Hvor mange forskellige har I været sammen med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Svei

Jeg er et godt stykke fra det højeste tal... Har jo måtte tjekke et par nitter før jeg fik gevinst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

wamse

Eva. skriver:

Jeg er et godt stykke fra det højeste tal... Har jo måtte tjekke et par nitter før jeg fik gevinst..

Jeg har nu også tænkt mig at tilføje et par stykker mere på min liste ved lejlighed

Anmeld

27. august 2010

Svei

wamse skriver:

Jeg har nu også tænkt mig at tilføje et par stykker mere på min liste ved lejlighed

Altså, det er jo netop fordelen ved at være single, at man kan prøve lidt forskellige.... så jeg ville dælme også gå ud og mæske mig i lækre mænd..

Anmeld

27. august 2010

Tina2

Mange, dog ikke i den allerhøjeste "box"  Og det var fra jeg var 16-24.... Da jeg var 24 mødte jeg min mand og ham har jeg været sammen med siden, og jeg er nu 35

Har det ikke dårligt med at ha' været sammen med mange, jeg har dælme haft det sjovt og fyret den af da jeg gik i byen konstant og ingen forpligtelser havde....  Savner dog ikke den tid, men stadig fed tid at tænke tilbage på

Anmeld

27. august 2010

Tina2

Eva. skriver:

Altså, det er jo netop fordelen ved at være single, at man kan prøve lidt forskellige.... så jeg ville dælme også gå ud og mæske mig i lækre mænd..

Ja, bare kom afsted singler

Anmeld

27. august 2010

anna-jonas

wamse skriver:

uhhh det har jeg slet ikke styr på, men det er i den høje ende af skalaen Har så også haft 22 års aktiv seksualliv.

Den kan jeg godt slå.........................jeg var 16 år da jeg debuterede, og er 41 år nu...................det gi'r så 25 fantastisk aktive år. GISP.............det lyder voldsomt. Vi kan fejre mit seksuelle sølvbryllup snart. Har også haft mange partnere.............over 41 men under 60.

Anmeld

27. august 2010

Silvermist

Hm, jeg husker ikke lige antallet af fyre. Haha nu lyder det nok som om at jeg har været sammen med et hav af fyre, men vil nok skyde på et tal imellem 10-15.

Anmeld

28. august 2010

grinny

Jeg har været sammen med 4, alle sammen forhold. 

Jeg startede da jeg var 18 og idag er jeg 21 og har været sammen med min forlovede i 2 år så det er på ca. 1 år jeg har været sammen med de 3 andre.

Så det er ikke så mange, dog har min kæreste kun været sammen med 2, mig og så hans eks, det synes jeg er helt vildt 

Anmeld

28. august 2010

aarhusmor

Nok!

og jeg har ikke tal på hvor mange jeg har været sammen med indtil jeg kom til den konklusion. Men jeg har ikke været beskeden.

Anmeld

28. august 2010

lotte32

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.