Hvor mange forskellige har I været sammen med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Koen.

1, min forlovede er den første og eneste jeg har været
sammen med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

rasser32

Chalala85 skriver:

Det skal man nemlig.. eller det kommer jo an på hvad livet bringer. Synes ikke 5 er lidt lidt så længe de har givet dig de du gerne ville have og kan bruge det nu eller du ved hvad jeg mener

Ja har sgu ikke prøvet så meget

Men kan være det kommer

Anmeld

20. august 2010

FrkT

rasser32 skriver:

Ja har sgu ikke prøvet så meget

Men kan være det kommer

Må altså lige høre, for kan ikke læse det i din profil... hvordan er det, har du kæreste og barn eller hvad? Der er så mange brugere, så dem man ikke ligefrem snakker med kan det godt være svært at holde styr på

Anmeld

20. august 2010

rasser32

FrkT skriver:

Må altså lige høre, for kan ikke læse det i din profil... hvordan er det, har du kæreste og barn eller hvad? Der er så mange brugere, så dem man ikke ligefrem snakker med kan det godt være svært at holde styr på

Ja har kæreste og 1 barn

Anmeld

20. august 2010

FrkT

louise4060 skriver:

Er 22 og ja jeg ligger så også i den høje ende.. og hva så?

Hvem går og tænker på at nå.. nu har jeg rundet det tal.. nu sys folk jeg er pinlig så nu må jeg ikke dyrke sex mere..

har det fint med hva jeg har gjort.. såeh

Det skal man også have, uanset om det så er med 1, 10 eller 100...

Den eneste grund til at der er nogle jeg gerne vil slette fra min egen liste er ikke pga. jeg synes jeg har været sammen med for mange, det er mere bare de konkrete fyre jeg ville ønske at jeg ikke havde været sammen med...

Anmeld

20. august 2010

FrkT

rasser32 skriver:

Ja har kæreste og 1 barn

Okay.... nu skal det ikke forståes vildt negativt eller noget. Men undrer mig over hvorfor du så gentagende gange skriver at det kan være det kommer (altså at du kommer til at være sammen med flere end de 5)?  Personligt håber jeg bestemt ikke på jeg kommer til at være sammen med flere, da jeg har Jens, og regner bestemt heller ikke med det...

Anmeld

20. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har været sammen med ALT for mange... Jeg havde en meget destruktiv periode, hvor jeg scorede mænd for one-nights, som vi andre skifter underbukser. Det var en selvværds ting. Jeg troede ikke jeg var værd at 'elske' i dagslys og forsvandt derfor inden dagslys...

Senere hen, har jeg jo fundet ud af, at der lå langt mere bag. Blandt andet, at jeg havde vildt dårligt selvværd og det bekræftede mig, at jeg kunne score, hvem jeg ville på et diskotek eller hvor jeg nu var henne.

Samtidig, var jeg i den periode også enormt forvirret over min egen seksualitet og jeg faldt rigtig meget til ro, da jeg affandt mig med min seksualitet...

Så desværre er +41 alt for lidt hos mig og jeg håber at jeg kan give Idun ro og sjælefred nok, til ikke at flippe så meget ud som mor, men at være glad for sig selv og have ro i sin seksualitet, uanset hvad den ender med at byde på

Anmeld

20. august 2010

CarinaSB

Er 23 og jeg har været sammen med 3 .. hvor den ene er jeg sammen med nu i snart 3 år .. den anden har jeg været sammen med i 5 år .. og den sidste var lige en hygge fætter imellem de to ..

Anmeld

20. august 2010

netdaddy

Er 34 og har været seksuelt sammen med 6 personer og havde min seksuelle debut som 18-årig...

Og jeg er faktisk stolt af at jeg ikke har haft flere på de 16 år jeg har været seksuelt aktiv, og de sidste 9 år har det været med den samme kvinde, nemlig min elskede hustru, og jeg håber ved gud ikke der kommer flere på listen...

Anmeld

20. august 2010

dorthemus

Jeg nægter at svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.