Nu har jeg ikke lige læst de andre svar...men altså, jeg er blevet syet ganske lidt efter begge mine fødsler, og er aldrig blevet informeret om at skulle skylle eller give underlivet anden særbehandling - og jeg har egentlig heller ikke fundet det nødvendigt. Så jeg har gået på toilettet ganske normalt efter begge gange - dog har jeg haft indkøbt blødt toiletpapir og duppet i stedet for at tørre. Det svier som ind i sgu, men der går ikke mange dage før det er helet, så det ikke svier længere. Jeg synes til gengæld det har været slemt at skulle lave nr. 2 efter hver fødsel...pyh det er grænseoverskridende at skulle presse noget ud efter man har født, men kan godt føle lidt, at alt ryger nedenud, men altså så længe man sørger for at drikke masser af vand og spise frugt, så man ikke ender med hård afføring, så går det skam også så helt af sig selv 
 Når farmand ikke længere er hjemme, så er bebs bare med på toilettet, hvis den da ikke lige sover eller kan ligge på et legetæppe lidt 
 begge mine tøser har da uden at kny måttet stå model til både det ene og det andet 

Anmeld