Hvor mange forskellige har I været sammen med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

rasser32

BlyViol skriver:

jaah, men det er stadig mange

Bare det har været godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Silas&Mille

Har svaret 16-20, mener jeg nåede frem til 17 sidste jeg 'talte' efter, men det er ved at være noget tid siden

Jeg er 26 og har været seksuelt aktiv siden jeg var 15. Har dog haft to længere varende forhold et på lige knap 4 år og mit nuværende som rundede 4 år for nogle dage siden. Der var mest 'aktion' i de 3-4 år jeg var single og studerende 

Det er dog kun de 2-3 stykker der har været engangs, ellers har det været fast hygge uden forpligtigelser, hehe

Anmeld

20. august 2010

rasser32

MoriSverige skriver:

Har svaret 16-20, mener jeg nåede frem til 17 sidste jeg 'talte' efter, men det er ved at være noget tid siden

Jeg er 26 og har været seksuelt aktiv siden jeg var 15. Har dog haft to længere varende forhold et på lige knap 4 år og mit nuværende som rundede 4 år for nogle dage siden. Der var mest 'aktion' i de 3-4 år jeg var single og studerende 

Det er dog kun de 2-3 stykker der har været engangs, ellers har det været fast hygge uden forpligtigelser, hehe

Smiler har faktisk ikke haft nogle engangs

De 5 jeg har haft er i et forhold

Anmeld

20. august 2010

Silas&Mille

rasser32 skriver:

Smiler har faktisk ikke haft nogle engangs

De 5 jeg har haft er i et forhold

Vil nok også sige at hvis der er nogen jeg måske fortryder lidt er det nok de 2-3 engangs der har været. 

Men sket er sket og det har været med til at gøre mig til den jeg er idag 

Anmeld

20. august 2010

rasser32

MoriSverige skriver:

Vil nok også sige at hvis der er nogen jeg måske fortryder lidt er det nok de 2-3 engangs der har været. 

Men sket er sket og det har været med til at gøre mig til den jeg er idag 

Ja man skal ha nogle erfaringer

Anmeld

20. august 2010

rasser32

rasser32 skriver:

Ja man skal ha nogle erfaringer

Kunne jeg måske godt savne

Men kan være det kommer

Anmeld

20. august 2010

louise8723

Er 22 og ja jeg ligger så også i den høje ende.. og hva så?

Hvem går og tænker på at nå.. nu har jeg rundet det tal.. nu sys folk jeg er pinlig så nu må jeg ikke dyrke sex mere..

har det fint med hva jeg har gjort.. såeh

Anmeld

20. august 2010

Chalala85

Jeg har 24 og ligger også i den lidt højere skala. Har haft en lidt vild periode fra jeg var 16-20år.. hehe Men ja jeg tænker bare jeg har fået noget erfaring med på vejen. Jeg var 13 år første gang, dog ufrivilligt men det kan jo ikke laves om. Da jeg gik fra min søns far til jeg fandt min nuværende lækre smækre sexede mand hehe der var jeg af en eller anden grund kun sammen med 1 før ham. Jeg følte mig sådan mere, ja jeg ved sku ikke, som om jeg skulle passe mere på nu hvor jeg var blevet mor MEEEEN, jeg fik godt nok date en del, tror aldrig jeg har været i bio og ude og spise osv så meget som på det år hehe.

Anmeld

20. august 2010

rasser32

Chalala85 skriver:

Jeg har 24 og ligger også i den lidt højere skala. Har haft en lidt vild periode fra jeg var 16-20år.. hehe Men ja jeg tænker bare jeg har fået noget erfaring med på vejen. Jeg var 13 år første gang, dog ufrivilligt men det kan jo ikke laves om. Da jeg gik fra min søns far til jeg fandt min nuværende lækre smækre sexede mand hehe der var jeg af en eller anden grund kun sammen med 1 før ham. Jeg følte mig sådan mere, ja jeg ved sku ikke, som om jeg skulle passe mere på nu hvor jeg var blevet mor MEEEEN, jeg fik godt nok date en del, tror aldrig jeg har været i bio og ude og spise osv så meget som på det år hehe.

Smiler man skal også prøvet noget

Jeg er jo kun på 5 smiler

Anmeld

20. august 2010

Chalala85

rasser32 skriver:

Smiler man skal også prøvet noget

Jeg er jo kun på 5 smiler

Det skal man nemlig.. eller det kommer jo an på hvad livet bringer. Synes ikke 5 er lidt lidt så længe de har givet dig de du gerne ville have og kan bruge det nu eller du ved hvad jeg mener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.