Hvor mange forskellige har I været sammen med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Bare mig..

Jeg har været sammen med 1, og er 19 år gammel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

M&F&C

Zafir skriver:

Jeg har været sammen med ALT for mange... Jeg havde en meget destruktiv periode, hvor jeg scorede mænd for one-nights, som vi andre skifter underbukser. Det var en selvværds ting. Jeg troede ikke jeg var værd at 'elske' i dagslys og forsvandt derfor inden dagslys...

Senere hen, har jeg jo fundet ud af, at der lå langt mere bag. Blandt andet, at jeg havde vildt dårligt selvværd og det bekræftede mig, at jeg kunne score, hvem jeg ville på et diskotek eller hvor jeg nu var henne.

Samtidig, var jeg i den periode også enormt forvirret over min egen seksualitet og jeg faldt rigtig meget til ro, da jeg affandt mig med min seksualitet...

Så desværre er +41 alt for lidt hos mig og jeg håber at jeg kan give Idun ro og sjælefred nok, til ikke at flippe så meget ud som mor, men at være glad for sig selv og have ro i sin seksualitet, uanset hvad den ender med at byde på

Kan melde mig ind i samme klub som dig ...... altså, jeg er 22 .... og har ikke været sammen med 41 + .... men nok en 20-30 stykker  - og kun for bekræftelsens skyld mange af gangene! Har haft et total råddent selvværd pga. mobning i skolen, så det var jo dejlig med interesse, det var bare den forkerte form for interesse.

2 gange har jeg oplevet at ligge og sove flere i samme lejlighed og de 2 gange er jeg vågnet med bukserne nede og en klam fyr der er godt igang med at tage mig bagfra. Det gør ikke ens selvværd bedre

MEN nu har jeg en SKØN, SKØN kæreste, der elsker mig uanset om vi knalder eller ej.....der gik faktisk et godt stykke tid inden vi lavede andet end at kysse  Må han være den sidste jeg skal dele lagner med, for det er så kærligt, omsorgsfuldt og frækt sammen med ham

Anmeld

20. august 2010

N&J

Jeg ligger også i den høje ende, dog tror jeg nærmere de 30 end de 40, men jeg holdte op med at tælle et stykke tid før jeg fandt Nikitas far.. og siden ham har der kun været en indtil videre

Jeg har det fint med dem jeg har været sammen med, næsten allesammen. Jeg mistede min bedste ven i en bilulykke og min veninde inden for det samme mdr. da jeg var 15, så bestemte mig for at livet skulle leves.. og det blev det fra jeg var 15-21, måske 22.. men med meget få engangsknald i blandt... Så nogle vilde unge dage, som jeg ikke fortryder..  

Anmeld

20. august 2010

TbCp

Jeg har ikke lyst til at tælle.... men det er i den høje ende...

Jeg var en sen starter, men da jeg først kom igang.. ja så kom jeg VIRKELIG igang

Anmeld

20. august 2010

Vidunderligeunger

duddi. skriver:

Skal du ikke være flov over. Jeg ligger også i den høje ende, og jeg er på ingen måde flov over det

jeg synes bare det er vildt at tænke på hvor mange det er i gennemsnit om måneden og sådan, men nej det er jo ikke noget jeg skal være flov over. Men grunden til antallet blev så stort, bunder jo i lavt selvværd, og DET er træls at tænke på, for det var jo meget kortvarig bekræftigelse.

Anmeld

20. august 2010

betski

BlyViol skriver:

jeg synes bare det er vildt at tænke på hvor mange det er i gennemsnit om måneden og sådan, men nej det er jo ikke noget jeg skal være flov over. Men grunden til antallet blev så stort, bunder jo i lavt selvværd, og DET er træls at tænke på, for det var jo meget kortvarig bekræftigelse.

Jeg skal da bestemt heller ikke sidde og dvæle ved antallet af sexpartnere, men når man i størstedelen af sit liv har været single så synes jeg det er ganske naturligt, at man har en del forskellige sexpartnere.

Anmeld

20. august 2010

oo

20. august 2010

AnneBJ

5 og jeg er 24

Anmeld

25. august 2010

BineS

9 og er 21. Dét syns jeg er lidt mange,men tænk,der kommer jo sikkert mange flere

Anmeld

27. august 2010

Frk.S

Jeg er 27 og har været sammen med 5.

Jeg havde min debut som 15-årig. Som 16-årig mødte jeg min nuværende kæreste - så de sidste 11 år har det været med den samme! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.