Hvor mange forskellige har I været sammen med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

Stepmom87

Jeg er 23, og kan ikke huske det præcise tal, men det er i den høje ende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

KarinaIda

Jeg har været sammen med 6 og jeg er 23... Har været sexual aktiv siden jeg var 15½, den første jeg gjorde det med var min kæreste gennem 2½ år, den næste også en kæreste gennem 2½ år, så derefter har der været to engangsknald og en lidt mere seriøs(dog ikek kæreste) og sidst men ikke mindst, så min forlovede som jeg er sammen med nu og har en lille med...

Skal lige siges, at  dem ALLE har og er stadig gode kammerater... Den ene fortrød jeg dog ret hurtigt, retter sagt under seancen!!! (det var ham den ene engangsknald fyr)

Anmeld

28. august 2010

Livas mor

Jeg har været sammen med 2 ½, og er 26 år. Debuterede som 19-årig og var sammen med den fyr i 2 ½ år, så var jeg single et års tid og der kom ham den ½ så.. Bad om stoppe mens vi var i gang, da det simpelthen var for kedeligt, så han nåede ligesom aldrig at blive færdig.

Og så har jeg været sammen med Zakarias i 5 år nu..

Puha det var ikke mange jeg kunne prale af

Anmeld

28. august 2010

Anitta J

jeg har kun været sammen med 4. min datters far, er den sidste jeg har været sammen med.. ham og jeg havde været sammen i næsten 5 år, vi er kun lige gået fra hinanden.. jeg er 22 og der kommer da nok nogle flere på listen, men nok ik mange. alle mine har været fra faste forhold

Anmeld

28. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

10 styks på 11 år - alle sammen kærester og de fleste mellem 15 og 20 år

Anmeld

28. august 2010

mor-til-vanessa

jeg har skrevet 26-30

er ikke helt sikker på det nøjagtige tal, men derimellem. var sammen med en første gang da jeg var næsten 17 og er 24 idag, har haft den sammen kæreste i 2 år ( vi er ikke sammen mere ) jeg synes egenligt jeg har været sammen med dem jeg skulle og håbede min datters far var den sidste.

jeg vil ikke sige jeg fortryder altallet, men måske nogle af fyrene. har haft det rigtig sjovt og det hører sig vel til

Anmeld

28. august 2010

Oktoberbaby09

Mener jeg har været sammen med 7.

2 af dem har været kærester. Men det har bare været sådan noget for sjov.  Har dog aldrig været sammen med en anden imens jeg har haft kæreste på.

Anmeld

29. august 2010

Lunae

Jeg har været i seng med 5 og er idag 23. Jeg startede som 14 årig, hvor jeg var sammen med en fyr jeg kærestede lidt med, sådan ón and off! Vi forsatte faktisk i nogle år, når vores andre forhold tillod det! Ellers har jeg haft et one Night stand med min bedste ven, som egentlig var ret akavat, men whatever!

Endvidere har jeg siden 9 klasse været i 3 forhold. Det første et halvt år, hvorefter han blev skiftet direkte ud med en anden, som jeg kærestede med i 14 mdr. Vi gik fra hinanden i oktober 2003 og jeg blev kærester med min nuværende kæreste i juni 2004.

Så man kan sige, at jeg har været sammen med 4 på 3 år og så min dejlige Simon siden! Det virker da egentlig meget fornuftigt! Det skal nok lige nævnes, at jeg har haft oralsex med en del flere, men havde en periode, hvor jeg bare ikke ville knalde!

Anmeld

2. september 2010

Heidi85

Jeg her været i seng med 3 og er i dag 25. jeg har været kærster med dem alle 3 bordet sammen med dem alle 3

Anmeld

2. september 2010

Pige2009

Jeg er 29 år og har været sammen med 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.