsengen, hun faldte først til ro da hun kom ind i sin egen seng igen - men det er jo også der hun hele tiden har været vant til at sove..

Anmeld

6. september 2010

XXSS

Valle81 skriver:

Jo og også af hvordan man er som voksen:0)

Jeg kan ikke sove med børn i soveværelset - store som små - 5 minutter som hele natten:0)

Jeg kan bare ikke - så får man en arm - ånde osv i hovedet. Når jeg skal vende mig ligger noget i vejen osv - nej det duer slet ikke her:0)

Knus

hahaha ja lige præcis det kan jeg bare hellere ikke have.. jeg skal have luft  Men helt ærlig min store pige på snart 21 mdr. hun gider da overhovedet ikke at sove i vores dobbeltseng, hun vil kun sove i sin egen... så det er jo bare fedt..

Anmeld

6. september 2010

Valle81

Tanja78 skriver:

hahaha ja lige præcis det kan jeg bare hellere ikke have.. jeg skal have luft  Men helt ærlig min store pige på snart 21 mdr. hun gider da overhovedet ikke at sove i vores dobbeltseng, hun vil kun sove i sin egen... så det er jo bare fedt..

Min store tøs på 6 1/2 ligedan - hun var over 3 da hun første gng ytrede ønske om at sove hos mig:0) Da jeg var alene med hende fik hun lov da hun kunne sove på "mandesiden" men nu var vi er to voksne i sengen så er det slut:0)

Anmeld

6. september 2010

XXSS

Valle81 skriver:

Hey:0)

Anton var også omkring de 7 uger - Asta var lidt ældre. Jeg vågner en milliard gange når de sover inde ved mig - så de ryger på eget værelse ASAP:0)

Det er gået super begge gange - Anton sover fra 2000-0600 i et stræk og skal heller ikke ind og give sut osv:0)

Så her fungerer det til punkt og prikke:0)

Det er bare så fedt når de små ved hvad de voksne vil have  hahah siger jeg så og i nat skal jeg kæmpe med hende...! Ej det håber jeg ikke. Det virker som om det bare er et super hit og de vågnede præcis samme tid, ikke noget med at den ene vækkede den anden.. Storesøster synes, at det var så cool, at "baby" lå derinde sammen med hende

Jeg havde da gruet for om Freya kunne holde så mange timer, da hun faktisk normalt spiser ret meget.. men det var slet ikke noget problem, der er jo så dobbelt op i babs et og to når hun vågner og så spiser hun bare det hele der - og bliver så lagt bagefter.. jeg lagde hende igen kl. halv otte og hun sover stadigvæk  Jeg tror, at hun har et godt sovehjerte lige som moaren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.