gode råd til syning efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

businesstigger

Jeg vaskede mig forsigtigt med lidt fugtige skumklude til en start. Dem havde vi jo alligevel til når Alexander skulle skiftes. Som jeg husker det gik det hurtigt bedre. I hvert fald første ryk. Sidst etape strakte sig over lidt længere tid. Og for mig gik der lidt tid inden jeg overhovedet kunne forestille mig at nogen skulle komme i nærheden af det sted der var kommet en baby ud af. Det er jo vigtigt at man føler efter og følger sit eget tempo også i forhold til sin partner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Muffinmus

Tja, jeg tømte sådan set bare en flaske sæbe og kom frisk koldt vand i til at have stående, så brugte jeg den.Duppede bare me alm papir i god kvalitet.

Og ellers brugte jeg isbind et par gange til de dage jeg havde lidt ondt, men det var ikke slemt. blev syet 45 min og ja, det var da irriterende,men ikke noget jeg tænkte voldsomt meget over. Gjorde kun en smule ondt efter 14 dage og så fint og flot ud dernede allerede der, kunne slet ikke se noget faktisk, selv om jeg synes jeg kunne mærke en masse. Men isbind i en lille frysepose og så pakket ind mellem et par ekstratrusser eller toilet papir.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.