gode råd til syning efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2010

oo

jeg vil bestemt også helst slippe, men det er ikke sådan at jeg har skræk for at skulle sys eller briste. jeg vil bare gerne liiiige være forberedt med tricks, hvis nu - og så ved man jo man kan regne med jer kloge åger herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2010

kitra

Ja tricket med en gammel shampoo flaske brugte jeg også. Jeg gik også ca en uge hvor det var knap så hyggeligt og jeg er også en hyppig tisser selvom jeg ikke er gravid :-)

Anmeld

4. september 2010

oo

noname skriver:

Inde på sygehuset var der en håndbruser som kunne nå hen til toilettet, den sagde de man skulle skylle sig med imens man tissede, så ville det ikke svige så meget. hvilket var sandt nok.

Da jeg så kommer hjem opstår panikken for bruseren kan skisme ikke nå hen til toilettet. men vi har badekar, så jeg måtte tisse der og så gøre rent FLERE gange om dagen, men tisse med bruser det skulle jeg altså... så duppede jeg mig tør med et håndkælde som jeg havde specielt til det formål. Kunne i badekaret også vaske mig imens jeg sad med et spejl, for jeg var temmelig øm dernede så var nødtil at se hvad jeg foretog mig samtidig gav det mig en vished om at jeg blev vasket grundigt. til at vaske mig med købte jeg de der vivag intim vådservietter, de er dejligt bløde...

vores bruser kan godt nå til toilettet i hvert fald, men ellers så vil du sige, at det er godt at kunne skylle med noget vand samtidig med man tisser?

Anmeld

4. september 2010

oo

kitra skriver:

Ja tricket med en gammel shampoo flaske brugte jeg også. Jeg gik også ca en uge hvor det var knap så hyggeligt og jeg er også en hyppig tisser selvom jeg ikke er gravid :-)

øj, jeg blir helt glad over at høre at de fleste sir det "kun" drejer sig om en uge med rigtig ubehag! jeg havde forestillet mig meget længere tid

Anmeld

4. september 2010

kitra

Foresten jeg fik også afvide jeg skulle skylle mens jeg tissede og det hjalp meget ellers sviger det endnu mere

Anmeld

4. september 2010

ZamanogDania

Altså jeg havde sådan en ved ikke hvad det hedder på dansk. Du ved den ting man putter vand i når man skal vande blomster osv. Den brugte jeg da jeg skulle vaske mig dernede. Hahah
Dejlig nem

Anmeld

4. september 2010

NoName

Tjuhl skriver:

vores bruser kan godt nå til toilettet i hvert fald, men ellers så vil du sige, at det er godt at kunne skylle med noget vand samtidig med man tisser?

jepsen, så sviger det ikke nær så meget... Det fandt jeg ud af virkede for mig... (jeg blev forresten syet både indvendigt og udvendigt)

og som de andre siger drik masser af væske..

har en veninde der satte sit ur til at ringe hver anden time, så var det ikke så meget hun skulle tisse af gangen, for hende virkede det at tisse på komando...

Anmeld

4. september 2010

oo

cool!! jeg kan se at der er enstemmighed om hyppig vandladning MED skyl imens og så yderst forsigtig tørring med evt gammelt håndklæde...FEDT, TAK!!!

Anmeld

4. september 2010

NoName

Tjuhl skriver:

cool!! jeg kan se at der er enstemmighed om hyppig vandladning MED skyl imens og så yderst forsigtig tørring med evt gammelt håndklæde...FEDT, TAK!!!

Anmeld

4. september 2010

MariaJ

Jeg brugte en hårtørrer til at tørre i stedet for et håndklæde - fungerer perfekt fordi man slipper for at røre der hvor det er ømt plus at man er sikker på at man holder såret rent. Jeg købte i øvrigt en flaske håndsprit til at stå på badeværelset, så man var sikker på at hygiejnen var i top, når man hele tiden har fingrene i egne sår, babys numse og ellers på baby (ja, lyder lidt ulækkert, men det er jo stort set sådan det er)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.