7 uger og første nat på sit eget værelse :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.839 visninger
54 svar
0 synes godt om
5. september 2010

XXSS

Så er Freya 7 uger - og vi har valgt at hun skal sove første nat i eget soveværelse sammen med storesøster på 20 mdr - nu ser vi hvordan det så går

De sidste par dage har hun præsteret at sove fra kl. 21 til kl. ca. 9, hvor hun har ligget uroligt omkring kl. 5, jeg har forsøgt at made der, men hun vil hellere sove... Så vi tænkte, HUN er klar!

Hvordan sover jeres snart 2 måneder gamle babyer? og hvornår kommer i jeres baby på eget værelse?

Første gang kom storesøster på eget værelse da hun var 3 måneder gammel og det gik fint, denne gang er vi hurtigere ude

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

smokin

altså øøøh Malou er 15 uger og hun sover sku stadigvæk i vores seng... så vi er åbenbart langsomme

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Hhmm, Anthon er 4½ måned og jeg ser godt nok heller ikke for mig at han rykker ud af soveværelset sådan lige foreløbigt. Anthon sover ofte ret uroligt meget af natten, så jeg ville skulle rende i pendulfart mellem vores og hans soveværelse for at give ham sutten, ae ham beroligende osv. Som det er nu langer jeg armen over i hans seng fra min egen, og bliver han meget urolig kommer han over til os og ligge. Hvem der havde så meget ro om natten som det du beskriver....  

Anmeld

5. september 2010

XXSS

Zette skriver:

altså øøøh Malou er 15 uger og hun sover sku stadigvæk i vores seng... så vi er åbenbart langsomme

Nææ det tror jeg ikke søde Zette - jeg tror det er meget forskelligt, havde blot sat mig et "mål" sidste gang om at få hende ud af soveværelset, så jeg kan få "ordentligt" søvn, sover langt bedre når jeg ikke fokusere på babys åndedræt når jeg sover...  Olivia sov aldrig i vores seng, det "turde" jeg ikke/ville ikke have.. Men det har Freya gjort, hun gad ikke sove i liften.. Trængte bare til at få min seng tilbage heheh... og det er hermed gjort, nu ser vi hvordan de sover i nat- indtil videre snorker de begge derud af - så hvorfor ikke

Håber det går bedre med mavsen på den bette.. Freya har også haft en lille uge uden hvor der har været et par afføringer, men hun græder overhovedet ikke heldigvis hun sover bare.

Anmeld

5. september 2010

Skouboe

Bayze skriver:

Hhmm, Anthon er 4½ måned og jeg ser godt nok heller ikke for mig at han rykker ud af soveværelset sådan lige foreløbigt. Anthon sover ofte ret uroligt meget af natten, så jeg ville skulle rende i pendulfart mellem vores og hans soveværelse for at give ham sutten, ae ham beroligende osv. Som det er nu langer jeg armen over i hans seng fra min egen, og bliver han meget urolig kommer han over til os og ligge. Hvem der havde så meget ro om natten som det du beskriver....  

Jeg tror bare at børn er forskellige.. og herhjemme oplevede vi at vores store pige sov meget bedre og roligere om natten efter hun var rykket ud af vores soveværelse og ind til sig selv. Hun blev lige så forstyrret af at sove sammen som vi blev.

Lillesøster flytter også for sig selv rimeligt tidligt - jeg vil tro det bliver efter 8 ugers tigerspringet.

Anmeld

5. september 2010

XXSS

Bayze skriver:

Vi havde problemer da hun lå i liften ved siden af mig i sengen, der kartede hun bare rundt konstant  Så derfor kom hun op i dobbeltsengen og sov i midten - det er ellers det jeg har været imod hele tiden - sover bare ikke så godt med en baby i sengen.. Men hun nød det og så lod jeg hende gøre det her i en måneds tid.. Og nu da hun er vågen en gang eller ingen i løbet af natten synes jeg godt vi kunne prøve - det kan jo godt være at jeg så skal tage teten i nat - nu ser vi.. for hun kan jo godt mærke at hun er et andet sted.. Men jeg kan se forstå dig, hvis han er så urolig.. Men jeg håber da ikke at det er "for" tidligt vi gør det..

Anmeld

5. september 2010

XXSS

Skouboe skriver:

Jeg tror bare at børn er forskellige.. og herhjemme oplevede vi at vores store pige sov meget bedre og roligere om natten efter hun var rykket ud af vores soveværelse og ind til sig selv. Hun blev lige så forstyrret af at sove sammen som vi blev.

Lillesøster flytter også for sig selv rimeligt tidligt - jeg vil tro det bliver efter 8 ugers tigerspringet.

Dejligt at høre, at andre har det på sammen med måde.. Tror også at ungerne egentlig sover bedre derinde - det virker sådan - der er ro og fred  Vi har også lige haft tigerspring det var nok 5 ugers, og der havde vi lige nogle nætter, hvor der var skrig og skrål så vi nyder bare "roen" nu...

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Tanja78 skriver:

Vi havde problemer da hun lå i liften ved siden af mig i sengen, der kartede hun bare rundt konstant  Så derfor kom hun op i dobbeltsengen og sov i midten - det er ellers det jeg har været imod hele tiden - sover bare ikke så godt med en baby i sengen.. Men hun nød det og så lod jeg hende gøre det her i en måneds tid.. Og nu da hun er vågen en gang eller ingen i løbet af natten synes jeg godt vi kunne prøve - det kan jo godt være at jeg så skal tage teten i nat - nu ser vi.. for hun kan jo godt mærke at hun er et andet sted.. Men jeg kan se forstå dig, hvis han er så urolig.. Men jeg håber da ikke at det er "for" tidligt vi gør det..

Det tror jeg ikke det er, det er jo fuldstændig afhængig af det enkelte barn. Og det lyder da som om at jeres "er klar"

Anmeld

5. september 2010

NatasjaL

vores søn bliver 3 måneder her d. 8, han har sovet på sit eget værelse siden han var 1 måned, da han sov igennem da han var 3 uger

storesøster kom på sit eget værelse da hun var 2 måneder, da hun sov igennem da hun var 1 ½ måned

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Skouboe skriver:

Jeg har faktisk indimellem overvejet hvad der mon ville ske hvis han rykkede ind på sit værelse. Men jeg tror altså ikke rigtig på det. Hans uro er sådan noget der starter med at være lidt uro, så kører det sådan op og til sidst ender den i gråd, hvis man ikke "hjælper ham" inden da. Det er godt nok sjældent at han selv "klarer skærrene" er min erfaring, når jeg ligger der og lytter til ham på time nr. god knows what om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.