Hvor mange forskellige har I været sammen med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange forskellige har du været sammen med seksuelt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

22.268 visninger
113 svar
0 synes godt om
20. august 2010

FrkT

Ja spørgsmålet giver sig selv, hvor mange forskellige har I været sammen med? - og snakker kun seksuelt her.

Nu har vi jo haft lidt forskelligt oppe med vores alder første gang bl.a., så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange folk har været sammen med

Har talt hver enkelt tal op til 10 med, og derefter lidt flere sammen, da jeg kunne forestille mig at jeg ikke er den eneste som kun har et cirkatal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

B&J

Jeg har været sammen med 7 og er 23

Anmeld

20. august 2010

rasser32

FrkT skriver:

Ja spørgsmålet giver sig selv, hvor mange forskellige har I været sammen med? - og snakker kun seksuelt her.

Nu har vi jo haft lidt forskelligt oppe med vores alder første gang bl.a., så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange folk har været sammen med

Har talt hver enkelt tal op til 10 med, og derefter lidt flere sammen, da jeg kunne forestille mig at jeg ikke er den eneste som kun har et cirkatal

Er 33 og har være sammen med 5

Anmeld

20. august 2010

FrkT

Jeg må nok også hellere selv svare.... jeg har været sammen med et sted mellem 16 og 20... kender ikke lige det præcise tal, men mener (tænke tænke) at det er 18 eller 19... og ja, jeg er 24 år

Anmeld

20. august 2010

rasser32

FrkT skriver:

Jeg må nok også hellere selv svare.... jeg har været sammen med et sted mellem 16 og 20... kender ikke lige det præcise tal, men mener (tænke tænke) at det er 18 eller 19... og ja, jeg er 24 år

Puhaaa ja så blegner mine 5 griner

Anmeld

20. august 2010

wamse

uhhh det har jeg slet ikke styr på, men det er i den høje ende af skalaen Har så også haft 22 års aktiv seksualliv.

Anmeld

20. august 2010

FrkT

rasser32 skriver:

Puhaaa ja så blegner mine 5 griner

Ha ha, det er bestemt ikke ment som nogen konkurrence, mere bare at jeg er nysgerrig for at se hvor størstedelen af folk herinde ligger  Og vil så også sige at jeg kan nævne flere fra min egen liste som jeg gladeligt tog af listen igen.... lol!

Anmeld

20. august 2010

FrkT

wamse skriver:

uhhh det har jeg slet ikke styr på, men det er i den høje ende af skalaen Har så også haft 22 års aktiv seksualliv.

Wow det er næsten hele mit liv

Og du har mange års aktiv seksualliv tilbage endnu

Anmeld

20. august 2010

rasser32

FrkT skriver:

Ha ha, det er bestemt ikke ment som nogen konkurrence, mere bare at jeg er nysgerrig for at se hvor størstedelen af folk herinde ligger  Og vil så også sige at jeg kan nævne flere fra min egen liste som jeg gladeligt tog af listen igen.... lol!

Smiler ved godt det ingen konkurance er

Er også lidt sjovt at vide

Anmeld

20. august 2010

FrkT

rasser32 skriver:

Smiler ved godt det ingen konkurance er

Er også lidt sjovt at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.